mijn poes (10 maanden)is per ongeluk zwanger geraakt en we verwachten dan ook een nestje.
Als ze naar moeder aarden worden ze erg mooi.
Ze is zwart met schildpad achtig gemaileerd getekend.
Beetje schildpad achtig maar zwart is overheersende kleur.
Als je me mailt en heb jongen houd ik je op de hoogte met het hele gebeuren.Vind het eigenlijk best leuk dat ze kleintjes krijgt maar ben bang dat ik ze niet kwijt kom het was de bedoeling dat ze in januari gesterilseerd werd maar moet dat nu even uitstellen.
Als ze erzijn zijn ze gratis af te halen in regio den bosch.
wanneer verwacht je ze ongeveer? is ze net zwanger of is het moment al bijna daar? ik ben echt erg op zoek naar een kitten! en den bosch is nog reddelijk te doen vanuit rotterdam!
Ah schattig, wees jij nou maar niet bezorgt of je de kittens kwijt raakt hoor, die ben je zo kwijt.
Zorg jij lekker maar eerst voor de moederpoes, en als het zover is, zet je nogmaals weer een oproep.
Nieuwe baasjes willen niet te lang wachten, en probeer er maar niet al te gehecht aan te raken, want het is zo leuk...en het is moeilijk om er afstand van te doen.
Maar geniet er maar de 1ste 8 weken vol op van, want het is echt zo mooi, wat moeder allemaal doet.
Ik ben benieuwd...
Sorry, ik heb er al 6, maar ik weet zeker, dat je niet met die poepies blijft zitten.
succes
groetjes Rolanda
volgens mij ben jij de moederkloek van deze site, of niet? Je praat wel erg moederlijk, wel lief hoor. Elke keer als ik iets van je lees ben je zo betrokken en actief in het meedenken. ga zo door, je helpt een heleboel mensen op deze manier, ik denk dat een heleboel mensen veel aan je hebben. tof dat er ook mensen zoals jij zijn. Dat zie je niet veel meer. Complimentje voor jou!!
liefs,
ikke
hoi mijn naam is daphne
ik heb op dit moment 2 katten:
1 kater en 1 poes.
ze zijn mu 3 jaar en komen uit het assiel ik heb ze nu 2 jaar.
Ik ga binnen kort verhuizen naar een groter huis en vind het dus leuk om er nog een kat bij te hebben ik ben wanhopig op zoek naar een kitten en het liefst en poesje omdat ik al een katter heb en dit later problemen kan geven.
ik hoop dat je ze nog niet allemaal kwijt bent
groetjes daphne