Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Stasislåda???

August 12 2001 at 4:31 PM
Zaphod  (no login)

-
I prologen till Fursten av Kaos mämner Mesaana det, vad fan e det för nåt?

I samma prolog omnäms även Osan'gar och Aran'gar för första gången. Kan Osan'gar vara Aginor? Och vem är Aran'gar?

Respond to this message   
AuthorReply
Julle
(no login)

Stasilåda

August 12 2001, 6:22 PM 

det är i en sån som Gholamerna förvarades så att dom har överlevt ända sen Age of Legends..vet inte riktigt hur den funkar men har för mig att tiden står stilla i en sån eller nått..kan ha fel..vet iallafall att det finns nått ställe där tiden går annorlunda

Osan´gar o Aran´gar är Aginor och Balthamel..alltså dom två första Förlorade som dog..det kan man klura ut genom att dom minns lite hur dom hade det innan dom dog o så..Osan´gar = Aginor tänker tillbaka på vilka varlser han skapade innan o det vet man att det var Aginor som gjorde o sen tänker han på att Aran´gar har fått en mycket bättre kropp nu trots att han e kvinna men var kille förut..innan han dog var han helt rutten o så..alltså

Osan´gar = Aginor
Aran´gar = balthamel..

eller tvärtom..=)

Zaphod
(no login)

tack (nt)

August 12 2001, 10:05 PM 

tack

(no login)

Killen i lådan

August 12 2001, 10:20 PM 

Tja, my name is Barapappa. Jag har klurat på det där du skrev om i inlägget o så. alltså! Förra kvällen när det var sent, mörkt o så. På natten alltså. så kom jag på en sak. Aga´nof o Krossroffe ligger väl inte med varandra, jag menar, dom är ju bara vänner. Stämmer inte det. I Farornas väg döper Rand sin häst till Krossroffe, och i I klanernas uppkläddning smyger Nysneve omkring i sjön och ropar efter Aga´nof. Och den här killen du snackar om tror jag inte känner hon i potatislådan.

Var försiktig och tungsint.
"Barkappa"

Current Topic - Stasislåda???  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement