Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

kattenaids hoe ga je er mee om?

September 17 2002 at 9:51 PM

Hoi,

ik heb een vraagje voor jullie:gisteren kreeg ik te horen dat men nichtje haar kat heeft moeten laten inslapen vanwegen kattenaids.Op zich is dit al heel erg maar het probleem is dat volgens de dierenarts felix al langer besmet was en toen men nicht voor 8 maanden in spanje werkte woonde felix bij mij en mijn 3 katten,in het begin vochten deze vrij veel en nu ben ik dus bang dat al mijn katten ook besmet zijn.
Volgende week laat ik ze testen maar moet ik ze dan ook laten inslapen of mogen ze blijven leven tot ze echt ziek worden?ze komen niet buiten, maar zijn altijd met 3 samen.

Respond to this message   
AuthorReply

Oei, nare situatie,

September 18 2002, 2:49 PM 

Ik heb hier geen ervaring mee, maar het lijkt me wel heel moeilijk.

Op je vraag of je ze in moet laten slapen, heb ik wel een antwoord, maar dit hangt ervan af.

Als ze het blijken te hebben zou ik eerst kijken hoe erg ze het al hebben.

Kijk als je kat gewoon speelt en alles, en verder nog gezond lijkt zou ik zeggen, laat ze lekker plezier hebben zolang ze kunnen.

Ik moest ook de keuze maken over t leven van mn nu 4 maand oude katje, want die had een tekort borstbeen, waardoor t kon zijn dat zn binnenste niet zou groeien of in de knel zou komen.

Ik ben naar dierenarts 2 gegaan, en die zei dat het borstbeen gewoon wat te kort was, en hij dacht dus dat mn katje wel een goeie kans maakte.

gelukkig ben ik naar DA 2 gegaan, anders had ik m misshien wel laten slapen.

Ik ga er vanuit dat het goed zal gaan met mn kleintje, en zoniet, dan merken we dat snel genoeg, en ben ik in t reine met mezelf, omdat ie dan een heel goed leven en veel plezier bij me heeft gehad.

Dus als ik jou was, zou ik ze zoiezo bij me houden.
(ook als t blijkt dat ze aids hebben, maar houdt ze dan WEL binnen.)

Veel succes.

Groetjes Malou en dr poezeballen

Respond to this message   
Current Topic - kattenaids hoe ga je er mee om?
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: