Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Gezocht nieuw huis voor twee lieve katten

October 13 2002 at 4:41 PM

-
Zouga(V) & Chaka(M) zijn cyperse katten. Wegens allergie van mijn man en dochtertje zoek ik een goed huis voor mijn twee lieve katten. Zij kunnen nu niet de aandacht krijgen die ze nodig hebben. Chaka en Zouga zijn erg aan elkaar gehecht en daarom zoek ik een huis waar ze gezamenlijk naar toe kunnen. Als je een goed adres weet neem dan contact op voor meer informatie.

zie meer info op www.geocities.com/avoorn67

Respond to this message   
AuthorReply
Malou

wat een schoonheden....

October 14 2002, 10:43 AM 

Want dit zijn ook al van die supermooie katten....

Ik heb zelf al 2 hele mooie bengels in huis, en helaas passen deze 2 schoonheidjes er niet bij, want dan word het wel erg druk en het zou alleen maar ruzie worden.

Maar gegarandeerd dat je voor deze mooierds een goed thuis zult krijgen, want je hoeft er maar naar te kijken en je bent verliefd .

Ik hoop dat ze een goed thuis gaan krijgen, en vind het jammer dat je man en kind allergisch zijn.

In de eerste periode dat ik de katjes had, kreeg ik rare vlekken en nieste ik heel veel, maar goed ik had al vanaf kleins af aan katten, dus ik kon toch niet allergisch zijn??? Bleek het een soort zeep te zijn die ik eens heb gekregen, denk ik, want die heb ik nooit weer gebruikt en t was over, maar ik had al gezegd dat al liep ik t hele jaar te niezen, ze niet weg zouden gaan, hahaha .

Maar 2 niezende mensen die echt allergisch zijn is jammer...

In ieder geval veel SUCCES...

Groetjes Malou.

Respond to this message   
Rolanda

Re: wat een schoonheden....

October 14 2002, 12:38 PM 

Ah zeker poepies, maar jammer..heb al 6 denk wel genoeg.
Even over de allergie, ikzelf ben ook allergies, en op dit moment benauwd, ik inhalleer Beclometason en Salbutamol.
Wat ik wel even kwijt wil, is dat ook al zou je deze lieverds een goed tehuis kunnen geven, het niet wil zeggen, dat de allergie van je lieverds dan weg is, want elke keer kan er wat anders om de hoek kijken.
Dit heb ikzelf ervaren met mijn dochter, die ook allergisch is en asmatische bronchitis heeft vanaf kleins af aan.
Zielig ook om te zien wanneer er weer een aanval is, maar ze is opgegeroeid met katten en heeft er zelf nu ook 2.
De ene keer is het weg, hoeft ze geen medicameneten te gebruiken het ligt ook aan de tijdperiode, de andere keer loopt ze te sniffen.
Is zij dus in een andere omgeving waar geen katten zijn, heeft zij weer enorm last van stoffen, of van rook...zij heeft er dus mee moetem leren leven.
Ik dacht toen ook om de katten weg te doen, maar het verdriet was groter, dus ik had besloten om haar ermee te leren leven, want het zijn niet alleen de katten.
Uiteindelijk is zij nu(23jaar), nog steeds asmatisch, maar heeft haar ballet opleiding wat ook veel energie eiste afgemaakt, en geeft met alle energie ook les.
Ik wil hiermee duidelijk maken, dat mijn dochter er mee heeft leren leven vanaf kleins af aan en heeft een bepaalde weerstand weten op te bouwen, zij gebruikt nu minder medicijnen, soms helemaal niet.
Maar allergie zijn in zoveel vormen, dat het niet alleen bij de katten hoeft te liggen, maar in je hele omgeving...ik heb gekozen om haar op te laten groeien zonder beperkingen wat het leven biedt, zij geniet van haar katten wanneer zij het aan kan, zo niet dan laat zij ze met rust....Zij krijgt last wanneer mensen in haar buurt roken, maar zou dus betekenen dat zij ook de deur niet meer uit zou kunnen, zij krijgt last van stof in de balletzalen, zou dus betekenen dat zij haar beroep niet zou kunnen uitvoeren.
Denk er nog even goed over na, ik hoop anders dat deze liefies een goed tehuis krijgen, want ze zien er echt heel lief uit.
Veel succes verder en sterkte met die vervelende allergie.
Groetjes Rolanda

Respond to this message   
Current Topic - Gezocht nieuw huis voor twee lieve katten
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: