Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Samael?

March 13 2001 at 12:52 PM
Bladenuss  (no login)

-
Är det Samael som är återfödd i en kvinno gestalt? Jag är osäker, give some answers please!

Respond to this message   
AuthorReply
leffe
(no login)

detta står i faqen...

March 13 2001, 3:13 PM 

Aran´gar: Balthamel (Dog vid Världens Öga, men har återuppstått tack vare den Svarte)

Osan´gar: Aginor (Dog också vid Världens Öga, och har även han fått en ny kropp.)

Moridin: Ishamael ("Ba´alzamon" har redan dött ett antal gånger...men han är alltså tillbaka IGEN!)

hoppas att det duger som svar...

(no login)

Ishmael

March 14 2001, 1:53 AM 

hur kan han då ha tecken på regelbunden användning av den sanna kraften????vad jag tror är att mordin har varit instängd i en sådan där kula(ett sådant där utrymme utanför väven)han kanske var en av svart furstarna innan´den svarte blev fångad eller något....

Bladenuss
(no login)

Tackar och bockar.

March 14 2001, 9:03 PM 

Jag har missat faqen, hur mycket kostar den här underbara allvetande boken.

Bladenuss
(no login)

Va??

March 14 2001, 9:09 PM 

Ishamael har ju varit tillbaka ganska länge nu så det är väl inget konstigt med att han har fått saan.Men det som är konstigt är ju att han blev dödad med balefire utav Moiraine, och vad jag minns så ska det vara ganska omöjligt att återuppliva en som har blivit dödad på det sättet hur man än vrider och vänder på det så ska det ju vara som att han inte har funnits.

(no login)

Fel.

March 15 2001, 5:10 PM 

Moiraine dödade Be'lal med balefire. Rand dödade Ishamael utan balefire. Allt detta skedde alltså i slutet av The Dragon Reborn (Tears Klippa).

PS. Tillbaka med Jocke Björklund i landslaget!!! DS

leffe
(no login)

öhhmm....

March 17 2001, 9:04 PM 

jag syftade väl mer på faqen på det här forumet.... öhhm, allvetande, underbara... hmm, tål väl att diskuteras... du når den genom att läsa längst upp i forumet, klicka på klicken (som min bildlärare säger)... just det ja, innan dess måste du posta en hundring till strille så han låser upp den för dig flinar

(no login)

hmmm..

March 19 2001, 3:20 PM 

frågan är hur fort saa uppkommer???
när jag tänker på att brukan länge rör det sig om år...
och ishmael dog inte för så länge sedan innan mordin kom...jag tror som sagt att han har varit instängd in en (kula)utan för väven....

mierin
(no login)

HAN HETER ISHAMAEL OCH INTE ISHMAEL!!!!!

March 22 2001, 9:24 PM 

jag får paniiiiiiiik.

OKEJ om ni inte kan stava det svenska språket rätt, men NAMNEN kan ni väl i alla fall få rätt?!?!?!?!??!

GAH

Current Topic - Samael?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement