Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Poezen en snoeren?!

October 10 2002 at 9:22 AM
marion11 

Hoihoi, ik wil graag m'n pc op de 'kattenkamer' zetten, waar m'n katten snachts slapen, verder heb ik namelijk geen ruimte. zou dat goed gaan met de snoeren??? misschien kan ik die ergens mee wegwerken?

tips zijn errug welkom.

Respond to this message   
AuthorReply

Kabelgootjes

October 10 2002, 9:26 AM 

Hoi,

Je kan kabelgootjes onder het buroblad monteren waar je de kabels in kan wegwerken. Is tevens handig omdat je dan niet met je voeten op of tussen de kabeltroep zit. Ook bestaan er een soort klittenband, dat je om de kabels heen kan doen zodat het een dikke, samengepakte "sliert" wordt.

Nou, alvast 2 suggesties

Succes ermee.
Groetjes,
Cis

Respond to this message   

Re: Poezen en snoeren?!

October 10 2002, 9:38 AM 

Ook gemakkelijk zijn die geribbelde, flexibele PVC-buizen, die je om een bosje snoeren heen kan doen. Ik zag ze bij Ikea.

Ja, sommige katten knagen uit verveling aan electriciteitssnoeren. Het katje van mijn broer deed dat jaren geleden ook en het arme beest had een zwartgeblakerd bekje door de stroom, dus het is goed dat je eraan denkt.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
Marion11

Re: Re: Poezen en snoeren?!

October 10 2002, 12:50 PM 

Dank je! dat is reden genoeg ja, om er iets aan te doen. met de snoeren in m'n kamer spelen ze alleen maar, maar knagen niet. Maar ik weet dus niet wat ze doen als ik er niet ben. Toch maar een paar van die buizen kopen dan. en misschien de verdeelstekker met zoveel mogelijk snoeren op tafel achter de pc?! Klimmen ze vast ook wel op...

Respond to this message   

Re: Re: Re: Poezen en snoeren?!

October 10 2002, 2:32 PM 

Ja, als je dan toch alle stekkers in een stekkerblok stopt, dan hoef je alleen als de katten gaan slapen de ene hoofdstekker uit het stopcontact te trekken. Dan kan er helemaal niets gebeuren (althans... niet met je katten )

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
marion11

Re: Re: Re: Re: Poezen en snoeren?!

October 10 2002, 4:05 PM 

Kijk, samen komen we er wel uit. Daar had ik natuurlijk nog niet aan gedacht, maar dat is de perfecte oplossing. (nu maar hopen dat m'n middeleeuwse PC dat aankan, een nacht zonder stroomtoevoer )

Respond to this message   
Alexander

Poezen en snoeren

October 11 2002, 5:28 PM 

Wij hebben hier een poes rondlopen die graag voor knaagdier speelt.
En wij maar niet begrijpen waarom we geen telefoon krijgen................snoer tot twee keer toe doorgebeten.
De oplossing was vrij eenvoudig, snoertjes lopen nu door isolatiebuis en geen last meer.
Al voel je je wel knap lullig als je met je telefoon teruggaat van 'die doet et niet' en vervolgens even gekeken wordt naar het snoertje...

Respond to this message   
Anita

Re: Poezen en snoeren?!

October 13 2002, 2:57 PM 

Hoi Marion,

Mijn collega had laatst de kat achter de TV uit moeten jagen, die zat daar vrolijk te plassen (weer een ander probleem natuurlijk). Leg je stekkerblok dus omhoog of hang het onder aan je bureau, voordat ze zichzelf electrocuteren. Je middeleeuwse PC moet het wel zonder stroom kunnen doen, zijn klokje werkt namelijk op een batterijtje in de computer.

Groetjes,

Anita

Respond to this message   

Snoerloos!

October 19 2002, 7:33 PM 

Hallo

Ik heb ook nog een tip: koop gewoon een snoerloze muis en een snoerloos toetsenbord.
Weeral een beetje minder kabels in de weg

White Knight

Respond to this message   
Malou

hahaha

October 19 2002, 8:06 PM 

Nu je het zegt witte ridder,....
Dat heb ik ook, alleen heb jij ook al zon supersonische computer, waar ook geen kabels naar de kast toe lopen voor stroomtoevoer .

Als ik dat nou ook eens zou hebben was dat ideaal en koste het me helemaal niks.

Maar je hebt gelijk, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht haha, thanx voor de toevoeging.

Groetjes Malou!

Respond to this message   
Malou

Ik bedoel

October 19 2002, 8:07 PM 

Ik bedoel niet dat je dat hebt, een pjoeter zonder stroomkabel naar de kast, maar op een vragende manier hahaha, soms ben ik zon oen met dingen neertypen .

Respond to this message   
Current Topic - Poezen en snoeren?!
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: