Dit forum is voor elke Travestiet....!!

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar begin  

Mannen in rok

February 24 2002 at 8:14 PM
Average Score 3.0 (2 people)
  (Inloggen urjen)
Forum Owner

Ik zoek mannen die geen travestiet zijn, maar graag enkel een rok dragen. Niet voor sex, maar gewoon om met elkaar in contact te komen. Ik ben namelijk ook een rokliefhebber en draag als man geregeld een rok.
Ik wacht jullie reacties af!

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply

(Inloggen urjen)
Forum Owner

Rokken en mantelpakjes

No score for this post
February 24 2002, 8:17 PM 

Ik ben gek op lingerie, kousen en naaldhakken en draag deze ook regelmatig
maar rokken en mantelpakjes draag ik nooit.
Ben ik nu een travestiet of niet?

Groetjes

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.

(no login)

ik draag graag rokken

No score for this post
February 24 2002, 11:49 PM 

Hallo Henk.

Ik ben iemand die geregeld een rok draagt. En ook wel eens contact wil zoeken met mede geïntresseerden. Ik vind dat mannen ook gewoon rokken moeten en kunnen dragen. Ik ben niet iemand die verder een travestie doet.
Als je contact wil, mail je me maar. jacle7@hotmail.com

Arnold
(no login)

mee eens

No score for this post
March 3 2002, 7:23 PM 

Ja, ik ben het daar mee eens. Ik draag ook wel eens een rok, gewoon voor de fun, en ik moet zeggen, dat bevalt.
Het begon toen ik terug kwam van vakantie (Indonesie) en een sarong had gekocht. lekker makkelijk, je bindt die zo voor en klaar. zit het te strak, dan gewoon even losmaken . Bovendien is het nog sexy ook als je net als ik van die mooie benen hebt die er zo galant uitsteken.

Ik hoef dan wel geen contact met je maar wilde je wel even laten weten dat er meer liefhebbers zijn.

Arnold

(no login)

rokjes en mantelpakjes

Score 5.0 (1 person)
March 6 2002, 11:42 PM 

Hi,
ik ben dus wel een travje en vindt het heerlijk om helemaal en femme te gaan. Ik draag liefst een rok met blouse, mantelpakje of jurkje. Verder draag ik altijd lingerie en kousen (heb geen mannenondergoed meer).
Kortweg heerlijk, zit lekker, prettige stoffen, sexy mooi. Daarbij ben je in een rokje minder beschermd en gemakkelijker benaderbaar wat ik ook een fijn gevoel vindt.
groetjes,
Anna

www.geocities.com/anna_verheij

Anonymous
(no login)

Re: Mannen in rok

No score for this post
April 2 2002, 11:07 AM 

hallo ik draag ook erg graag een rok
heb er dan ook verschillende

(no login)

No score for this post
April 2 2002, 11:16 AM 

hallo
ik ben een man van 50 jaar
draag geregeld rokjes vind dit erg leuk
dit moet gewoon mogen

groetjes

renee
(no login)

mannen in rok

No score for this post
April 19 2002, 8:50 PM 

hallo iedereen
ik ben travestiet en draag dus
dameskleding. ik vind mannen die alleen
een rok dragen niet goed te begrijpen
omdat dan mijn vraag is waar staan julie?
je bent geen travo maar toch vrouwelijke
gevoelens? graag een reactie
ikzelf draag geen pruik of gebruik make-up
(ben al vrouwelijk genoeg van mezelf)

groetjes renee

leo
(no login)

leren rokje

No score for this post
May 5 2002, 1:31 PM 

Ik krijg ook een prettig gevoel bij het dragen van een rokje. Ik heb een strak leren rokje tot op de knieen gehad. Het rokje heb ik met veel plezier gedragen en liet me op een andere manier bewegen doordat het een klokvorm had. Ik combineerde het met een marjo of een dikke panty en een t-shirt of een trui. Ik ben geen travestiet, maar een rokje dragen is erg prettig.

(no login)

Voor alle rokliefhebbers.

No score for this post
May 5 2002, 10:58 PM 

Voor alle mannelijke rokliefhebbers is er een club opgericht.
Kom eens langs zou ik zo zeggen!
http://net.clubs.nl/menskirts

leo
(no login)

hoge hakken

No score for this post
May 25 2002, 1:29 PM 

Eindelijk heb ik een paar mooie laarzen gevonden, de hakken zijn lekker hoog (9,5 cm).
Laatst heb ik deze samen met mijn strakke leren (klok) rokje gedragen. Traplopen wordt echt lastig, grappig dat je bij elke stap moet gaan nadenken. Toch wil ik me nog steeds niet volledig als vrouw gaan verkleden.

groet

(no login)

onderjurken

No score for this post
May 8 2005, 5:07 PM 

Zijn er ook mannen die graag in NYLON ONDERJURKEN lopen en spelen??

(no login)

Mannen in rok

No score for this post
June 14 2005, 10:52 AM 

Hallo allemaal, ook ik draag graag rokjes en daarnaast ook graag leuke korte jurkjes en daaronder meestal leuke lingery en waarom niet?
Ik vind het heerlijk om het te dragen en als het mogelijk zou zijn deed ik dit de hele dag
En ja het zou mooi zijn kontakt te hebben met een gelijkgestemde of een liefhebber ervan

Helena
(no login)

Mannen in rok

No score for this post
September 3 2005, 11:55 AM 

Ook ik vindt het heerlijk om in een rok te lopen. Ik ben een 42-jarige T en draag het liefste knie-lange of enkel-lange rokken (zonder split). Juist die beperkte bewegingsvrijheid in zo'n strakke rok geeft mij een extra kik. In combinatie met een dunne gladde panty en laarzen met 10 cm hoge hakken voel ik me het prettigst. Je gaat dan heel anders bewegen en lopen. Veel gracieuzer. Bij het zitten worden m'n benen heerlijk tegen elkaar getrokken door de rok. Een fantastisch gevoel. Ik heb dan ook verschillende strakke (geen strecht) rokken. Echt een genot !

giacomo
(no login)

mannen in rok

No score for this post
September 24 2009, 2:17 PM 

Zolang de (jonge)dames nog massaal, ja zelfs bij hoge temperaturen, in strakke zweterige spijkerbroeken blijven rondlopen moet een man ongegeneerd, gewoon als zijnde en blijvende een man, in korte rokjes kunnen rondlopen.
Zij ''onze'' broeken, dan wij, het liefst massaal, in hun (mini)rokjes! Afgezien van de traditionele (schotse) kilts of sarongs vind ik alle rokken die zo lang zijn dat ze minstens de knieën bedekken zoals bij vrijwel alle z.g. mannenrokken het geval is echter helemaal niks.
Mijn motto; hoe korter, hoe fleuriger, hoe mooier, zowel bij de man als de vrouw.
Wist je trouwens dat in de tijd van de Romeinen het dragen van rokjes door mannen juist een teken van mannelijkheid was? Vrouwen droegen die indertijd nimmer!
En al met al draagt het meestal veel prettiger dan een (lange)broek.

Anonymous
(no login)

No score for this post
March 19 2010, 4:06 PM 

Rokken zijn van oudher als al is aangegeven ook iets van mannen, de romeinen zagen broeken als kleding van barbaren.

Het dragen van een rok is niet bepalend voor travestie, daar is slechts van belang wat er tussen de oren speelt. Als je niet op een vrouw wilt lijken dan niet, wil je dat wel en is dat uit eigener beweging, dus niet op verzoek van je partner, dan zou het kunnen. Maar doen de vrouwen niet massaal aan travestie in hun broeken en leggings?
Einde 19e eeuw werden vrouwen die een broek aantrokken als psychiatrisch geval gezien, gezien de gedragingen van de damesa in zijn algemeenheid, heb ik het gevoel dat er velen zijn die onder de druk van de maatschappelijke ontwikkelingen neit meer optimaal presteren.

Een rok is gewoon comfortabel als je zit, niets dat tegen de edele delen drukt.
Er is een duitse bierbrouwer die zijn personeel allen in rok deed lopen, uniform, zeker de chauffeurs waren enthousiast vanwege het comfort bij het rijden en de reacties op de terrassen van de dames.

Nu in 2010 maakt iedereen ophef over de rokken voor mannen bij H&M, dat de voorgaande jaren dergelijke rokken bij OTTO en Wehkamp te krijgen waren is velen ontgaan. Ook op de catwalk zie je het steeds meer, dus naar mijn mening is het sigma er af.

(no login)

Jurken

No score for this post
May 20 2010, 2:45 PM 

Ik draag wel eens een rok, als ik alleen thuis ben. Ik draag daar meestal mijn gewone mannenkleren boven (overhemd, trui, o.i.d.) en wanneer het fris is ook een maillot en suede laarzen. 's Zomers en op warme lentedagen (zoals vandaag) geef ik de voorkeur aan een leuk zomerjurkje. Daar heb ik nog niemand over gehoord. En natuurlijk draag ik vrijwel altijd een BH onder alles wat ik draag.

bride
(no login)

jurken, inderdaad

No score for this post
May 20 2010, 6:07 PM 

Hey, Franciska,

Ik draag persoonlijk ook liever (lange) jurken. Liefst een fijn stofje. Op je naakte huid voelt dat heeeeerlijk aan. Ik draag minder gauw lingerie daaronder, maar ik vind persoonlijk dat in travestie veel moet kunnen. Ik ken veel soortgenoten die lingerie juist leuk vinden. Als we mekaar maar respecteren !

bride

(no login)

Ik draag al van kinds af heel graag een rok

No score for this post
May 20 2010, 7:17 PM 

Hoi, ben 44j jong en draag altijd een rok, behalve op het werk. Ben ook geen travi, het zit gewoon heerlijk zowel voor te wandelen, dansen of op de fiets. Ik draag veel mijn gevoerde super zachte schotse geruite rokken tot net boven de knie.Heb ook andere dames rokken maar draag die niet in mijn gemeente. Woon niet in de stad zie je. Toch accepteren de vrouwen het, maar de mannen minder. Het is dan ook een nogal katolieke gemeente. Daarom om meer neutraal voor de dag te komen daar draag ik daarom schotse dames rokken. De mannen die veel te nauwe broeken dragen is zeer slecht voor hun zaadproductie! Echt waar een man kon geen kinderen op de wereld zetten maar na een jaar lang rokken te dragen was hij wel vruchtbaar. Ik had hem daarstraks nog ontmoet. Bangelijk niet? Woon te Sint-Katelijne-Waver in België. Mail me maar vrijblijvend. Tot wederhoren en nog veel rok genot.

(no login)

ROKKEN EN ONDERROKKEN;

No score for this post
May 21 2010, 9:05 AM 

Dit is een onderwerp die me sterk aanbelangt. Als TV loop ik graag rond in een strakke rok tot ietwat boven de knie zodat mijn naadnylons vast aan corsetje of jr's goed uitkomen. Onder het rokje een mooie kanten onderjurk van zijde met smalle bandjes en splitten...
Als vrouwen in broeken mogen rondlopen waarom wij niet in rokken, 'wat is daar verkeerd aan ?' Je goed voelen hierin is heerlijk ! Chantal.

(no login)

totaalplaatje

No score for this post
May 29 2010, 2:50 PM 

Ik heb dezelfde voorkeur als Anna, ik ga ook helemaal voor het totaalplaatje.
Geen travestie zonder een complete outfit, in mijn geval.
Mijn bijzondere aandacht gaat uit naar rokje, pantys en (hoge) hakken. Heb ook een sterke voorkeur voor bepaalde modellen van rokjes. Ik draag het liefste rokjes die zich boven de knie verwijden, maar daarboven lekker strak zitten, bij voorkeur in een dunne, soepele en gladde stof.

Anna, welke rokjes draag jij het liefst?

groeten Marijke

Sandra
(no login)

personeel in rok?

No score for this post
June 3 2010, 8:28 AM 

Is dat nu nog steeds zo met die Duitse bierbrouwer? Waar is dat?

Er is een duitse bierbrouwer die zijn personeel allen in rok deed lopen, uniform, zeker de chauffeurs waren enthousiast vanwege het comfort bij het rijden en de reacties op de terrassen van de dames.

(no login)

No score for this post
September 6 2010, 3:54 PM 

brouwerijen in rok
a het is zeker waar!
http://asso.i-hej.com/index.php?option=com_content&task=view&id=652
Ga naar "20 07 2009"

rokliefhebber
(no login)

rokken en onderrokken /onderjurken

No score for this post
August 21 2011, 1:49 PM 

Ik draag rokken , het liefste gevoerde rokken omdat de dames rokken die ik heb bijna allemaal doorschijnen.
ik koop ze zelf en desnoods vermaak ik ze zodat ze beter passen.
als de voering te dus is gaat er subiet een onderrok of onderjurk onder.

met de meeste rokken die ik heb hoef je de benen zittend niet te strak bijelkaar te houden , daar kies ik rokjes of rokken op uit

Paul(a)
(no login)

Rokken Mmmm

No score for this post
August 22 2011, 9:07 AM 

Ja het dragen van rokjes is overheerlijk en het is jammer dat dat voor mannen in het westen niet gebruikelijk is.
Veel moslims lopen heerlijk rond in die gewaden en voor thuis heb ik er ook een maar zal het buiten nooit dragen.
Vaak loop ik in het donker lekker met een rokje rond buiten en trek dan voor de lol een pruik op mijn kop om niet op te vallen, aan make-up doe ik niet dus in het donker valt dat niet op.
Waar het mij dan om gaat is dat ik dan heerlijk mijn blote kale pik vrij kan laten bungelen, dan trek ik juist een dunne rok aan die je dan ook bijna niet kan voelen, dus het tegenovergestelde van gevoerde of met onderjurk.
Wel draag ik dan meestal kousen met jarretels of hold-ups.

Ik heb veel vriendinnen (ja echte vrouwen) die dat heerlijke gevoel ook hebben in een rokje, maar ja die dragen het toch al altijd dus dat is niet meer speciaal voor hun.
Met heerlijk zonnig weer lopen er VEEL zonder slipje rond en waar ze anders net als mannen een jeans dragen kunnen zij die keuze maken zonder op te vallen.

Wij liefhebbers van lingerie en rokjes zijn maar in het nadeel door onze gender. (maar ik zou niet met ze willen ruilen)
happy.gif

(Inloggen Michel12)

rokjes

No score for this post
August 23 2011, 4:31 AM 

Liefs draag ik gladde mini rokjes en daaronder een gladde bikinislipje of bikinistring. en voel me daar mega goed in, maar of ik travo ben vraag ik me af.
En geloof me als ik zeg dat ik mega respect heb voor een echte travo die er voor uit durven te komen en diepe respect.

(no login)

Rokken dragen

No score for this post
September 25 2011, 1:12 AM 

Zelf draag ik graag een rok met een mooie trui en een leuke hoofdoek.

(no login)

mannen in rok

No score for this post
October 11 2011, 6:12 PM 

hallo ik ben roberta ben geen travestiet maar draag graag vrouwenslipjes korte rokjes mooie trui er op
en leren laarjes aangevuld met leggings mailot of pantys

Femmke Seven
(no login)

Rokjes

No score for this post
October 11 2011, 9:46 PM 

Hoi allemaal ook als je al 62 jaar bent is het dragen van rokjes geweldig. draag bijna elke avond heerlijk een rok. mijn vrouw ondersteunt me hierbij.

(no login)

Antwoord op travestie

No score for this post
May 6 2012, 4:26 AM 

Leuk, dat eenieder zo op zijn,of haar eigen manier omgaat, met deze hobby.
Zelf, draag ik al drie jaar Kilts in het openbaar, en prive ook rokken.
Vanaf 1965 is de wet op de travestie opgeheven! Dit houdt in, dat het de man vrij is de kleding te dragen ,die hem past,niet, die hem staat. Mannen; ga je gang!!!!!!!!
Vrouwen werden bij wet pas in 1910 toegestaan rokken te dragen, onder voorwaarde, dat ze daaronder een lange broek zouden dragen.
vanaf de vijftiger jaren, zijn tijdens de jarretelle, en nylon-kousenmodes de vrouwen volledig bijgedraaid .
Zij draagt nu, ALLES, dat in het zogenaamde modebeeld hoort te passen, en dat ziet er niet altijd even aantrekkelijk uit.
Nu, dat wij allen weten, dat meer, dan 60% van de mannelijke wereldbevolking, ongedeeld mannelijke kleding draagt, waar wachten jullie dan nog op ??????????
Mannen in kilt,jalabba, kaftan -dhotti- mini, of gewone spijkerrok, of utily-kilt ( = werkmans-kilt! ), ga je gang.
Degenen, die willen oordelen, of denken te veroordelen,ga gerust je gang.
Het is slechts een windje, dat uit het zuiden woei.
Doeg, eenieder het recht op eigen menig, dus reageer, svp.
MAN IN ROK, ja graag!!!!!!!!

(no login)

mannen in dameskledij

No score for this post
May 26 2012, 7:46 PM 

Er is idd veel meer damesmode dan mannenmode. Het is dan logisch dat dameskledij meer verkocht worden; ook aan mannen. Niet alleen voor hun vrouw, maar ook voor hunzelf.

Ik lag op het strand te zonnen vandaag, en er kwam een man in badpak naast mij liggen. Dat vond ik best leuk omdat ik ook in badpak was. Het stond hem mooi en sportief, waardoor ik hem felicitaties gaf.

Lucia
(Inloggen Lucia-A-Dam)

Re: mannen in dameskledij

No score for this post
May 26 2012, 11:15 PM 

mannen in dameskledij.

Nou ik heb ook zoiets hoor maar voor anderen niet zichtbaar.
Aan het strand of zwembad heb ik vaak een mooi strak bikinibroekje aan onder bv een BOXER en voel dan de druk van dat kleine broekje in mijn kruis en al zou het gaan groeie daar dan is het niet te zien voor anderen.
Het zelfde is met leuke slipjes en kousen onder mijn spijker of traingspak.
Een hoog uitgesneden badpakje heb ik ook soms onder mijn gewone kleding, of zelfs een ballet of turnpakje.

Als het zo uitkomt (wel link en kink) loop ik zo in een stil gebied zo rond zonder er iets over.

Dat is een heel prettig spannend gevoel.

(no login)

mannen in rok

No score for this post
July 5 2012, 6:34 PM 

Waarom zouden mannen geen rokken mogen dragen? De schotten dragen toch ook rokken? Waarom worden die mannen niet belachelijk gemaakt?

Als er winkels zijn die rokken voor mannen aanbieden, is dit volgens mij wel met de bedoeling om deze in omloop te brengen en te lanceren als mode.

Lucia
(Inloggen Lucia-A-Dam)

Mannen in rokken - traman

No score for this post
July 7 2012, 8:33 AM 

Beste traman

Nou traman, mannen MOGEN wel in rokken over straat hoor, maar er zijn er gewoon niet veel in NL die het doen.
En wat betreft die Schotten en hun KILT is het meer een cultureel en toeristisch gebeuren en ook geen dagelijk gebruik voor de gemiddelde man.

Ik loop er ook niet dagelijks in het openbaar mee rond, is gewoon een EIGEN keuze.

En al weer een groot aantal jaren geleden is er een hele modelijn voor mannenrokken geweest met alles er op en er aan en hele grote winkels hadden het in hun collectie maar het kwam gewoon niet van de grond.
Dus het was er wel, maar mannen kochten het gewoon niet.

In veel culturen dragen ze wel lange gewaden die we net zo makkelijk jurken kunnen noemen, veel Moslims en andere geloven en culturen lopen in NL wel zo rond, die hebben gewoon SCHIJT aan de rest in NL en doe het lekker wel

(no login)

mannen en rokken

No score for this post
July 27 2012, 1:17 PM 

Ik ben 38, hetero en draag toch al wel enkele jaren regelmatig een rok(je). Het geeft gewoon een veel vrijer gevoel dan altijd in die broek te zitten, zeker als het warm is voelt het 'luxueuzer' aan. Ik draag ze meestal binnenshuis maar het gebeurt heel af en toe dat ik ermee buiten kom doch heb ik hier nog geen slechte reacties op gehad. Als ik op verlof ben (in warme oorden) draag ik meestal een korte 'pareo' of 'sarong' om naar het zwembad of de zee te gaan, bovenop de zwembroek. Ook hier heb ik nooit negatieve (ook geen positieve) commentaar op gehad. Doe gewoon waar je je goed bij voelt, het kanj e alleen maar gelukkiger maken!
Je mag me altijd contacteren: tieuke@msn.com

nico
(no login)

jongen in rok

No score for this post
November 21 2012, 8:57 AM 

best een beetje ondeugend zal het wel zijn van me maar ben nog vrij jong en ik moet een rokje aan in de kerk omdat ik misdienaar ben,dat komt omdat wij een toog aanmoeten wat uit een boven en onderstuk bestaat,ik trek altijd eerst het onderstuk aan wat een rokje is en zet me zo een beetje te kijk wat ik als jongen spannend vind

TIMO
(no login)

rokje bij jongens

No score for this post
November 22 2012, 5:15 PM 

ben nog niet zo heel lang misdienaar maar staat best leuk bij jongens vind ik zo,n gedeelde toog,net of de jongens in de sacristie een rood rokje dragen,ik voel me heerlijk in dat rokje

anne
(no login)

mantelpakje

No score for this post
November 23 2012, 5:43 PM 

ben dat ook geweest, misdienaar en vond het heerlijk om met de jongens in de sacristie in de rode mantelpakjes te lopen,daar lijken deze misdienaarstogen op die uit twee delen bestaan op,als het koorhemd erover heen zit valt het niet meer op

hennie
(no login)

rokje

No score for this post
December 7 2012, 9:04 PM 

op mijn 13e vond ik het als spannend als misdienaar dat we een rood rokje aanmoesten in de sacristie vaak met wel 5 jongens die dat rokje aantrokken,vond het toen al leuk om te zien

Anonymous
(no login)

No score for this post
January 7 2013, 12:02 PM 

carlo
(no login)

travestiet

No score for this post
January 10 2013, 9:14 AM 

wat hennie schrijft denk ik nog vaak aan terug toen ik in mijn korte broek dat rokje aantrok met mijn misdienarskeren erover en die gladde voering langs mijn benen voelde strelen tijdens de dienst!

(no login)

rokje

Score 5.0 (1 person)
January 27 2013, 8:55 PM 

mijn vraag is kan ik in een spijker rokje en een zwarte legging en uggs laarsen naar buiten toe en kan ik dat ook aan naar mijn werk toe ik ben travestiet

Lucia
(Inloggen Lucia-A-Dam)

Re: Arie

No score for this post
January 28 2013, 10:08 PM 

Ja natuurlijk mag je in rokje en van alles over straat en naar je werk.

Maar sta niet raar te kijken als ze je afwijzen en op straat voor van alles uitschelden.
Je weet wat er leeft he !
Je hebt het recht en het recht achter je staan, maar krijgen op straat is weer wat anders.

Helaas.

Anonymous
(no login)

No score for this post
February 12 2013, 8:10 PM 

Anonymous
(no login)

No score for this post
February 19 2013, 2:19 PM 

(no login)

ben in mijn rokje en zwaret legging en mijn uggs laarzen naar het werk gegaan

No score for this post
April 14 2013, 12:34 PM 

ik ben in mijn rokje en mijn zwarte legging naar het werk gegaan er werd niks van gezegt ben ik dan ook travestiet groetjes van arie en graag een berichtje terug

(Inloggen missSaskia)

defensief

No score for this post
April 14 2013, 2:15 PM 

Waarom zo defensief waar het om het woord travestiet gaat?... Ik draaag wel dameskleding maar ik ben geen.........Natuurlijk ben je dat WEL

Bij mij gaat het allemaal wat verder als een kloterig rokje....bloody David Beckham draagt ze......Echte broeken stammen overigens pas van de late middeleeuwen....dus het rokje an sich betekent niet veel. Op Fiji en andere zuidzee eilanden is de rok nog officiele mannenkledij en wordt gedragen door politie en andere ambtsbekleders......

Dit IS echt 2013, dames en heren. Ben verbaasd dat dit allemaal nog een punt van discussie is......

[linked image]

(Inloggen brianmastenbroek)

ik hou van rokken

No score for this post
May 6 2013, 8:40 AM 

Ik ben ook gek op rokken. ik heb er ook een hele verzameling. leuk om er eens over te hebben.
mail me als je zin hebt brianmastenbroek@hotmail.com
groetjes

Anonymous
(no login)

No score for this post
July 1 2013, 9:32 AM 

Anonymous
(no login)

No score for this post
August 25 2014, 11:29 PM 

hans
(no login)

rokje

No score for this post
September 16 2014, 3:37 PM 

Loop thuis altijd in mini-plooirokje.
Het voelt heerlijk aan en heeft niets met seks of geaardheid te maken.
Ik vind het gewoon geweldig mooi, mits je er wel het figuur voor hebt.

Current Topic - Mannen in rok  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar begin  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Dit forum wordt u aangeboden door Travestie pagina