Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Over de Chatroom

September 15 2002 at 12:23 PM

Beste mensen,

Het is ons opgevallen dat er wel mensen zijn die willen chatten, maar elkaar steeds schijnen mis te lopen. Wellicht is het een idee om, als je wil chatten, telkens op het hele uur (dus om 1 uur, 2, uur, etc.) even te kijken of er iemand in de chatroom aanwezig is. Op deze manier voorkom je teleurstellingen, zolang de chatroom nog niet ingeburgerd is onder alle bezoekers.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
AuthorReply

De chatbox

September 15 2002, 2:10 PM 

Hallo Allemaal,

Het idee is goed Roland. Ik zal regelmatig te vinden zijn in de chatbox. Aangezien ik barst van de vragen over het hebben en verzorgen en opvoeden van katten. Want ik ben van plan kittens te nemen.

De chatbox is nu echter nog vaak leeg. Dus mensen Kom eens chatten. Ook over andere dingen dan katten. En ehm.. vertel het door aan andere katten liefhebbers.

Dat was het.
Groetjes van Dennis in de chat Baccatti

Respond to this message   

Happy Hour

September 15 2002, 4:28 PM 

Hoi Dennis,

Leuk dat jij er ook zin in hebt. Misschien is het een nog beter idee om een soort Happy Hour in te stellen. Dus elke dag een vast tijdstip waarop men elkaar kan treffen in de chatroom.
Wat een prettig tijdstip is, kan ik natuurlijk niet voor iedereen beoordelen. Ik zal er een (anonieme) vraag van maken op de hoofdpagina van www.dekattensite.nl, zodat de meeste stemmen gelden.

Is dat een goed idee?

Groetjes,
Roland
Webmaster De Kattensite

Respond to this message   

ehm geen idee

September 15 2002, 5:47 PM 

Hallo,

Dat zou kunnen Roland. Probleem is gewoon dat zo'n chatbox in het begin een vaste kliek mensen nodig heeft om op gang te komen en dan verder via mond op mond reclame moet groeien. Zal dus wel effe duren voordat het altijd gezellie is in de box.

Maar een vast uurtje per dag waarin er zeker 2 of meerdere mensen online zijn kan wel een boel helpen. Dus ik zou zeggen Niet geschoten altijd mis. Dus gewoon proberen!

Groetjes dennis.
(p.s ik zie het vanzelf wel verschijnen)

Respond to this message   
Current Topic - Over de Chatroom
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: