Dit forum is voor elke Travestiet....!!

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar begin  

Verhaal

November 26 2007 at 5:33 PM
No score for this post
renatalie  (Inloggen renatalie)

Een verhaal of een wens

Ik woon nog thuis bij mijnmoeder, mijn vader leeft niet meer
Laatst kwam ik laat thuis en mijn moeder zat met haar zuster (mijn tante ) te praten.
Toen ik naar boven wilde lopen riep mijn moeder mij
Ik zag in de kamer ook mijn tante en lingerie op de bank liggen, slipjes BH,s en corsetjes en heel veel kousen met en zonder naad en panty,s in alle kleuren.
Mijn moeder vroeg of ik wel eens een panty van haar had aangehad, ik werd heel rood en zei mam wat een rare vraag ( ook omdat mijn tante erbij was natuurlijk.
Toen zei mijn tante dat mijn neefje haar zoon dat wel deed vandaar, en heel veel jongen op die leefttijd.
Toen heb ik maar toegegevn dat ik dat ook wel eens gedaan had ( deed het stiemkem als ze weg was maar dan alles wat ik kon vinden)
De dames vroegen bijna in koor mogen wij je dan eens bekijken?
Ik zei wat bedoelen jullie, nu bedoelde ze dus nu direkt.
En zeiden ze dan kleden wij ons eerst uit en houden alleen onze lingerie aan en kousen.
Nog voor ik het wist zitten mijn tanta en mijn moeder in hun lingerie en of ik maar even mijn kleren uit wilde doen.
Ze wilde mij ook wel even helpen.
Daar ik al eeen panty stiekem aanhad wilde ik het eigenlijk niet.
Opeens kwamen ze naar mij toe en trokken mijn kleren uit en zagen dat ik al een panty aanhad.
Mijn tante streelde over mijn panty en ik kreeg gelijk een dikke.
Toen moest ik een slip aandoen zo oude harde en heel groot en ook een hele grote maat BH
Die opgevuld werd met kousen, dus ik kreeg ineens hele grote borsten.
Zo heb ik de hele avond moeten zitten met mijn moeder en Tante.
Aan het eind van de avond zeiden ze, zo dit was je straf nu doe je het nooit meer.
Toen zei ik , ik wil dit wel vaker doen mag dat.
Daar wilde ze nog even over nadenken

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply
Jeanne Marie
(no login)

Straf

No score for this post
November 27 2007, 9:56 AM 

Ja in het engels hebben ze daar een naam voor: Petticoat Punishment (zie google voor de diverse sites) Voor straf moet je meisjeskleren aan waarbij moeder en of tante toekijken in hun zwarte corsetten op hoge naaldhak laarzen.

Scoring_Disabled_Msg
Anonymous
(no login)

Re: Verhaal

No score for this post
March 8 2008, 5:14 PM 

een mooi verhaal kan je nog eens een verhaaal vertellen

Scoring_Disabled_Msg
Renee
(no login)

Leuk zo'n moeder en tante.

No score for this post
March 11 2008, 11:31 AM 

Zulke dames wil ik ook wel ontmoeten. Kan vrij ontvangen. Groetjes.

Scoring_Disabled_Msg
Suuzz
(no login)

No score for this post
November 14 2008, 3:15 PM 

En toen werd je wakker...helaas gedroomd.

Scoring_Disabled_Msg
Jeanne Marie
(no login)

geen droom

No score for this post
November 14 2008, 11:10 PM 

Dit verhaal is geen droom en dit soort straf voor jongetjes bestaat al jaren, al voor de tijd van de van de petticoat. Straf moet niet te letterlijk genomen worden, meer een spel tussen geile dames en een schattig jongetje. Bij mij was er vroeger ook een tante in huis en mijn moeder en zij waren veel met mijn uiterlijk bezig; snachts droeg ik krulspelden en een rose flannelen pyama met roosjes. Mijn tante maakte leuke pakjes voor me die ik naar school aan moest. Toen ik iets ouder werd trok ik regelmatig kleren van hun aan als ze niet thuis waren. In hun bh en stepin kwam ik uitbundig klaar. Heerlijke tijden waren dat.

Scoring_Disabled_Msg

(no login)

verhaal

No score for this post
November 15 2008, 11:21 AM 

Ik ben blij om dit verhaal te lezen van je moeder en tante. Ik kan er van mede spreken en heb dit min of meer eveneens mede gemaakt... een zalige ervaring was dat en denk er nog steed aan.
Ik ben een ietwat oudere TV en kleed me bijna elke dag, kan het gewoon niet laten. Wil je mijn verhaal lezen mail me dan, het is werkelijk gebeurd...Chantal.

