Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Cadsuane

April 21 2001 at 7:02 PM
  (no login)

-
Är det någon som har någon teori om vem hon är och vad hon egentligen vill Rand??

Respond to this message   
AuthorReply
leo
(no login)

hon måste lära honom

April 22 2001, 12:50 PM 

Att bli medmänsklig igen och tydligen är hon viktig. Hon kommer att lära rand och alla asha'manerna som de inte kommer att gilla men som de måste ha för att kara sig..

fråga mig inte vad

Shadow of the wind
(no login)

Någon av de förlorade kanske???

April 24 2001, 9:08 PM 

Såg att några tror att hon är Lanfear... vad tror ni, är hon någon av de förlorade??
Längst bak i boken (om man läser om de förlorade) så står det ju att det kan vara så...?

Indra
(no login)

Inte Lanfear..

April 27 2001, 10:40 PM 

Cadsuane är INTE Lanfear.. Hon kommer att lära Rand att skratta och gråta igen.. annars går världen under. SÅ har jag förstått det iaf!
kramar!

(no login)

Cadsuane är skum...

April 28 2001, 9:56 PM 

Jag tror inte att Cadsuane är nån av dom förlorade, men samtidigt undrar man ju vad hon har för mål. Det är ju bara ett av dom som innebär att lära honom skratta och gråta, en liten deal hon gjorde med Sorelia.
I nån av dom senare böckerna fick Min en syn som sa att Rand skulle "misslyckas utan en kvinna som är död och försvunnen", vilket dom flesta tänker sig Moiraine. Men Cadsuane antogs ju faktiskt också vara död, och försvunnen var ju att hon dragit sig tillbaka... Fast jag tror nog ändå att den hänvisar till Moiraine, kanske för att jag inte vill att hon ska vara död...

(no login)

nja...tror inte de

May 1 2001, 2:18 PM 

klart lenfear INTE e cadsune men cadsune verkar va en RIKTIGT otrevlig typ...en riktig SUBBA asså
EXEMPEL:du hör röster å e galen osv..osv...
här e MIN åsikt
HATA CADSUNE!!!!!hon e en hora(inte egentligen)

(no login)

joo iof..

May 1 2001, 2:23 PM 

joo moirane e faktsikt riktigt cool tycker jag men jag undrar va fan som hände me henne....
har du läst katherin kerr...de e samma i hennes böcker...ibland asså
fan men om moiranne e kvar betyder det att lanfear oxo e det lixom å DET e ju INTE bra för hon gillar INTE eleyne aviendha eller min för dom e typ hrrm me rand

(no login)

Inte Lanfear!

May 2 2001, 7:43 PM 

Nä, inte är hon Lanfear inte men hon är bra mysko...
Hon verkar veta lite för mycket om Rand för att det ska kunna vara nyttigt! Fast kan hon lära honom att våga känna igen så skulle det vara bra!

Röv
(no login)

Rövhål

May 4 2001, 11:35 AM 

Hallå...cadsuane kommer att lära Rand lite RIKTIGT sex.
Att ingen har fattat det än?

Lanfear
(no login)

Väx upp! (nt)

May 5 2001, 12:11 PM 

(NT)

Shadow of the wind
(no login)

Lanfear=Cyndane (nt)

May 12 2001, 9:59 PM 

(nt)

Anders
(no login)

moiraine är inte död

May 12 2001, 11:09 PM 

det finns flera saker som pekar på att hon inte är död. en av sakerna är att enligt nån dröm så ska tom ta ut moiraines blåa sten ur en eld.
borde kunna tolkas som att tom ska rädda henne.

Basher
(no login)

Säg mig då....

May 15 2001, 3:34 PM 

om hon är en av de förlorade varför dödade hon honom inte när han bev skuren av Fain.....

Current Topic - Cadsuane  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement