Wie weet er een leuke naam voor een schattig katje???
October 2 2002 at 5:40 PM
Mijn poes heeft 4 kittens gekregen op 14 september.
Bij 1 kitten weet ik al zeker dat het een katertje is.
Zo ziet hij er uit:
Hij is grijs-donkerbruin-zwart, en is een beetje streepachtig, maar niet zo erg dat je hem Tijgetje of zo kan noemen. Hij heeft ook een dun, zwart staartje.
Weet je een leuke naam voor deze schattige kitten?
Er zijn zoveel namen het ligt er ook aan waar je van houd hier komen er een paar DINGO(STOERE NAAM),BLINKY(OMDAT HIJ ER UIT BLINKT),SPYCAL(JE SPREEKT HET UIT ALS SPIEKAL) IK HOOP DAT JE ER WAT AAN HEB GROETJES REBECCA
Hallo karin,
waarom kijk je niet even op http://www.dekattensite.nl/html/kattennamen.html want daar staan genoeg leuke namen tussen.
Wij hebben onze 3 katten vernoemd naar auto- F1- en motorcoureurs
Ik wens je veel suc6 met het kiezen van een naam voor je kitten,
Iris
Hoi Karin,
Altijd leuk namen verzinnen, ik heb mijn katten genoemd naar het karakter of typetje van hun.
Disney (grappig), Mowgli (tja?), Gucci (hij is heel mooi), Kisha(kapsones madame, maar wel lief), Spyke(stoer), Rambo(lekker stevig, maar ach hij luistert niet naar zn naam), en de 2 kittens die ik aan mn nichtje en neefje heb gegeven, heten: Bongo en Coockie.
Maar ik weet zeker dat er nog meer leukere namen zijn hoor.
Veel succes.
Rolanda
Re: Wie weet er een leuke naam voor een schattig katje???
October 8 2002, 6:44 PM
hoi
Wij hebben twee kittens vernoemd naar de karakters van "in de ban van de ring" het katertje heet Frodo en het poesje het Arwen misschien een tip om ze te vernoemen naar karakters van je favoriete film
Ik weet nu bijna zeker van de 4 katjes van Minou (mijn poes) of het mannetjes of vrouwtjes zijn. Van 1 katje wist ik het al zeker, vandaar dat ik alleen naar een naam vroeg voor dat katje.
Dit zijn ze:
1e Katje - het katje dat al is beschreven, maar ik zal het nog een keertje doen: Is zwart-grijs en een beetje streepjes-achtig, vooral op de pootjes. Maar niet zo gestreept dat je hem tijgertje of zoiets kan noemen.
2e Katje - Wit met zwarte vlekjes.
3e Katje - ook wit meet zwarte vlekjes. Ik kan ze alleen uit elkaar houden omdat dit katje een vlekje tegen zijn oogje heeft en de ander heeft een vlekje ongeveer 1 cm van zijn oogje af.
1 Poesje - heel schattig en ook heel klein, is een beetje lapjeskat-achtig maar heeft ook allemaal gekleurde streepjes. Het heeft wit bij haar snoetje.
Ik vindt Kisha wel een leuke naam, en die namen (van Lord of the rings toch????) Frodo en Arwen zijn ook wel leuk.
Uit de lijst heb ik er ook een paar:
Gizmo, Kylian, Garfield, Figaro, Sheila en Cheetah.
Het 1e katje noem ik waarschijnlijk Kylian, de 2e waarschijnlijk Figaro, de 3e waarschijnlijk Arwen en het poesje waarschijnlijk Kisha of Cheetah.
Bedankt hoor!!!!!!
De namen staan nog niet vast dus andere namen zijn nog welkom!!!!!!!!!!
Ik zal jullie wel laten horen wat de definitieve namen worden.
Doei!!!
Groetjes van Karin en al mijn poezen en katten!