Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

6 katten en dan een hond??

October 13 2002 at 11:19 AM
Rolanda 

Ja, klinkt behoorlijk veel, maar denk al zolang om een hondje te nemen, dan wel 1 die van dezelfde grootte is als mijn 6 katten.
Zou dat nog kunnen, word dat beesie niet afgemaakt door die katten?
En zelf dacht ik aan een King Charles Cavelier, niet zo groot, en is het zo dat die hondjes in nood ook op de bak gaan?
Heb alles al overwogen, mooi wandel gebied bij mij, moet mee kunnen in de auto, heb oppas met korte vakanties,ja en weet ook dat ik de pineut word met uitlaten.(vandaar voor s'nachts gaan ze dan ook op de bak??)
Maar zal het goed gaan met die katten????Iemand ervaring ermee?
Voordat ik zo een lief hondje aanschaf? of moet ik dan naar een hondensite? Heb ik trouwens al ooit een vraag gesteld, maar nooit antwoord op gekregen.
Hoor het graag..
groetjes Rolanda

Respond to this message   
AuthorReply

Probeer het eens uit met een logèhond

October 13 2002, 2:15 PM 

Hoi Rolanda,
Ik kan je alleen deze tip geven:Vraag aan iemand van je vrienden of familie of je hun hond voor een paar dagen of een weekje mag lenen om het uit te testen.Als je katten veranderen in monsters dan weet je haast wel genoeg.Maar ik hoop dat het wel goed gaat.Daarbij iedere kat is ook weer een eigen individu,de zal misschien blazen en meppen terwijl de andere wil spelen ofzo en denkt hoe meer zielen hoe meer vreugd.Ik wens je een wijze beslissing toe.Groetjes Joke

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   
Malou

as usual met joke eens :)

October 13 2002, 4:09 PM 

Heej Rolanda, ik ben t wel met joke eens, neem eens een leenhondje voor een paar dagen of anderhalve week.

EN een king charles is idd een leuk hondje.
Ik kan je wel vertellen dat mijn grijze katje is opgegroeid met onze hond en als mijn ouders met hond langskomen, hij er niks van moet weten en samen met de rooie achter de bank duikt, maar dat is ook weer een beetje wennen.

Je kunt kleine hondjes leren op de bak te gaan, maar goed, ik weet niet of dit bij elke hond werkt, want laat je het aanleren t op de bak te doen, heb je kans dat het diertje niet beter weet dan dat hij buiten niks doet, (niet dat dat weer wat minder poep in t gras betekend hahahaha). EN elke hond is hier verschillend in, meestal doen ze bij een fokker de hondjes op een krant, en daar doen ze t op, maar goed in jouw geval met zes katten, durf ik haast te wedden dat die zes katten ook nog eens lekker daar hun alles gaan zitten doen.

Ik hoop dat mocht je het doorzetten om een hondje te nemen, goed zal gaan met de katten (het is altijd onderling een beetje strubbeling in t begin),pas wel op, king charles heeft leuke bolle oogjes waarop katten wel graag mikken!!

SUcces en ben benieuwd, of je er een hondje bijneemt.,

Groetjes Malou

Respond to this message   
Rolanda

Re: 6 katten en dan een hond??

October 13 2002, 4:25 PM 

Ja leuk een logee hond, maar die ken ik niet.
Een vriendin van mij,tevens evt.logeeradres, heeft een hele stoute golden retriever, maar die is al samen opgegroeid met een kat(mijn logee bij vakanties).
En ach als de katten het ook op de krant doen, hihi, maar ik heb toch een speciale kamer voor ze snachts..en het gaat eigenlijk dan voor de nacht of heeeeeeele vroege ochtend..de hondenbak:)
Mijn katten zijn overigens best wel sociaal(haha)tegenover andere katten, maar ja een hond????hebben ze nog nooit gezien.
Twijfel twijfel...., en de katten waren er toch het eerst.
ahhhh en dan zou ik toch een puppy nemen..gossie, maar wie weet..krijgt Kisha weer nestgevoelens..zoals gewoonlijk bij kleintjes.
Nou ik weet t nog niet dus..weer twijfelen maar.
Bedankt hoor, maar zou wel leuk zijn he??

groetjes Rolanda

Respond to this message   

Beter een pup ?

October 14 2002, 12:03 PM 

He Rolanda,

Ben je van plan om een pup te nemen of een al wat oudere hond? Volgens mij scheelt dat namelijk aanzienlijk in het acceptatieproces van de heren en dames. Bij ons is dat een paar keer heel goed gegaan.

Groetjes,
Cis

Respond to this message   
Rolanda

Re: Beter een pup ?

October 14 2002, 12:20 PM 

Hoi Cis, ja wat is wijsheid? Ik heb er helemaal geen ervaring mee, ik zag gisteren op de tv, die dierenartsen serie weer, denk ik ahh toch wel lief een hondje.
Zelf dacht ik aan een pup, vanwege dat ik het dan kan opvoeden, en de katten lijken mij eerder een pup te accepteren, maar ik ben daat dus een leek in.
Wel heb ik ervaren, dat mijn katten bv bij kleinere katten, geen problemen opleveren, maar zijn ze stukken groter, bv die van mij dochter is een reuze dikkerd ook, nou daar willen ze niets van weten, terwijl het hun halfbroer is.
Komt de kat van mn vriendin te logeren, die net zo groot, misschien zelfs iets kleiner is, willen ze meteen met hem spelen, met kittens zijn het gewoon verzorgers, Kisha neemt de moederrol over, en de anderen leren hun stoutigheden.
Dus ja dacht aan een pup, maar ja..ik twijfel dus al iets van een jaar.
Ik wil geen hondje aanschaffen om het later weer weg te moeten doen, hij moet gewoon het vriendje van hun worden vind ik..oh wat ben ik weer errug he.
Nou word dus goed getwijfeld nog steeds.
jullie horen het nog wel.
groetjes Rolanda

Respond to this message   

...

October 14 2002, 1:24 PM 

Lachen hoor die dierentuin van jullie.

Ben benieuwd waar je mee thuis komt

Groetjes,
Cis

Respond to this message   

Ik heb even en vraagje......

October 15 2002, 9:24 PM 

Hoi Rolanda,
wat ik je wil vragen heeft niets met 6 katten en een hond te maken,maar eigenlijk met jou e-mailadres.Toevallig had ik het vanavond met Rocis het over jou, en toen zei ik tegen haar dat ik best eens graag met jou zou chatten via Msn messenger.Zou jij daar voor voelen?En als dat zo is zou je mij dan via mijn e-mailadres kenbaar willen maken met de vermelding van jou eigen e-mailadres?Wie weet kunnen we dan met z'n vieren tesamen kunnen chatten.Te weten jij,Rocis,Malou en ik Joke dus. Ik wacht op jouw antwoord alvast bedankt en groetje van Joke

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   
Maria

Re: 6 katten en dan een hond??

October 14 2002, 4:48 PM 

Hoi Rolanda,
Ik heb hier wel ervaring mee, maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook goed gaat natuurlijk. Ik had al jaren 2 katten toen ik een hond er bij nam. Dat ging in het begin niet echt lekker, dus ik dacht al, wat heb ik gedaan. Maar in de loop der tijd zijn ze behoorlijk aan elkaar gewend. Met 1 kat heeft het nooit echt geklikt, maar ze tolereerden elkaar in 1 kamer en gingen verder elk hun eigen gang. Maar de anderen werden echt vriendjes. Het idee van een loge-hond vind ik dus ook niet echt goed, dat zou veel te weinig tijd zijn om aan elkaar te kunnen wennen. Nu heb ik 2 honden en 7 katten en dat gaat heeeel erg goed. Ze begroeten eerst elkaar en dan pas ons, ze liggen samen in de mand met elkaar te doedelen en spelen met elkaar. De teef helpt mee de kittens op te voeden, echt prachtig om te zien. De moederpoes heeft alle vertrouwen in haar en de kittens zijn ook al weer hartsikke gek op tante hond.
Dus, volgens mij kan het heel goed gaan, als je ze maar de tijd geeft om aan elkaar te wennen. Je er zelf niet veel mee bemoeien.

Succes met je beslissing,
Groeten,
Maria

Respond to this message   
Rolanda

Re: Re: 6 katten en dan een hond??

October 14 2002, 9:02 PM 

ahhhhh lieffff, kijk dat wil ik ook:)))

Respond to this message   
malou en poezeballen

Hondje

October 19 2002, 6:03 PM 

Heej Rolanda,...

Ben je er al over uit, of er nou een hondje in je gezinnetje bij gaat komen??

Ik ben benieuwd, en zoals ik al zei, ze lopen langs elkaar, en vinden na een hap en een klauw wel hun weg.
De een mag de hond misschien niet en de ander juist wel, maar het reilt en zeilt vanzelf wel.

Ik ben benieuwd (er zijn hier in de buurt namelijk hele lieve schotse collie pupjes HINT hahaha)....

Je laat ons in spanning zitten hahaha, neej hoor, je moet hier wel zeker van zijn, of je het wel wilt.
Maar zoals ik t bekijk zal t wel goedkomen tussen de pup en je kattenbende .

Groetjes Malou.

Respond to this message   
Rolanda

Re: Hondje

October 19 2002, 6:31 PM 

ja maar schotse collies worden toch heel groot???
ik was wel gisteren op de puppy site, hebben ze foto's van cavelier king charles...poepiesssssssss.
maar eigenlijk maakt het mij niet uit, met of zonder stamboom, ik vind ze er leuk en klein uitzien.
Ik heb nooit een hondje gehad, ik vind het gewoon nog eng, en ben nog onzeker, maar als ik die koppies zie.
En het is goed voor mn conditie..iedere dag wandelen.

zucht..............
mn man vind alles okee hoor, die zegt gewoon nou dan neem je toch een hond, maar ja die laat hem toch niet uit, weet ik nu al hihi.
groetjes

Rolanda

Respond to this message   
Malou

Wacht maar....

October 19 2002, 7:05 PM 

Idd collies worden wel wat groter als een kingie.

Maar goed, je hoeft eigenlijks helemaal niet onzeker te zijn.

Je hebt toch 6 katten!!
Het opvoeden gaat in bepaalde lijnen hetzelfde, behalve dat je met een hond gaat lopen, en dat je die moet leren zitten enzow, wil je er wat mee kunnen als je eens op visite gaat en m mee wilt nemen.
Er is niks engs aan .
(je kunt een kleine hond zelfs zo zindelijk maken, dat hij het alleen op een krant doet, en/of buiten, of alleen op een bak, zelfde idee als bij de katten.)

EN als je man zon lieve pup ziet, wedden dat hij er dan wel mee aan de wandel gaat??

Mijn lieve vriend, had t niet zo op katten, moet je m nu zien, aan t knuffen met die katten, en aan t spelen....
Ze zeggen allemaal nee, maar in zon geval bedoelen ze ja .

Ik vind dat je nergens bang voor hoeft te zijn, of iets eng hoeft te vinden.

Je moet gewoon een beetje opletten, dat de katten hem niet aanvliegen, maar je kunt ze rustig laten snuffelen aan elkaar, doe de pup (mocht je er toch een nemen desnoods aan een lijntje, dat als je denkt dat je kat hem wil pakken, of gaat uithalen, weg kunt trekken (niet roppen hihihi).

Denk er maar eens over na , t gaat in feite t zelfde als met katten, alleen een hond vraagt meer aandacht, en verzorging qua lopen enzo.

SUcces

Groetjes Malou.

Respond to this message   
Rolanda

BESLISSING

October 21 2002, 4:15 PM 

Nou, heb dus foto's gezien, helemaal vlieft, prijs gevraagt....geschrokken!dacht ongeveer de helft.
Maar goed, ik verwacht binnen kort meer info, en er word in februari een nestje verwacht, bij waar ik de info heb opgevraagd.
Dus..ik ga nog eventjes goed alles overdenken, iets exta sparen, want ik vind zo een hondje echt skeetig..dus heb dan hopelijk voor februari genoeg tijd gehad om dan een pup te nemen.
Ik wil het echt goed overwegen enzo..niet dat ik later een advertentie moet zetten, dat ie weg moet ofzo..allergie weet ik veel...ik ben mn hele leven al allergies maar goed...ik vind je neemt zo een poepie voor het hele leven, nietwaar.
Eigenlijk wat me nu tegen houd, is meer de prijzen, en die stamboom is niet eens zo belangrijk voor mij, heb er genoeg in de buurt staan.
En zo en papiertje..ach ik zou er niet mee gaan fokken ofzo.
Dus..beslissing..ik wacht op mn meerdere aangevraagde info, die ik heb opgevraagd bij de kennel, die dan een nest verwacht.
Nou...misschien nog vervolg...hihi
maaaaaaar ze zijn wel poepiesssss hooooor.
Ik ga een rekening openen hihi...HELP ROLANDA DE WINTER DOOR!!! dan heb ik zo mn hondje...oh oh errug weer..doei weer hoor
Rolanda

Respond to this message   
Malou

Als je zon hondje te duur vind.....

October 21 2002, 6:35 PM 

Doe dan eens navraag in asiels etc.....
Ook daar zijn pups, en iets oudere, en oude honden die een baasje zoeken....

En het zijn misschien niet allemaal rashondjes, en ook geen king charlies, maar misschien wel even lief, en heel mooi....

Ik heb eens gewoon nagevraagd wat franse en engelse bulldoggen kosten en wat een pekinees kost, pfooeeeiii. een frans bulldogje, kost 1100 euro, een engelse nog meer, en een pekineesje zon 800 euro....

Dus als je een charlie wilt kopen, dan heb je de papieren er ook bij......

Ikzelf vind zon rashondje ook wel leuk, maar ik zou er toch een kleintje uit t asiel halen, of een iets oudere, of oudere, want ook die zijn lief, en daarbij zijn het meestal bastaardjes, en die staan erom bekend lief te zijn, en ook nog eens de gezondste honden te zijn (mix van alle goede eigenschappen).
Voorbeeldje daarvan is mn tantes hondje, die is ong 19 jaar geworden.....

Maar dat is voor ieder persoonlijk of het een ras of een bastaardhondje moet zijn....

In ieder geval leuk, dat je al zo goed als hebt beslist .

Zal mij benieuwen, of er uitbreiding komt .

Veel liefs Malou.

Respond to this message   

hondje erbij

October 21 2002, 7:18 PM 

hoi Rolanda,
Een hondje in huis is echt te gek, ik heb zelf altijd een hind gehad, maar nooit samen met de katten. Over de opvoeding van de hond kan ik heelkort zijn, gewoon concequent zijn en liever het eerste jaar te strak dan te los. Na het eerste jaar strenge opvoeeding heeft zoŽn beestje zijn hele leven heel wat meer vrijheid, omdat hij zich goed gedraagd. Inderdaad lastig, 6 katten erom heen, maar ik denk dat het best moet lukken. Het hondje is nog klein als ie komt en dus zullen je 7 beestjes samen wel uitvinden hoe de nieuwe rangorde wordt. Mijn ervaring is wel dat er aan nieuwe dingen of dieren gemakkelijk nieuwe regels te koppelen zijn. Ik zou er gewoon voor zorgen dat je je beestjes allemaal genoeg aandacht geeft en ervan geniet...op de rest denk ik dat je niet zo heel veel invloed kan uitoefenen. Ik zou het even aankijken en als het misgaat, dan zijn er nog talloze mogelijkheden omdeze op te lossen. veel succes meid!
xxx
Saskia

Respond to this message   
Rolanda

Ja, alle hondjes zijn wel lief

October 21 2002, 7:41 PM 

Het is net als bij katten, ik heb gewoon europese korthaar katten, zijn bijzonder lief, denk dat het met honden ook zo is.
En ja raskatten zijn ook heel mooi en kunnen ook lief zijn, maar goed, die europese poes van mij, kreeg europese kittens, en die laatste kon ik dus geen afstand van doen...vandaar nu 6 hihi.
Tja en dan hondjes...ik vond die cavaliers altijd heel snoeperig, en ik wil best een snoeperige pup, dieklein blijft zonder een of andere titel.
Maar ga ik naar het Asiel....loop ik de kans, dat ik mn man inruil en die honden meeneem...dus niet zo een goed idee.
Ik had ook bijna ooit eentje uit een winkel meegenomen, vond ik ook zielig in zo een hokje voor de etalage met 5 andere pups....maar iemand hield mij tegen, van dat kon ik beter niet doen.
Kijk, ik zit niet te springen om een hondje, ze zijn gewoon het overdenken waard..en ik wil gewoon een goede beslissing nemen.
Zoals een groot gezin al soms zegt, ons gezin is al compleet, maar goed....een lief klein puppy, met van die snoezelige oortjes enzooo?
Ik las net ook op die site, dat je die honden hun tanden moet poetsen???Dat ken ik helemaal niet, heb nooit de tanden van mn katten gepoetst!! Het klinkt allemaal zo vreemd in mn oren.
Ik denk...dat ik toch maar even nog goed nadenk hoor...want twijfelen is toch geen goed teken??
Aan mn man heb ik ook niks, die vind alles goed,zegt ie laatst dat hij vissen wil...na jaaa.
Als ie maar niet denkt, dat ik die aquarium schoon maak, of....hij moet de hond savonds uitlaten!
Zie je mij al...kom dan vissevis...ahhh poelewoelie, maar goed voor ieder wat wils.
Doegies maar weer...
Rolanda

Respond to this message   
Rolanda

Re: Ja, alle hondjes zijn wel lief

October 21 2002, 10:55 PM 

Oh heb net e-mail gekregen, ben uitgenodigd om een kijkje te nemen bij een kennel, waar ik kan zien hoe die honden opgroeien en kan ik met al mijn vragen komen.Ze laten de pups in huis opgroeien enzo.
Ze hebben wel een nest, maar ze zijn al verkocht(pfiewww gelukkig), maar om mij tegemoet te komen in al mijn vragen enzo.
Ben eigenlijk wel benieuwd, en ik zou best wel een kijkje willen nemen, ze hebben toch nu geen pup, maar wie weet..helpt het wel om een beslissing te nemen.
Maar...mocht ik een gewone heel vliefd ogende kleine kwispel tegen komen...

Of zal ik maar een kanarie nemen?Nee weet wel zeker dat dat niet goed zal gaan.

Respond to this message   

Re: Re: Ja, alle hondjes zijn wel lief

November 6 2002, 11:15 AM 

hoi rolanda,
wij hebben 6 ( raskatten en 1 ekh ) coons noren en siameezen en een ekh.
en ja ook nog een hond. ( kruising )
Het gaat hartstikke goed hier, af en toe erg druk maar wel bere gezellig.
ben benieuwd wat het gaat worden ! leuk hoor.
groetjes debby

Respond to this message   
Rolanda

Ja ik wil een hondje!!!!!!!

November 7 2002, 7:20 PM 

Ik wilde dit hondje al heel lang en zei ookaltijd, als ik ooit een hondje zou aanschaffen, wil ik er zo 1.

Ik ben dus de sites afgegaan en een boek gaan lezen over dit hondje, ik ben duidelijk gewoon verliefd op dit hondje.
Natuurlijk kan ik wel een asiel afgaan, en zijn er genoeg andere leuke hondjes, maar dit hondje wilde ik gewoon graag.
Alle eigenschappen in dit hondje spreken mij aan en natuurlijk zijn heerlijke kop.

Ik heb van die europese huis en tuin katten, heel lief ook, maar nu heb ik voor dit (ras) hondje gekozen..dat ze prijzig zijn is weer een verhaal apart,maar dat zijn raskatten ook.

Ik ben zwaar verliefd!! geworden op dit beesie, nu nog een pup of mag ook iets ouder zijn, vinden.
Maar ik wil hem!!!
Dus als jullie iets horen: Ik zoek een Cavalier King Charles Spaniel.
Mijn beslissing is genomen...hihi

groetjes Rolanda

Respond to this message   

Kogel door de kerk

November 7 2002, 9:08 PM 

Ha, Rolanda,

Gefeliciteerd met je beslissing. Ik wens je succes met je speurtocht naar een pup. Lief zijn ze he.
Ik kende ze eerlijk gezegd niet zo goed, maar Pim Fortuyn bleek een prima promotor voor die hondjes te zijn

Groetjes,
Cis

Respond to this message   
Rolanda

Re: Kogel door de kerk

November 8 2002, 8:31 AM 

Ja Cis, de kogel is door de kerk, mn man vroeg al, dus je meent het echt??? Ja !!!
Want weet je nog dat ik ooit schreef over hoe hij over een kat dacht?? Nou ik heb hem dus ook zover gekregen met zo een hondje...schat he?? hihi

Ik wilde dit hondje altijd al, jaren geleden heel ver vooooor Pim,maar ik durfde toen nog niet ermee aan te komen, en mn buurt was niet zo ideaal voor een hondje.

Nu lekker wel:), en de kogel is absoluut door de kerk!
groetjes Rolanda

ps..ben je weer beter:) Cis

Respond to this message   

Re: Re: Kogel door de kerk

November 8 2002, 3:09 PM 

Hoi Rolanda,

Nee, ben nog niet helemaal wat ik wezen moet. Heb nog een erg zwaar hoofd Hartnekkig grieppie hoor...bah.
Maar ik voel me wel wat monterder, dus ben weer helemaal terug haha. Ik kon het trouwens toch niet laten hoor, zat toch regelmatig de nieuwste postings door te wroeten

Nogmaals te gek wat betreft de beslissing, compliment aan je mannetje. Is wel heeeeeeeeel lief van hem hoor

Groetjes,
Cis

Respond to this message   

JA. dat kan best

November 8 2002, 1:59 PM 

Hallo,

Ik heb 5 katten en 2 hondjes, ook kleintjes.

Mijn eerste hondje heb ik aangeschaft toen ik nog maar 1 kat had. Het was een kaninchen teckeltje, dat is een teckel maar dan op mini formaat, ze werden gefokt voor de konijnenjacht en moesten dus de holen in kunnen. Omdat ik destijds onregelmatige diensten werkte was het voor mij noodzaak dat de hond op de kattenbak ging.

Ik heb de hond dan ook kattenbak getraind. Ze doen het niet vanzelf, je moet ze dat aanleren zoals je ze aanleert buiten te plassen, dus elke keer als je ziet dat het beestje plassen moet op de kattenbak zetten, evenals na elk slaapje. zo leert het dat de kattenbak de plek is waar zij het doen moet. Je moet wel een pup nemen en nog een teefje ook. Een reu gaat op gegeven moment zijn poot optillen en wil dat ergens tegenaan doen, en zelfs als ie het op de bak wil blijven doen zal de straal buiten de kattenbak komen. Zorg ervoor dat de kattenbak niet met een deksel is afgesloten en liefst alleen voorzien is van een krant een hond graaft anders nl. zo ongeveer je hele huis onder de korrels.

Maar in principe, prima, kan heel goed. Omdat de hond jong is zal ie makkelijk geaccepteerd worden door de katten, hou er wel rekening mee dat het best een tijdje kan duren, de ene kat zal sneller accepteren dan de andere maar goed komt het zeker, zolang het maar een pup is, alle dieren hebben respect voor een jong dier.

Heel veel succes.

Respond to this message   
Rolanda

Ja hoor, we zijn zwanger van een pup, een teefje

November 13 2002, 9:22 AM 

We zijn zwanger van een pup, is nu 13 dagen oud!!!
Ze gaat Shifra heten (betekent schoonheid).

Bij de fokker werden we al ingepalmd door de moeder hond, zo liefff en de vader was een ondeugende bengel.

Zelfs met oma hebben we kennis mogen maken.
Het was nog wel een paar dagen later wachten op de defenitieve beslissing van mij man, maar....hij zei : JA !!!! wat een lieverd he?

Dus in januari hebben we gezins uitbreiding.
Een cavalier tri-colour teefje.

groetjes Rolanda

Respond to this message   
Malou

Haaaaa!!

November 13 2002, 10:59 AM 

Heej Rolanda,...

ik ben n tijdje weggeweest en was dus ook niet op de hoogte van je genomen beslissing maar vind t erg super!!
Gefeliciteerd, t zal nu wel lekker druk worden daarbij jou hihihi.

K ben benieuwd!!

Groetjes Malou.

Respond to this message   

Eindelijk he....

November 13 2002, 1:41 PM 

Eindelijk.........super leuk gefeliciteerd hihihi
Ik wist t natuurlijk al, want als ik me niet had aangeboden als oppas dan.........
Ben benieuwd......doeiii kusssss Monique

Respond to this message   
Rolanda

Re: Eindelijk he....

November 13 2002, 2:15 PM 

Zo is dat Nieqi, en ik ga tuurlijk ook even showen.
Nog 42 nachtjes slapen......
hihi.
groetjes Rolanda

Respond to this message   

ow jee wat spannent

November 13 2002, 2:35 PM 

ben blij voor je :D ben ook zo dol op mijn hond en ken dat "kan niet wachten" gevoel :p

wel effe showwen he!!

Respond to this message   
Current Topic - 6 katten en dan een hond??
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: