undrar... July 10 2001 at 1:39 PM Jokla (no login ) -
vart tog kvinnan som var ifrån seanchan vägen...hon som blev kompis med nynaeve och elayne??
Author Reply joacqin (no login ) RAFO =D (nt) July 11 2001, 6:51 PM
Jokla (no login ) vadå! July 11 2001, 10:48 PM
du kanske kan förklara varför du skriver RAFO????
orkar ju inte slå upp det i boken bara...(fnys!)
joacqin (no login ) RAFO är July 15 2001, 12:03 AM
vad RJ svarar på alla frågor som man kan få svar på i böckerna. Så det är inte jag som hittat på det. Jag vill inte berätta vad som blir bäst om man läser det.
Leffe (no login ) Read and Find Out... -nt- July 16 2001, 1:29 PM
Nova (no login ) Jag hatar det uttrycket!! Det är såå frustrerande!! -nt- July 16 2001, 8:47 PM
Leffe (no login ) *elakt leende* -nt- July 17 2001, 4:07 PM
raforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforaforafo
muhahahaa flinar
Nova (no login ) * fnys!!! * July 18 2001, 6:31 PM
Jokla (no login ) åååhh... July 20 2001, 1:40 PM
Har ju läst böckerna men orkar inte slå upp
det....det är ju bara en person.
Så om någon känner sig manad...
Jokla (no login ) håller med!! (nt) July 24 2001, 5:55 PM
sarasaken (ah, well, fd mierin :P)
(Login Moghedien ) jag får väl offra mig :P August 5 2001, 7:03 AM
hon stannade kvar med menangeriet eller va faaaasicken de nu än hette, när nyn å elayyyneee försvann bott mot saellie daera. jaja. SALIDAR då.
vaffan. får man inte vara flummig sju på morgonen när man inte sovit nåt på två dar? jo. precis. TAKK. :P
fniss