Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Tam

August 23 2001 at 9:43 AM
Matte  (no login)

-
Jag tycker det är lite synd att inte Tam är med mer i böckerna. Skulle va kul att läsa om ett möte mellan honom och rand. Jamener han har ju lite att förklara.
Desseutom tycker jag att han verkar va en bra snubbe.

over and out

Respond to this message   
AuthorReply
Mastern
(no login)

ja

August 23 2001, 1:11 PM 

Jag skulle vilja att Rand och Tam möttes igen. Iallafall att Tam får reda på att Rand är Draken återfödd.

felicina
(no login)

typ

August 23 2001, 3:28 PM 

jag tror nog att tam vet att rand är draken. det verkar liite osannolikt att han inte har fått veta det.

m3z
(no login)

jo

August 24 2001, 8:24 AM 

jo det har han nog men det skulle va skoj om dom träffades o snacka lite...

Kungen
(no login)

ja för...

August 26 2001, 2:20 PM 

...Tam skulle nog kunna få rand att bli lite normalare igen, å börja lita på folk.

Nynaeve
(no login)

Mmm, helt klart att Tam är en bra snubbe...

May 20 2002, 10:52 PM 

Han skulle nog få ner Rands fötter på jorden. han är typ nästan den enda som kan skälla ut honom. Elayne, Min och Aviendha är ju så upp över öronen förälskade att tanke inte skulle falla dem in, Mat och Perrin kan inte mycket göra, nog för att de försökt, men ändå... Nynaeve skulle vara bra, eller Egwene, men de är alltid någon annanstans och de här personerna har ju varit med hela tiden, det har inte Tam, för Rand symboliserar Tam det gamla livet, det i Emondsvall, och Rand skulle nog börja minnas en massa... ja, de behöver helt klart träffas igen...
!!!!
Jag kom plötsligt på en förskräcklig sak!
tänk om Tam inte vill kännas vid Rand? inte vill vara Rands fosterfar! blir arg på honom och påstår att all olycka i världen är hans fel? jag kan inte tänka mig Tam så! Snälla! Snälla, säg att mina farhågor INTE slår in!! Snä-äh-ä-lla! snyft *hulk*

Current Topic - Tam  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement