Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

svart band??

July 26 2001 at 5:39 PM
Jokla  (no login)

-
Varför ser inte Rand det svarta band
som dom förlorade har...han såg ju Asmodean's??
Varför ser han inte t.e.x Sammael's band när han ska döda honom i Shadar Logoth....

Respond to this message   
AuthorReply
Satander
(no login)

Untitled

July 26 2001, 7:31 PM 

han kanske inte såg det...vad jag kommer ihåg var han ganska långt borta från sammael i sahdarlogoth men när han "skar" av asmodeans band så var han ju nära honom.

Jokla
(no login)

men

July 27 2001, 9:08 AM 

han har väl sett andra förlorade också??

teorin om att Taim är Demandred kanske brister på det här med dom svarta banden....vad vet man...:)

leo
(no login)

det fan sant.. har jag inte tänkt på (NT)

July 27 2001, 2:41 PM 

..

One from the Past
(no login)

så här är de

July 28 2001, 5:38 PM 

när han skar av asmos band var han jättejättenära honom o dessutom höll dom både i den dära angeralen..båda använde den så att dom vart mycket närmare varandra än han varit nån annan Forsaken..

om taim är demandred får man reda på i slutet av Winters Heart så ifall ni vill veta läs på engelska..jättespännande..=))

Laughing Dark One
(no login)

Uhm...

August 3 2001, 10:33 PM 

Är det inte snarare så att dem var något sorts osynliga? Trots allt såg han Ishamaels och Balthamels band också och inte höll dem i samma angreal då.
De svarta banden är, har jag för mig, länken för dem till den Sanna källan och som förhindrar dem att bli galna.

Alla som läser böckerna på engelska borde besöka www.wheeloftime.com och sen klicka på länken till bokforumet. Spantatsic!!!

Barbapapqa
(no login)

Svarta banden

August 19 2001, 2:32 AM 

De kan bara synas på speciella platser, t ex platsen för glidning.
Banden är de förlorades koppling till den Svarte

Current Topic - svart band??  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement