Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

braken

August 7 2002 at 7:31 AM

Mijn kat van +/- 12 jaar is sinds enkele weken iedere nacht aan het braken.Het meeste wat hij er uit gooit is vocht.Hij eet en gedraagt zich normaal en het braken is altijd midden in de nacht.
Hij eet blikvoer en brokjes.Wie heeft hier ervaring mee.?

Respond to this message   
AuthorReply
malou

Re: braken

August 7 2002, 8:18 PM 

ik heb hierzelf geen ervaring mee, maar het klinkt mij niet erg gezond.

als ik jou was zou ik maken dat ik bij een dierenarts kwam, om naar je kat te laten kijken, want het lijkt me niet echt in orde.

mvg malou

Respond to this message   

braken

August 7 2002, 8:44 PM 

Hai,
Nee, klinkt niet gezond.
Zie je in het vocht ook lange dunne slierten??
Daarvoor moet je er wel snel bij zijn, want later zie je het niet meer.
Als ze opdrogen/doodgaan worden ze hard en rollen ze zich op (de slierten...)
Dan zijn het spoelwormen, daar kun je gewoon tegen ontwormen.
Anders zou ik echt ff naar de dierenarts gaan!!
Succes,
Mariska

Respond to this message   

Re: braken

August 14 2002, 11:52 PM 

Als je kat al 12 jaar is en dit nu sinds kort gebeurd moet je maar snel naar de dokter gaan kijk zelf ook naar je kat hoe is zijn vacht verliest hij veel meer haar eet hij goed is hij levendig dit zijn toch vaak de dingen waaraan je kunt zien of je kat ziek is

sterkte

Respond to this message   

Die van ons ook

August 19 2002, 11:06 PM 

Hallo!