Scoring_Disabled_Msg
Denise
(no login)

Straf

No score for this post
November 17 2008, 9:38 PM 

Moeders en vrouwen in het algemeen hebben een zesde zintuig voor vreemde verlangens.
Mijn moeder ging wel niet in haar ondergoed zitten, maar na een demonstratie van schoonheidsproducten heb ik mijn eerste zeer vreemde ervaring mogen meemaken.
Ik was toen 14 jaar en moet eerlijk toegeven dat ik ruim 5 jaar wist dat meisjes/vrouwenkleding zeer aangenaam om dragen waren.
Er was nooit openlijk over gesproken maar tot op dat ogenblijk was ik van mening dat niemand van mijn verkleedpartijen op de hoogte was.
Na de demonstratie vroeg mijn moeder of ze wat oogschaduw zou mogen aanbrengen en daar had ik onmiddellijk bedankt omdat ik niet hou van half werk, maar dat was voor haar geen probleem,dus.......
Mijn moeder ging de kleren klaarleggen en ik moest mijn haar gaan wassen,
zodat ze krulspelden kon indraaien.
Ik ben dan ook daadwerkelijk mijn haar gaan wassen met de bedenking dat het wel niet zo'n vaartje zou lopen, maar ze was vastberaden.
Op mijn slaapkamer lagen allemaal spulletjes die ik normaal niet zou dragen en heb deze dan aangetrokken, slipje, bh, jartellen, nylon kousen, damesschoenen en kort kleedje.
Met blozende wangen ben ik dan naar beneden gegaan en werd daar door mijn broer en zus flink uitgelachen, werkelijk en verschrikkelijk moment.
Ik ben in de keuken op een stoel gaan zitten en daar werden krulspelden in mijn haar gerold om dan enkele minuten onder de haardroger te moeten vertoeven.
Natuurlijk op zo'n moment moet dan onze buurvrouw binnenvallen om snel een eitje te lenen en me in een jurkje onder de haardroger aan te treffen. Natuurlijk zou zij ook graag het eindresultaat te zien krijgen......
Na de haardroger begon mijn moeder make-up aan te brengen, mijn nagels te lakken, de krulspelden te verwijderen en een haarstukje dat ze ooit had laten maken van haar eigen haren te verwerken in mijn haar en uiteindelijk nog wat juwelen en een sjaaltje om het volledig af te werken.
Van zodra ik me volledig in de spiegel zag was ik enorm tevreden over het eidresultaat en ben ik me ook bij onze buurvrouw gaan tonen in mijn nieuwe outfit, ze heeft zelfs niet eens gelachen, maar had enkel bewondering voor het mooie eindresultaat en vooral mijn durf om als vrouw gekleed, overdag me buiten te durven vertonen.
Mijn buurvrouw had 2 dochters ééntje van 15 jaar en één dochter van 17 jaar en ze zou het enorm fijn vinden als ik zou willen wachten tot ze terug thuis waren. Ze zouden om 12.00h thuis komen eten.
De meiden waren zeer stipt en toen ze me zagen wisten ze niet eens wie ik was, laat staan dat ik een jongen was. Ze moesten ook wel lachen, maar hadden vrijwel onmiddellijk een vraag of ik samen met enkele vriendinnen mee naar de stad zou willen fietsen.
Nadat ik thuis ging vragen of ik zo met de buurmeisjes mee mocht fietsen, was er wel effe twijfel, mijn moeder had andere plannen, maar als ik me de volgende dag nog als vrouw liet transformeren dan zou dit als een perfecte oefening kunnen dienen.
Ik heb een onvergetelijke namiddag gehad en had nog een volgende dag vol verrassingen voor de boeg.
De volgende dag was werkelijk enorm verschieten, zonder het goed te beseffen had ik door te beloven de volgende dag als vrouw gekleed te lopen een klein detail over het hoofd gezien, we moesten naar een familiefeest en aangezien ik gitaar zou spelen en enkele liedjes zou zingen, zat ik nu wel met een ei.
De vorige dag was als een droom, maar dit leek een nachtmerrie te worden.
Mijn moeder had een voorstel om me tijdens de pauze om te turnen in een meisje en dan mijn optreden te doen, maar met de ervaring van de vorige dag had ik zelfs voldoende zelfvertrouwen om volledig als meisje de dag door te brengen en daar was mijn moeder om een of andere reden zeer gelukkig mee.
Mijn keuze was helemaal niet de beste keuze bleek nadien, tot aan het optreden kon ik me maar één vraag bedenken en dat was: "waar ben ik mee bezig." Vooral de neven en nichten wisten dat vrij fel te bespelen wat geheel in tegenstelling stond met de buurmeisjes en hun vriendinnen die er wel voor open stonden. Gelukkig had ik voor het optreden een juiste keuze van liedjes gemaakt waardoor mijn outfit te verklaren was. Vandaag kan ik geen twee moppen bedenken en vroeger waren hoderden moppen geen enkel probleem en dus ook als bindteksten had ik menig aangepaste mop bedacht,
waardoor na het optreden de neven en nichten op slag zich weer normaal gingen gedragen zonder vervelende opmerkingen waardoor de dag uiteindelijk nog mooi is verlopen.
Nu na 30 jaar zou je mogen stellen dat ik in totaal minstens 5 jaar fultime als vrouw gekleed doorgebracht heb en er vandaag nog meer van geniet dan ooit ervoor.

Scoring_Disabled_Msg

(no login)

No score for this post
November 18 2008, 10:14 AM 

Prachtig verhaal, ik herken me daar gedeeltelijk in...Chantal.

Scoring_Disabled_Msg

(Inloggen noobie123)

Snap IK

No score for this post
January 30 2011, 10:42 PM 

ik moest dat ook is doen maar dan bij me zus tante en moeder maar ik deed aleen een slipje aan ik kreeg gelijk een corset ,bh ,nylons, en haklaarzen

Scoring_Disabled_Msg
jolanda-tv
(no login)

No score for this post
January 31 2011, 1:11 AM 

ik ben nog nooit door een tante of ander familielid omgeturd tot vrouw maar wel met mijn vriendin bij haar zus. wij waren bij die zus (22), (wij mijn vriendin en ik beide 15)toen zei zei; wat kijk jij toch naar mijn rokje, heb jij nog nooit een rokje aangehad? ik bloosde en zei nee! nou dan gaan wij jou een rokje aantrekken. maar het werd niet alleen een rokje, ook bh, slipje, truitje etc. werdt er klaargelegd, en ik moest mij uitkleden en zij gingen bepalen wat ik aanmoest trekken. vervolgens make-up en sieraden.
dit heb ik de gehele middag gedragen en toen moesten wij naar huis.
mijn eigen kleding werd door de zus in de kast gelegd, en ik moest met mijn vriendin op de fiets naar huis.
bij tuiskomt heb ik mijn moeder verteld dat mijn eigen kleren nat waren waren geworden en dat dat de reden was dat ik nu meiden kleding aanhad.
mijn moeder keek verbaast,en ik mocht vanhaar deze kleding aanhouden.
vanaf dat moment heb ik alleen nog maar damesslipjes gedragen, en de kleding van de betreffende zus heb ik werkelijk tot op de draad versleten.

Scoring_Disabled_Msg

(no login)

Tv-zijn

No score for this post
February 1 2011, 11:30 AM 

Ik voel me gelukkig om lingerie en mantelpakjes aan te doen en zo den dag door te brengen. Reeds heel jong werd ik daar toe aangetrokken; in het begin was het wel eens blozen. Mijn moeder begreep me daar ten volle gezien het vroeg verlies van een dochtertje. Dan deed ze me maar die meisjekleertjes aan;
Dit schonk me een goed gevoel. Toen ik opgroeide had ik ongeveer dezelfde maten als mijn moeder, regelmatig zat ik soms in het geniep in haar kleerkast en deed haar mooie lingerie, naadnylons, pumps en mantelpakjes aan. Ze wist dat ik dat deed en 'betrapte' me eens in haar slaapkamer...ik werd rood doch ze stelde me gerust, ze had het gemerkt door dat ik haar kledij niet goed terug legde. Van dan af mocht ik me als jonge vrouw kleden en hielp ze mij als vrouw te lopen en te bewegen. Nu komt dit goed van pas...Mijn moeder had een goede relatie met haar schoonzus...een pracht van een vrouw die altijd gekleed liep in een bloesje, rokje, nylons en pumps, ze had mooie borsten die haar tepels lieten uitkomen onder haar bloesje; Wanneer zij kwam zette zich in de zetel en kon ik haar mooie benen in nylons zien, soms haar jr's. Ik zat dan altijd tegenover haar. Op een dag maakte ze de opmerking aan mijn moeder dat ik veel naar haar keek...mijn moeder vertelde haar dat ik me soms kleedde als vrouw en hierop reageerde ze in goede zin...doch dit is nog een lang verhaal. Mail me maat hierover. Chantal.

Scoring_Disabled_Msg
Anonymous
(no login)

Re: Tv-zijn

No score for this post
December 9 2011, 8:08 AM 

Scoring_Disabled_Msg

(Inloggen lovepantyhose)

lekker

No score for this post
June 9 2014, 11:26 PM 

pff hier droom ik al jaren van happy.gif maarja mijn moeder heeft geen panties. maar mijn buurvrouw(tante)wel daar kom ik vaak en als ik de kans krijg doe ik een panty aan

Scoring_Disabled_Msg
Current Topic - Verhaal  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar begin  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Dit forum wordt u aangeboden door Travestie pagina