Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Wereld Dierendag

October 4 2002 at 8:28 AM

Hallo lieve dierenvriend(in)en!
het is alweer 4 oktober,En hebben jullie, de kattenkinders al lekker verwend? Ik wel, maar dat doe ik toch al iedere dag!Maar Joy en Poetie hebben vandaag een lekker extra hapje Gourmet Gold gekregen.En dat is natuurlijk smullen.Ik mag dit jaar toch wel zeggen dat het voor mij een extra dementie heeft "Wereld Dierendag". Gezien het feit dat ik Joy weer terug hebt na die angstige zes weken.En ik hoop van ganse harte dat alle mensen die hun dierbare vriend(in)moeten missen,ook zo spoedig mogelijk hen weer veilig in hun armen mogen sluiten.En iedereen die hun lieverds door overlijden moeten missen wens ik enorm veel sterkte toe!Voor mij is iedere dag Wereld dierendag en niet alleen op 4 oktober! Voor jullie ook? Groetjes van Joke,Dick,Joy,Poetie en Monza

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   
AuthorReply
Malou

Ik heb ze al lekker verwend

October 4 2002, 9:04 AM 

Mijn Poezeballen hebben een lading kattensnoepjes gehad, en de hamster een snoepstaaf van zaadjes, dus die zijn allemaal lekker aan t smullen.

EN ja Joke, je hebt gelijk, t is altijd dierendag

Groetjes Malou

Respond to this message   
Rolanda

altijd dierendag

October 4 2002, 1:15 PM 

Hoi Joke,
ja tuurlijk heb ik die van mij ook verwend, maar ik weet niet of ze het door hadden, dat het was omdat het dierendag is...ze worden namelijk altijd verwend.
Eigenlijk moet het ook zo zijn he, dat de verwenning niet speciaal op dierendag moet zijn, maar toch wel goed, dat ze het hebben in gesteld..vooral kleine kinderen leren daarvan, dat dieren ook goed behandeld moeten worden, jong geleerd is oud gedaan zeg ik maar.
Ben ook blij te horen, dat je lieverd weer thuis is gekomen, want dat onzekere is ook niets.
tja het enige wat ik vandaag dan maar doe, is die rot mug, maar laten vliegen.
groetjes...Rolanda

Respond to this message   
Rolanda

Bedankt

October 4 2002, 8:37 PM 

Nog even Joke
bedankt, voor je opmerking, die je gaf ergens..
ik dacht echt, ojee wat heb ik gedaan, ik bedoel het goed.
en dat op wereld dierendag(pfff hihi).
Rolanda

Respond to this message   

Ja Rolanda,Jij bedoel het zeker goed!

October 4 2002, 9:54 PM 

Ik heb die reactie ook gelezen van die Brabantse.En ik kan je wel vertellen die hoort op onze kattensite beslist niet thuis.deze site is voor nette,en vriendelijke catlovers zoals wij en niet voor ruziemakers toch?En nu ik je toch schrijf.Jij ook een prettige dierendag he? En heel veel knuffels voor je 6 kattenkids groetjes Joke

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   
Alexander

dierendag

October 5 2002, 2:03 PM 

Onze twee poezen zijn druk bezig met hun cadeautjes uit het whiskas verwen pakket. Op naar kerst, dan liggen er weer pakjes voor hun onder de boom (echt waar).

Respond to this message   
Rolanda

Kerstkadootjes

October 5 2002, 3:22 PM 

Leuk idee Alexander, wat zal mijn dochter op kijken, heel veel kadootjes en maar rammelen natuurlijk, hopende dat ze kan raden wat er in zit.
En dan zitten er 6 kadootjes voor de katten bij, ik zal er meteen 2 voor haar katten bij doen..
Haha dr vriend zal helemaal wel denken, in wat voor familie ben ik beland, nou ik zal er dan ook maar 1 voor hem bij doen...
Maar ja 6 kadootjes?? oja + 2, wat zal ik kopen?want bijna alles rammelt aan die katten spullen.
Nou daar gaan we voor hoor!!
Groetjes Rolanda

Respond to this message   
Alexander

Oh Denneboom

October 7 2002, 6:36 PM 

Ja Rolanda, aangezien onze twee poezen alles voor ons zijn zijn we een paar jaar geleden begonnen met voor hun ook pakjes onder de boom te leggen. Alleen uitpakken lukt nog niet zo. We beleven er een hoop lol aan want die worden natuurlijk onderzocht maar wat het nou is?? Geloof dat vorig jaar whiskas met een pakket kwam met vanalles erin. Bij ons liggen er ook een pakje kattesnoepjes en van dat heeeeeeele lekkere voer onder.
Veel succes, je zal het erg leuk vinden.

Respond to this message   
Rolanda

Re: Oh Denneboom

October 7 2002, 8:27 PM 

ja dacht al aan een vers visje, maar die is al uitgepakt voor de kerst dan..moet dan ook wel, want dat zal lekker gaan stinken.
Oh ik heb iets leuks gezien bij de Hema, is eigenlijk voor kinderen, maar goed.
Was een kinderstoel bekleed met teddy-stof, een stoel met leuningen, maar ik vond hem best leuk voor de katten. ze passen er net in en lekker krabben maar, koste 25,- euro.
Nou en dat voor 6 katten?? is ie leuk of niet??
Ja kan natuurlijk ook wel snoepjes doen, maar vind 6 zakjes dan ook weer te veel...of speeltjes..nou ik zie het al..
Op jacht naar Kerst kadootjes voor de katten, maar die hou ik er zeker in...hahah.
leuk!!! je hoort het nog wel.
Rolanda

Respond to this message   

gelukkig

October 8 2002, 10:08 AM 

gelukkig,
ik dacht al dat ik de enigste was die zulke rare dingen doet voor de katten, alleen wel met Sinterklaas dan.
Voor mijn katten gaat er dan altijd een kadootje mee in de sinterklaaszak en niet alleeen voor de eigen katten, maar ook voor die van mijn broer en die van mijn ouders, maar dan moet ik alleen het adres erbij zetten op het pakje aangezien die allebei hun kat Poes genoemd hebben haha.

groetjes Petra

Respond to this message   
Rolanda

Re: gelukkig

October 8 2002, 2:50 PM 

Oh ja nu je t schrijft Petra, de oudste katten geloven niet meer in Sinterklaas, maar de jongste 3 nog wel.
Maar mijn katten kennen het verschil niet tussen de zak van Sinterklaas of een vuilniszak, ik moet er steeds weer 1kat uithalen.
Maar dat is ook wel leuk, ach en de oudste spelen het spelletje wel mee, die doen wel net alsof ze ook nog er in geloven, zijn toch weer extra kadootjes.
Of zal ik loodjes trekken?
Nou ik stop maar weer, want ik zie t alweer voor me.
Rolanda

Respond to this message   
Current Topic - Wereld Dierendag
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: