Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Vermist!!!!!

September 11 2002 at 8:07 PM

Sinds dat hier op de kattensite de rubriek vermist/gevonden in gebruik werdt gemaakt en ik mijn Joy als eerste erop plaatste.tel ik nu al 9 vermissingen met Joy mee dan. Nu wil ik uit grond van mijn hart alle mensen die hun poes/kater missen heel veel sterkte toewensen met hun zoektocht naar hun dierbare huisvriend(in).En ik hoop dat jullie katten veel eerder thuis zullen komen dan de tijd dat ik al wacht op mijn Joy. Want er is niets zo slopend als de onzekerheid waar het dier zich bevind en in watvoor conditie.Leeft het nog, is het gewond wordt het wel gevonden en meer van dat soort vragen spelen door je hoofd. En al die dingen die je doet om het zelf te vinden.Ik kan je verzekeren dat veel van de buurtbewoners niets gezien hebben, want er lopen zoveel katten rond in de wijk en ze weten vaak niet waar wie thuishoort. Kennen jullie dat? Ook al heb je posters met foto een signalement overal op gehangen of geplakt. Ik wil echter ook niet beweren dat iedereen zo reageert maar velen wel, dat is mijn ervaring tenminste. Maar nogmaals ik hoop echt dat iedereen hun lieve pluizebol heel erg snel thuis heeft!!!!!

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   
AuthorReply
malou

He Joke

September 11 2002, 10:48 PM 

Nog steeds niks vernomen van je lieve poezebal?? .

Ik hoorde zonet trouwens een mooi verhaal, een kennis van mij heeft 2 zwerfkatjes in huis genomen, die waren met zn vijven, moeder + 4 kittens, ze hebben nu allemaal een huis waarschijnlijk (ze waren zwaar verwilderd en erg mager en de moeder is ziek). De moeder gaat waarschijnlijk naar de vader van een jongen die ik ken, maar dat is nog niet zeker, ik hoop t wel anders moet ze misschien naar asiel, of ze moeten iemand vinden voor n oudere kat.

Ik hoop dat ze allemaal een leuk baasje hebben gevonden.

Ik wens jou nog meer succes met het vinden van je poezebal...

En houdt je sterk en hou je hoop vast!

veel liefs Malou.

Respond to this message   

Hoi Malou, Nee nog steeds geen nieuws!!!!

September 12 2002, 7:51 AM 

Hoi Malou,
Toch wel leuk dat je mij weer schrijf. En nog bedankt dat je mijn geval van vermissing noemde in jou bericht aan Rocis. Maar inderdaad ik heb nog steeds geen GOED nieuws over Joy te melden. gisteravond belde er wel een mevrouw die een (jong)katje heeft zien lopen in haar buurt en ze vroeg of dat mijn Joy misschien kon zijn.Er wordt dus toch wel uitgekeken naar mijn katje.Alleen ze was het dus niet, want Joy is dus toch al een dame op leeftijd (11jr).Ik hoop dat ze bij iemand is huis is en dat ze goed verzorgd wordt em dat ze op een goede dag toch de weg naar huis weet terug te vinden.Ik zou bijna zeggen aan de mensen bij mij in de buurt:Kijk alstublieft op de kattesite indien u een computer in huis heeft met internet aansluiting. Daar zijn zeker twee foto's van haar te zien.1: bij mijn verhaal onder de titel Joy 2:onder vermist gevonden ook genaamd Joy en 3: Uw foto's onder de naam Joy en Poetie. Misschien moet ik maar weer een andere poster maken voor in de buurt te plaatsen wat denk jij?Ik zou zo zeggen tot het volgende mailtje maar weer groetjes van Joke

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   

Wishing & Hoping

September 12 2002, 10:26 AM 

Hoi Joke,

Ik heb je eigenlijk net een reply gegeven via een andere post, maar nogmaals ... ik hoop heel sterk met je mee. Ook voor al die andere die net zo wanhopig zijn. lees de Telegraaf van vanmorgen er maar op na, die van die vermiste bulldog. Sommige mensen snappen maar niet dat het je kinderen zijn.
Liefs,
Cis

Respond to this message   
Ron

Re: Wishing & Hoping

September 12 2002, 12:17 PM 

Hallo,

In een ander bericht op dit prikbord schreef ik:

"Suikerziekte lijkt me dan ook geen reden om je kat te laten inslapen. Dat zou je bij je kind toch ook niet doen?"

Vervolgens reageerde Alfrun met:
"...De vergelijking met een kind vind ik absurd, sorry."

Nu ik in het laatste bericht lees dat anderen hun dieren ook als hun kinderen beschouwen, is het kennelijk dus nog niet zo absurd

Zijn er nog meer mensen die hun katten als hun kinderen beschouwen, behalve ik? Of ben ik overdreven begaan met mijn katten?

Groetjes,
Ron

Respond to this message   
malou

Ik verzeker je :)

September 12 2002, 4:27 PM 

Hoi Ron
Mijn katten zijn absoluut mijn kinderen haha.

En zo gedragen die van mij zich ook!!

Dus ik vind het helemaal niet gek dat dat feit vergeleken word, want het is wel waar, t zijn net kinderen, alleen in een ander lijf . groetjes Malou

En Joke, ik heb je een mail gestuurd, alleen nog geen foto erbij gedaan, die komt eraan groetjes Malou

Respond to this message   
Marieke

Zeker wel je kindertjes

September 13 2002, 12:15 AM 

Beste Ron,

Ik geef jou en alle andere mensen die hun diertjes als hun kinderen beschouwen groot gelijk.
Wij hebben zelf drie kittens sinds een week of vijf en het zijn zeker net kinderen. Je moet ze continue in de gaten houden, je moet ze voeden, je moet met ze spelen,je knuffelt met ze en je verschoont hun toilet. Als ik mij niet vergis doe je dit bij kinderen ook.
Ik zou willen dat iedereen zijn beestjes als kinderen zag, dan was er waarschijnlijk een hoop minder dierenleed. Alhoewel kinderen het ook niet altijd even goed hebben. Maar goed ik dwaal af. Wij noemen onze kittens ook "onze baby's". En wij zijn "Papa en Mama".
Trouwens dit zeiden we twee jaar geleden ook al tegen onze konijnen. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen tegen iedereen met diertjes; Paps en Mams er maar lekker op los.

groetjes Marieke

Respond to this message   

huisdieren als kids, d8 het wel !!

September 25 2002, 10:15 AM 

Nou hier in huis hebben wij op dit moment 2 katers en 1 golden retriever in huis rondlopen en over +/- 8 wkn komt daar nog een jonge noorseboskat kitten bij en dat zijn zeker onze kids!!

Ach sommige mensen begrijpen dierenliefhebbers gewoon niet, ach als wij het maar begrijpen

Groetjes Marco & Iris en de kids

Respond to this message   
Rolanda

katten zijn mn kids

September 25 2002, 8:45 PM 

Nou Ron, het is helemaal niet zo gek hoor, katten als je kids te beschouwen.
Soms denk ik, waren die kids van tegenwoordig zoals mijn katten.
Laats had ik 2 gedumpte kittens, die ik had grootgebracht met de fles...nou ik zal je zeggen..mn moeder instinct kwam weer helemaal op hoor...ja om de 2 uur moesten ze die fles...haha nou dus net als toen mijn dochter nog klein was...alle tijd aan hun geschonken.
Uiteindelijk gingen ze met 8 weken naar een goed adresje..maar wat had ik er moeite mee...net als toen mn dochter ons huis verliet om op zich zelf te wonen.
Nu nog, na 1 week, mis ik ze..ze hebben het heel goed, en gelukkig kan ik ze regelmatig zien, zelf heb ik dan 6 katten, dus eerlijk is eerlijk 2 erbij was toch eventjes iets te!, maar net als bij kinderen, je hoop dat ze goed terecht komen, je zorgt voor ze.. en knuffelt ze, en ik wil nooit te laat naar huis, als ik al de hele dag op visite was, want ..mn katten he...
Tja onbegrijpelijk...maar ben al blij dat ik niet de enige ben.

Respond to this message   
Current Topic - Vermist!!!!!
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: