zou gisteren een lief klein meisje in huis krijgen eindelijk mijn eigen 1ste poes! (ben wel met katten opgegroeit) maar goed de vrouw die hem zou brengen laat niks van der horen en haar telefoon staat ook uit
yup ben helemaal bedroeft! iedereen hier is een nieuw zwart wit kitten aan het zoeken voor me maar toch ben ik nog verdrietig omdat ik eigenlijk gerekend had op nieuw knuffel plezier vandaag
iemand hier nog een kitten over tot 12 weken? (zo jong mogenlijk wegens wennen aan hond.. meer hond wennen aan kitten eigenlijk)
ik ga maar weer met mijn hond knuffelen ook leuk maar 2 meisjes was leuker geweest
Ja misschien was er iets aan de hand, maar het is wel raar, vooral al die mevrouw de kitten zou brengen, wacht het even af.
En hoor je niets, koppie op hoor, er zijn best wel kittens, die nog een lief baasje zoeken zoals jij..Ik heb het al vandaag eerder ergens geschreven.
Kijk even op www.marktplein.nl en klik op dieren/benodigdheden en dan op kittens...
Daar worden er al een paar aangeboden, maar wat wel altijd is, je moet er dan snel bij zijn.
Wacht het eerst even af voor vandaag, wie weet belt die mevrouw nog wel, of bespreek het nog even, anders zit je straks met meer.
Nou laat de moed niet zakken hoor..kitten komt wel:)
Groetjes Rolanda
Ik baalde er al van toen mijn Gizmo een weekje langer bij mn paps en mams moest blijven, maar ze hadden wel geliij, dus ben ik meerdere keren op een dag naar Gizmo gegaan tot dat ik m een week later mee mocht nemen .... En ik was blij dat de vrouw waar ik Caddy ging halen, wel de foon opnam.....
Ik zou als ik jou was nog even doorproberen, was t een mobiel nummer?? kan zijn dat abonnement is afgekapt of wat dan ook....
probeer t nog een dagje met bellen, of ga er heen, en kijk ondertussen voor de zekerheid naar een ander katje uit....
ok mijn mams kreeg net die vrouw aan de lijn! eerst voor geschiedenis!
vlede week 1.5 week geleden heb ik op verschillende plekken een oproepje voor een kitten!
de dag erna kreeg ik een mailtje dat deze vrouw 3 kittens had met foto's! dus ik zag er 1 waar ik spontaan verlieft op werd! (je kent het gevoel vast wel!) nou de heleweek heen en weer gemailt want ze zou de 27ste hem komen brengen (bood ze zelf aan trouwens)
tot ze mailde "ik bel wel met hoe laat enzo" dus ik wachten...... tot zondag middag! toen ging ik bellen! maar der telefoon stond uit! vandaag ging tie over maar werd ineens uitgezet..... tot ik nummerweergave afzetten nam ze ineens op (toen mijn moeder belde)
mijn moeder vroeg dus het hoe en waarom! IK HEB NOG NOOIT IEMAND ZO ZIEN LIEGEN!!! ze vertelde mijn moeder dat de kitten een maand geleden was overleden en dat onze afspraak een maand geleden was gemaakt en allemaal onzin! ik weet namelijk zeker dat het ong. iets meer dan een week is omdat mijn broer al op vacantie was met zijn gezin anders had ik hem op gaan halen (ik rij niet mijn broer wel)
er was dus niet zomaar iets aan de hand ik heb een kitten aangeboden gekregen die helemaal niet bestaat!
is niet toegegeven maar 1 + 1 = 2 dus
ben weer op zoek naar nieuw kitten! broer heeft aangeboden hem ook direct op te gaan halen dus kom maar op met de aanbiedingen!!
Tel van deze mensen is: 5276416, volgens mij moet je er 50 voor zetten, ik kom uit drenhte/groningen maar wij hoeven geen net nummer te draaien dus ik denk dat je of 50 of 050 ervoor moet draaien mocht je hierheen bellen
kittens (zwervertjes)
Prijs: gratis
Beschrijving: Hier op een industrieterrein zitten ergens al weken jonge katjes in de struiken. Het schijnt, dat er meer geweest zijn, maar nu zijn er nog 2 over: een grijs/witte en een zwart/witte. Ik schat dat ze ongeveer 8 weken oud zijn. Geslacht weet ik niet.
Ze zijn nogal schichtig, maar komen wel steeds iets dichterbij je. Zo ook vandaag, tussen de middag weer, en ze zagen er nogal hongerig uit....
De winter komt eraan en dan zitten ze daar in de kou....
Twee asiels die ik gebeld heb, willen ze niet hebben.
Zelf heb ik al een poezenbeest. Is er misschien iemand die deze katjes wil hebben?
---------------------
email adres van deze mevrouw uit Dronten/elburg (gelderland) is:visser.margo@12move.nl -----
Het zijn 3 vrouwtjes poezen.Ze zijn bijna een jaar oud .Ze zijn alle 3 zwart met wit.En alle 3 heel erg lief .Ik doe ze weg om werkzaamheden .En vind het wel erg jammer dat ik ze weg moet doen maar is beter voor de poesjes.En ze zijn best aan elkaar gehecht dus het liefst wil ik dat ze alle 3 bij elkaar blijven .Ze zijn gratis ik vind een goed thuis veeeeeeeeeel belangrijker dan geld dus wie geef hun een goed thuis.p.s NIET VOOR HANDELAREN.
Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: Michel
E-mail: Klik hier om een E-mail te sturen naar nellyrook
Telefoonnummer: - nellyrook@hotmail.com <nellyrook@hotmail.com>
Provincie: Zuid Holland
Plaatsings datum en tijd: 27-10-2002, 09:42:22
een jaar enzo is echt te oud sorry ik weet dat die beestjes ook een huis moeten hebben maar het meisje dat hier achter me licht te slapen betekend ook heel veel voor me en die ga ik echt niet gestressed maken!
en waarom zijn alle kittens zover weg? en in brengende baasjes heb ik geen vertrouwen meer! dus daarom dichter bij rotterdam gronningen is..... 2 uur reiden geloof ik! doet mijn broer echt niet!
mij te mailen klik je gewoon op mijn naan denk ik? vul hem iniedergeval steeds in anders alwaysbeme@yahoo.com
en boeit me eigenlijk niet echt wat voor kleur enzo gewoon een lief beestje tot 12 weken liefst zo jong mogelijk (mijn hond heeft een trauma opgelopen bij zijn vorrige eigenaar toen ze een pup was! ze schiet in de stress als ze moet wennen bij oudere dieren die al echt weten wat er in de wereld gebeurt! daarom zo jong mogenlijk om mijn hond en de kitten rustig te laten wennen)
liefts wel zwart wit.... maar ben niet echt kieskeurig! omgeving rotterdam is ook erg meegenomen aangezien ik niet zelf rij maar mijn broer moet vragen! en zijn motto is "er zijn heus wel kittens dichterbij"
nou ja das mijn wens lijstje dacht plaats hem maar gelijk hier dan kunnen andere het ook zien
aaaaahhhhhhhhhh wil een kittennnnnnnnnn erg frustrerent dit alles
Zo dus ze bestaan nog steeds, die soort mensen, niet te geloven zeg.
Nee zelf laten brengen, maar niet meer he, trouwens daar waarschuwen ze ook met hondjes mee, niet dat t wat er toe doet, maar ik keek toen naar hondjes.
En een kitten, gevonden of gedumpd, kunnen heel gezond en lief zijn, dat heb ik ervaren met kittens, die ik had gevonden, maar goed...dat verhaal staat al ergens beschreven.
Kan er echt niet aan geloven zeg, dat zo een mens de lef heeft dit te doen.
Nou ..je bent hier goed..we zoeken allemaal mee, dat zie je maar weer.
Die kitten komt er! hoe dan ook.
Groetjes Rolanda
nee kon niet eerder omdat hij morgen niet thuis is! dus donderdag om 1 uur!toch nog 50 minuutjes met de auto (volgens route planner) dus denk dat ik morgen om de tijd te doden nog wat speeltjes ga halen heb alles al in huis maar speeltjes shoppen word mijn nieuwe hobby!
in iedergeval horen jullie vanzelf hoe wat waar gebeurt is! :D
Echt leuk, heb je wel gezegt, dat je wel van ver moet komen, dat hij wel de kitten aan houd.
Ja ik ben erg he, maar ik zou t zonde vinden als je nu weer voor niks komt.
Ik ben benieuwd..erg spannend hoor.
ok ik heb het leukste kitten ter aardbol!
als ik doorheb hoe foto te plaaten! doe ik het!
ze is nu op ontdekkings reis! viel me op dat ze gelijk al naar der naam luistert en naar me toe kom!
het is een echte knuffelkont LOL
nou :D ik ben gelukkig
ahhhhhhhhhh, lief zeg
Gelukkig je heb er 1..gefeliciteerd hoor, en nu...hoe ziet t eruit???????
en....hoe heet het?????
en...is het een vrouwtje of een mannetje??
en...ehm wat nog meer?
ok ok ok :p weet nog niet hoe je foto's plaatst! maar! zal linken
?bceAh69Al.RTh6d.
?bceAh69AmyHlRcFc
?bceAh69AJ78cahez
hoop dat dit zo werkt nou ik wou der (is meisje) diablo noemen maar!! een vriend van mij was het niet eens! dus! gaf hij der de naam zuki (soort van poekie in portugees) ze is van 31 augustus! morgen 9 weekjes
vanacht echt een dolle nacht gehad! ze durfte namelijk niet naar de kattebak met die grote (kuch kuch als ze volwassen is zijn ze waarschijnlijk effe groot) hond in de buurt! heeft het kleintje op mijn tassenberg ge.... je weet wel :p ben niet boos maar om nou te zeggen ik genoot ervan om 4 uur snachts... nee :p
vanavond gaat ze naar de DA!! arme kleine! krijgt ze prikje enzo!
Vanuit je hotmail plaatsen wil niet.
Je moet de fotos echt op een website plaatsen, anders krijg je de vakjes met de rode kruisjes.
In ieder geval vind ik je naam heel erg leuk, Zuki Diablo.
Misschien dat ik die naam ooit nog eens ga stelen van je, als ik een nieuw huisdier erbij krijg haha, maar dat gaat nog wel een hele tijd duren, aan gezien ik van mn vriend er geen dieren meer bij mag hebben, ik heb nu 2 katten en 2 hamsters en dat vind hij wel genoeg, heeft ie ook wel gelijk aan.
Ik ben nu wel helemaal nieuwsgierig naar die fotos....
Wat voor kleur heeft ze??
O ja, je kunt de foto ook als bestand via hotmail sturen naar fotos!
Dan plaatsen Roland en Annemieke de foto onder fotos.
:p tijdens het bij de dierenarts spuitjes geven kwam de dieren arts tot de conclusie dat zuki een jongetje is! de DA moest ook 3x kijken.... LoL arme zuki heeft gewoon een erg vrouwelijk iets :p
ok ik had de foto's via yahoo upgeload! maar nu via mijn website take 24 kijken of het nu werkt! eerst 1 al het lukt volgen er nog 2
poepie he?
hij is ietsje groter dan mijn hand!! en ik heb kleine handen :p bij de doctor vrijdag was tie 1.1 kilo! :D met zijn eet gedrag zal dat snel anders zijn :D ben een zuper happy poesewoes mammie
AAhhhhh.wat een lieverd en zo klein ik noem het altijd een klein kwetsbaar bolletje wol.En deze is al helemaal schattig.
Maaruuuu...is dit nou het katje van Patricia of heb ik het verkeerd begrepen?
Wat dan ook ik hoop dat ie gelukkig is!
Groetjes Antje
Ooohhh..ik snap het.Dit is dus het poesje van Patricia.
Schattig hoor en super cute!!!
Ik zou er maar heeellll zuinig mee zijn[er kan toch van alles mee gebeuren]Hoe dan ook Patricia,veel geluk en een dikke knuffel aan uh....uhh Hoe heet ie ook al weer?......Wat maakt het uit een dikke knuffel aan je poesje.veel liefs van Antje
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh, mijne zijn 'nog maar' vier maand, maar was vergeten dat ze zo klein waren... genieten hoor, voor je 't weet zijn ze groot (en nog steeds ge-wel-dig hoor )
Ik had eerder willen reageren alleen had ik wat internetprobleempjes waardoor ik snik en huil, 2 lange internetloze weken door heb moeten maken, maar ik ben er weer .
Zuki is echt een dot om te zien!!
Heeft wel wat van mijn Caddy alleen heeft Zuki volgens mij meer wit.
Maar hij is 100% CUTE!!
En heeft hij zon klein mannelijk deel onder zn staart dat zelfs de DA 3 x moest kijken??
Schattig, bij Gizmo zag je t vrijwel na 1 x, 2 x voor de check, en bij Caddy hingen er al 2 aardige bolletjes onder de staart, als je ze nu ziet, dan schrik je hahahaha.
Wel een verschil nu ik jouw jonkie zo zie, en dat de mijne allebei al weer zon 6 maand oud zijn....
Wat groeien ze snel dan,......
Maar ik geniet van ieder moment (soms wil ik ze ook wel eens achter t behang plakken, maar jah behang heb ik niet, en het lijkt me ook niet prettig voor de katten hihi).
wel een lekker ventje hoor en vrezelijk ondeugent! maar ook erg aanhangkelijk breekt eerst de boel af en gaat dan voldaan op mijn been slapen..... echt geweldig
Hoi Patricia
Heeft zuki al veel planten omgegooit en het behang er af gehaald of is hij erg braaf?
Doortje doet altijd veel stouts bijv:kleine plantjes omgooien,kaarsjes van de tafel al gooien of het bakje met spaarzegels uit de kast halen en er dan mee gaan spelen.En dan vervolgens heel lief kijken zodat je niet boos wordt haha.
Groetjes Antje
lol hij mag niet op de tafel :p en hij vecht alleen met de planten.... gooit ze niet om behang heeft tie wel ontdekt maar heb ik hem redelijk snel weten afte leren! (niet met geweld hoor!) hij is dol op lampen knoppen! s'nachts is het soms net disko! en mijn cabels zitten netjes aan de muur met krammetjes.... en die trekt tie er 1 voor 1 uit.. nu is het dus een zootje! hijs wel lief hoor (al tie mijn gitaar tas niet als klimpaal gebruikt) hij heeft alleen nog dat speelse is wel leuk..... :p