Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Nu lackar jag!!!! Skärpning nu......

August 9 2001 at 2:12 PM
Moghedien  (no login)

-
Okej nu e jag jävligt arg på alla i det här forumet. Vafan börja diskutera nu. Jag kommer att skicka in en fråga/teori/nonsens, kalla det vad du vill... Och jag skiter fullständigt i "om det har diskuterats förrut", om det går att läsa på wotmania (skulle ju inte posta här om jag inte ville diskutera med ER och inte med dem på wotmania).... Så jag vill inte höra några sådana påhopp nå mera.

Mvh,
/Moghedien

Respond to this message   
AuthorReply
Moghedien
(no login)

hmm lite...

August 9 2001, 2:36 PM 

Oj oj vad jag tog i, tur att det bara var ett skämt.. Men likväl, hacka inte på dem som postar här och hänvisa inte till Wotmania, e väl bra med diskutioner på svenska också..?

Farbror Get
(no login)

Håller med...

August 9 2001, 2:47 PM 

Tycker wotmania är lite för stort, det postas ju ca. hundra inlägg varje dag, blir lite svårt att hänga med om man inte besöker den varje dag.
Nä tacka vet jag små forum där folk frågar om saker som hänt för flera böcker sedan

Moghedien
(no login)

lol =)) [nt]

August 9 2001, 3:06 PM 

hehe

IkhU
(no login)

gah förr var detta inte ett "litet" forum!

August 10 2001, 12:57 AM 

hmm Moghedien du var med förr va? jag prostade aldrig så mycket men jag var här och läste varje dag (LÄNGE sen)

Farbror Get
(no login)

Var bättre förr...

August 10 2001, 10:41 AM 

Har också tittat in på forumet då och då under några år, håller med om att det var bättre då när fler diskuterade men det var aldrig så stort som t.ex. wotmania m.f., det skulle som sagt inte skada med lite mer folk...

One from the Past
(no login)

jo jo

August 10 2001, 12:15 PM 

men fortfarande så diskuterades det mesta som diskuterades på wotmania här oxå..sen vart det en låååång väntan på WH och folk började flippa ur..alal väntade på WH o hoppades på nya stora mysterier men så vart det icke..WH kom inte med nått nytt o stället dog ut..fast det verkar som sagt leva kvar men det finns inga utmaningar längre..är till stor del därför jag o några andra som hängde här jämt o kunde allt stack..

Moghedien
(no login)

L O L .... Ödmjuk?!?!? [nt]

August 10 2001, 3:35 PM 

Moghedien
(no login)

Jajemen, Jag har varit med läääänge...

August 10 2001, 3:44 PM 

..och ibland postade man mera och ibland mindre (=inget). Kul att du iaf titta in.. =)

/moghedien

One from the Past
(no login)

hey dude!..dont blame me..blame the society..=)..(nt)

August 10 2001, 7:17 PM 

Current Topic - Nu lackar jag!!!! Skärpning nu......  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement