Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Totallurade

September 3 2001 at 1:22 PM
Weeper  (no login)

-
Tänk om ingenting är som det verkar, tänk om Jordan har totallurat oss. Tänk om Epilogen i sista boken förklarar allt, och vi får stå där med lång näsa. Tänk om Rand är mörkvän. Tänk om.

Respond to this message   
AuthorReply
Weeper
(no login)

Untitled

September 3 2001, 2:17 PM 

Klart inte Rand "the hero" al´Thor är mörkvän!
Slår mig själv på näsan för att ens ha yttrar möjligheten.

Mastern
(no login)

Tyvärr

September 3 2001, 4:02 PM 

Så kan jag inte slå mig.
Men ditt inlägg var redigt onödigt.
Varför skulle han lura oss?

Barbapapqa
(no login)

nej

September 3 2001, 10:10 PM 

Rand kan inte vara en mörkvän eftersom vi har följt hans tankar och vet vad han tänker om den Svarte.

Om han är en mörkvän måste han vara det utan att veta om det själv och det håller liksom inte.

Nova
(no login)

men tänk om...

September 3 2001, 10:27 PM 

Men vänta här nu. Rand kanske inte är mörkvän eller så.. men tänk om Robert Jordan bara total blåser alla och låter Rand bli en falsk drake och att böckerna slutar med att den riktiga draken föds... det skulle vara något eller hur.

Cadsuane
(no login)

*hmm*

September 4 2001, 1:30 PM 

Men han skulle inte ha kunnat lyft Callandor om han inte varit Draken. Å d e ju bara en av grejjerna..

Leffe
(no login)

nej..

September 4 2001, 9:52 PM 

då är det mer troligt att någon vaknar upp och har drömt alltsammans.. och så får man följa med den personen under hans arbetsdag som börsanalytiker. Sen på kvällen när han somnar om (en dröm under natten 9 böcker, en dag = 20 böcker) får man veta fortsättningen..

Julle
(no login)

eller så..

September 5 2001, 5:45 PM 

blir det som i ett dåligt skräckfilms slut där huvudpersonen vaknar upp efter en mardröm..tänk er de

Nova
(no login)

...

September 5 2001, 8:23 PM 

då är det bara panik som gäller

Current Topic - Totallurade  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement