Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Arrrgghhhh.....

May 13 2001 at 8:29 PM
  (no login)

-
Varför är det ingen som kommer ut på chatten på söndagar klockan sju? Idag hade jag lite tid över, ska bli kul att diskutera böckerna med ytterliggare några WoT nördar tänkte jag på väg ner till datorn... SÅ VAR DET INGA DÄR! En ytterst djup besvikelse blev det. Okej okej...normalt har man väl annat för sig en söndags kväll... men inte alla söndagar och inte alla här som är intresserade... jaja, det är väl jag som är över ambitiös, jag är galen i böckerna.. jag vet, men jag kan faktiskt inte hjälpa det... och jag tycker att några till skulle väl vara lika tokiga som jag, men icke...

Respond to this message   
AuthorReply
Anders
(no login)

jorå

May 13 2001, 9:43 PM 

klart att man är intresserad men man glömmer bort att kolla. det är nog vad det handlar om för många. det finns annars en icq lista att använda. man kan ju faktist skapa en chatt med hjälp av icq.

Lanfear
(no login)

jodå...

May 14 2001, 6:16 PM 

...vi är nog lika tokiga som dig
själv var jag inne för 2veckor sen och det var inte nån där då heller...
Kanske skulle vi kunna bestämma nån gång som vi alla kan gå in...?

Nova
(no login)

Ja!

May 14 2001, 8:57 PM 

Ja det skulle vara skoj och intressant faktiskt eftersom jag är ganska ny här så är jag kanske lite föör ivrig. Eftersom mina kompisar inte gillar fantasy så är det knapert med diskussions vänner här... jag håller på att gå under när frågorna blir som störst... Men inte behöver det väl vara en Söndag som man måste chatta? Fast det är nog den bästa dagen, annars har man ju häcken full hela veckan lång... Men vad säger ni om nästa Söndag alla drak freak?

Anders
(no login)

ska försöka

May 14 2001, 9:42 PM 

Jag är i samma läge som du. Inga kompisar som gillar fantasy och själv är man helt fast. Jag ska försöka komma ihåg och ta mig tid nu på söndag.

Nova
(no login)

Några andra wot nördar?

May 15 2001, 6:49 PM 

Låter bra Anders... ska försöka ragga lite folk´annars lär det ju inte dyka upp några. Kom igen nu alla där ute... Söndag klockan sju...

Lanfear
(no login)

(nt) även jag ska försöka palla mig hit då...

May 15 2001, 7:34 PM 

(nt)

Current Topic - Arrrgghhhh.....  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement