det är i en sån som Gholamerna förvarades så att dom har överlevt ända sen Age of Legends..vet inte riktigt hur den funkar men har för mig att tiden står stilla i en sån eller nått..kan ha fel..vet iallafall att det finns nått ställe där tiden går annorlunda
Osan´gar o Aran´gar är Aginor och Balthamel..alltså dom två första Förlorade som dog..det kan man klura ut genom att dom minns lite hur dom hade det innan dom dog o så..Osan´gar = Aginor tänker tillbaka på vilka varlser han skapade innan o det vet man att det var Aginor som gjorde o sen tänker han på att Aran´gar har fått en mycket bättre kropp nu trots att han e kvinna men var kille förut..innan han dog var han helt rutten o så..alltså
Osan´gar = Aginor
Aran´gar = balthamel..
eller tvärtom..=)
Zaphod (no login)
tack (nt)
August 12 2001, 10:05 PM
tack
(no login)
Killen i lådan
August 12 2001, 10:20 PM
Tja, my name is Barapappa. Jag har klurat på det där du skrev om i inlägget o så. alltså! Förra kvällen när det var sent, mörkt o så. På natten alltså. så kom jag på en sak. Aga´nof o Krossroffe ligger väl inte med varandra, jag menar, dom är ju bara vänner. Stämmer inte det. I Farornas väg döper Rand sin häst till Krossroffe, och i I klanernas uppkläddning smyger Nysneve omkring i sjön och ropar efter Aga´nof. Och den här killen du snackar om tror jag inte känner hon i potatislådan.