Dit forum is voor elke Travestiet....!!

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar begin  

Opwindend

February 12 2012 at 11:49 AM
No score for this post
Annet  (no login)

Ik vind het vreselijk opwindend als een man achter me staat en onverwacht mijn rok optilt ,vooral als de man volledig hetero is , zoals ikzelf. Mijn hart klopt dan in mijn keel ,en na de eerste schrik voelt het als een soort overwinning.
Het gebeurde in 2008 in Spanje , en gisteren opnieuw toen ik een vakantiewoning binnenging om de temperatuur wat lager te zetten. De meeste van die gasten laten gewoon de verwarming branden op 20 gr. bij afwezigheid , normaal gesproken zijn de huisjes niet bezet in het weekend omdat alleen verhuurd wordt aan duitsers die naar hier worden uitgezonden voor werk. Een led geeft normaal gesproken aan of er iemand binnen is , maar die werkte kennelijk niet , of ik keek niet goed . Tot ons beider verrassing was het huisje dus wel bezet , Rolf kon wegens ijzel niet het weekend terug naar nrd-Duitsland. We hebben toen maar koffie gezet , we waren na de eerste schrik zichtbaar opgewonden , hij vooral door mijn rose minirokje met zwarte laarzen , ik vooral omdat ik betrapt was , mijn rokje ging omhoog na ca. 7 minuten . Iets langer dan in Spanje , maar die [ dronken ] engelsman had me 's middags al uitgezocht. Het wachten is nog op de eerste nederlander .

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply
Nancy
(no login)

Opgetild rokje

No score for this post
February 14 2012, 6:57 AM 

Hee Annet, hopelijk vind je het niet erg dat ik je een geluksvogel noem. Een man die zomaar je rokje optilt, het is iets wat ik eigenlijk al jaren eens mee zou willen maken. Een heerlijk spannende en opwindende ervaring, om je rokje omhoog te voelen gaan. Helaas is het mij nog nooit overkomen, hoewel er mannen genoeg geweest zijn die de kans hebben gehad, maar niemand heeft ooit nog die kans gegrepen. Misschien zijn de mannen in Nederland wel te bescheiden en bang. Maar misschien loop ik het ook nog eens op en zal ik er, na de schrik, van kunnen genieten.

Scoring_Disabled_Msg

(Inloggen JamieLeeWantsU)

ik??

No score for this post
February 25 2012, 4:30 AM 

hoi dames ik ben een ontzettende TV fan en kick op high heels en nylons als je er lekker vrouwelijk uitziet (dus lekker slank en mooi glad) en een lekker kort rokje aan hebt... dan houd ik me graag aanbevolen om je fantasie te laten uitomen.!!!.. mmmmmm

XX Jamie

Scoring_Disabled_Msg

(no login)

rokjr optillen...

No score for this post
February 25 2012, 1:05 PM 

Rokjr optillen : wanneer doe je dat ? Ik hou van smalle rokjes tot op de knie, daaronder een hemel van mooie lingerie
ttz een corsetje met jr's of een gordeltje met 6 jr's of een bullets bh die de silliconen tepels goed laten uitkomen door een strak bloesje. nylons met of zonder naad eraan gehecht, voeten in pumpd van 5 cm. zo loop ik rond, zet me en dan even als'vrouw' voor de pc en kan zo mijn nylon knieen zien, het kan voorvallen dat een jr de nylon loslaat...en dan rokje naar boven voor de grote spiegel en vast hechten...Chantal...rrn heerlijk zicht...Chantal.

Scoring_Disabled_Msg
pantymeidje
(no login)

Re: Opwindend

No score for this post
February 25 2012, 1:18 PM 

Heerlijk pantymeidje was een tijd druk met andere zaken,
nu weer heerlijk tijd voor mezelf op het moment dat ik dit schrijf,zit ik heerlijk in mijn 20 denier zijdeglans wineblouse panty (zijdemat) mijn roze kanten BH en idem hipster.
Een mooie kanten hempje en een marine blauw jurkje met wijde uitval.
Het geheel afgemaakt met rode open gewerkte sandaletjes met hoge hak.
Een tril vriendje tussen mijn hete dijen..en genieten maar zalig..
Zalando echt een schreeuw van geluk....
oo wat is het toch heerlijk en een gelukszalig gevoel om af en toe toe
te geven aan mijn vrouwelijke kant...

Zou best eens een avontuurtje willen trouwens.....zucht

Scoring_Disabled_Msg
Annet
(no login)

bedankt

No score for this post
March 4 2012, 7:11 PM 

Bedankt voor jullie reacties op mijn geile ervaring , de huisjes staan weer leeg en zijn gepoetst , de duitser Rolf heeft me nog een kaartje gestuurd om me te bedanken. [ nee , geen adres er op ]
Omdat er niemand meer komt op deze saaie zondagmiddag heb ik mijn lange rode nachtjapon al aan , met daaronder een longline beha ,en zo'n pantybroekje met van die pijpjes , voelt gewoon zalig ,vooral als ik mijn dildo er in laat trillen , terwijl ik een softsexfilmpje kijk.
Als iemand met mij samen zo'n filmpje wil kijken of wil babbelen , laat dan je emailadres achter .[ prov. Limburg]

Scoring_Disabled_Msg

(no login)

Re: Opwindend

No score for this post
March 5 2012, 2:03 PM 

Moet wel 'n zalig gevoel zijn wat je meemaakte Annet !!

XXX sabine

Scoring_Disabled_Msg
Current Topic - Opwindend  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar begin  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Dit forum wordt u aangeboden door Travestie pagina