Jo jag undrar en grej. Furst ingtar släptte ju in en mörkvän i fal dara som sen sköt en pil mot den amaryltronande. Plus att han troligen lät en mydraal komma undan med mening. Han hjälpte den svarte så att säga, vilket sen berättar för rand. Han erkänner liksom sina synder sen strider han och dör för ljuset. Men finns det nåt mer fall i boken där en mörkvän vänder sig till ljuset åter. Eller är "once a darkfriend always...."?
Jag kommer inte på någon just nu.
Förmodligen kommer Logain vända sig till ljuset, om han nu kämpade för mörkret.
Men vem var det som sköt pilen mot den Amyrlintronade??
Julle (no login)
Logain
August 18 2001, 7:18 PM
Finns inget som tyder på att han är mörkvän..bara för han är förbannad på rand betyder det inte att han är mörkvän..så de så
Anonymous (no login)
Asmo?
August 18 2001, 10:40 PM
Nå han var Rands fånge men ändå? Annars kommer jag inte på någon nu
Julle (no login)
Uhm
August 19 2001, 12:24 PM
Asmo vart inte god..han bara vände vinden efter kappan ..*fniss*..när han insåg att Rand var det vinnande laget..
(no login)
hmm
August 21 2001, 10:18 AM
Logain var aldrig någon darkfriend,
och en litet teori om varför Ingitar gav sitt liv för Rand, iom att Rand är den starkaste ta'veren som finns å han kämpar under ljuset så kan det nog hända att folk som svurit sig till den svarte kan vändas om till ljuset efter ha varit i närheten av rand för länge?
detta låter helt rimligt tycker jag, för Rand behöver verkligen allt folk han kan få innan Tarmon gaidon..
Joline (no login)
vadå?
August 30 2001, 8:45 PM
vad menar ni med att Logain är tjur på Rand? när var Logain Rands fånge,när?? hjälp mej här snälla