Ik heb nog wel een 2de vraag, vooral aan de Webmasters en aan degenen die dit blad + de krabpaal besteld hebben.
Ik heb vorige week dit blad besteld via de kattensite, want mijn buurvrouw was 2 jaar terug ook lid, en ik heb wat oude blaadjes gelezen, en vond het een leuk blad.
Toen zag ik op de site dus die reclame, van 31 nogwat + een geschenk (krabpaal, hondenkussen).
Dus ik dacht 2 in 1 is helemaal mooi, en heb hem besteld.
Er kwam een bevestiging op de site, maar ik hoefde geen bank,rek.nr. in te vullen. Er stond wel dat de opdracht verwerkt is.
Nu is mijn vraag: Hoelang duurt het voordat dit blad komt + geschenk en hoe gaat dat??
Brengen ze meteen het blad en het geschenk + acceptgiro, of krijg je eerst via de post een acceptgiro die je inmoet sturen en dan ontvang je het bestelde??
En hoe lang duurt dit, want misschien dat er met mij meerdere mensen zijn die zich dit afvragen, omdat ze niks in de brievenbus hebben gekregen.
Hoop dat iemand hierop antwoord weet
Groetjes Malou (die wacht op leesvoer) en 2 katjes (die wachten op een nieuwe krabpaal, aangezien de oude halfkaduuk is door hun gehang en gebengel )
De advertentie van Hart voor Dieren loopt via TestNet. Alle antwoorden op vragen van klanten moeten dan ook van TestNet zelf komen, aangezien wij geen inzage hebben in het logistieke proces. Wel kan ik je vertellen dat een bankrekeningnummer niet nodig is, omdat je een acceptgiro in de bus krijgt, waarschijnlijk samen met je bestelling.
Voor vragen aan de klantenservice, kun je hen een mailtje sturen op e-mailadres service@testnet.nl.
Loopt het een beetje met die actie voor de honden en katten in spanje??
Want als ik lees in t verhaal liggen de katten in de kattebakken??En ze hebben te weinig ruimte in Hokken??
Zijn er wel bedrijven die hier materiaal voor willen leveren??
Als die mensen nou eens de dieren op die site voor de asiels zetten, met een foto, gebeurd namelijk wel vaker dat er honden uit Turkije of waardan ook weg, op deze site gezet worden en ook nog eens baasjes krijgen, hier in Nederland, T kost wel wat maar het zijn wel weer een paar dieren die minder leed hebben, en het gaat dan al de goede kant op, want daar komen ze steeds meer in de asiels en vinden geen baasjes.
Toch is en blijft het treurig
Ik hoop dat het ze lukt om spullen bij elkaar te krijgen.
Ik heb op t moment geen extra spullen, maar zou het helpen als ik bv een advertentie op zou hangen in bv de supermarkt met het verhaal, en daarbij dat ze spullen die ze over hebben, daarheen kunnen sturen, of die mensen bellen om te laten weten wat ze hebben??
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe de actie loopt. Dat komt waarschijnlijk doordat het e-mailadres van Monique bij het artikel staat. Alle reacties zullen dan ongetwijfeld direct bij haar uitkomen.
Verder hebben we haar aangemeld bij Hart Van Nederland, want als er 1 programma is, dat mensen kan aanzetten tot het doneren van spullen, dan zijn zij het wel.
Ik kreeg dezelfde dag nog een e-mailtje terug van de redactie van Hart Van Nederland, waarin zij om het telefoonnummer vroegen van Monique (de vrijwilligster die naar Spanje wil afreizen), dus wellicht kun je het binnenkort op HVN zien. Zou wel gaaf zijn.
Ik heb Moniek net een mail gestuurd, met de vraag of ze t goedvind als ik een brief maak en die ophang in de supermarkten en desnoods bij mensen in de bus, zodat ze haar bellen en spullen doneren voor de dieren.
Hoi Malou, ook ik heb verder nog niets gehoord van het blad, maar ik wacht t wel af, zolang ik nog geen acceptgiro heb ontvangen en geen krappaal, koop ik het blad wel nog in de winkel.
Verder over de actie....betreft het asiel in Spanje, ook ik heb per mail contact opgenomen.
Zelf heb ik afgesproken, dat ik iedere keer als ik een aanbieding zie, betreft voer, dit ga kopen en ga het opslaan in mn box.
Wanneer het zover is, dat de tijd nadert dat ze naar Spanje gaan, komen ze bij mij mn partijtje ingekochte spulletjes ophalen.
Verder betreft de kattenbakken, had ik voorgesteld om ipv kattenbakken, afwasbakken te kopen of aan te schaffen, omdat het stukken goedkoper is, dus handiger om er wat aan te schaffen, bij die goedkope winkeltjes, kan je die al voor 1.50 euro krijgen, scheelt toch met een kattenbak.
Ik probeer tot een voor mij limiet-bedrag te komen om dit voor hun te doen, en ik let op alle aanbiedingen.
Bij de groothandel, kan ik oa. blikvoer met whiskas kwaliteit al krijgen voor 6 euro voor 24 stuks.
Ergens anders heb ik het alweer voor goedkoper kunnen vinden.
Ik verdeel mn uitgave dan ook over die paar maanden.ipv een bedrag te storten.
Ik hoop dat ik op deze manier mijn steentje heb kunnen bij dragen.
Het zou inderdaad leuk zijn, dat ze ons op de hoogte kunnen houden, hoe het met de actie gaat.
En wat het blad nog een keer...we wachten maar af.
Groetjes Rolanda
Als je die brief nou af hebt, zou je hem ook naar ons kunnen sturen (je chatmates ) wij kunnen de brief dan ook weer bij onze AH ed ophangen.
(Rolanda, Joke, ik hoop dat jullie dit niet te vrijpostig van me vinden?)
Hihi Cis, vrijpostig?? Alle beetjes helpen vind ik.
Ik weet zelf niet of het wel haalbaar is een brief bij ah op te hangen, tenminste hier bij mij.
Mensen zijn altijd aan het haasten, boodschappen aan het doen en sjouwen, lezen alles even snel door, en wat verder?? Maar goed, er kan natuurlijk altijd iemand bij zitten, die alles voorzichzelf noteert en er iets mee doet.
Dus.....kom maar op met die brief!
Leest ze dit eigenlijk wel???Want zou ze wel het hele forum afgaan?
oja..tuurlijk..e-mail..pfff ik was weer ff een mutz.
Groetjes
Ik gebruik de oorspronkelijke broef gewoon, met een paar toevoegingen
October 30 2002, 3:30 PM
Ik gebruik de oorspronkelijke brief van hun, met wat wijzigingen, denk ik. (als ze het hier mee eens zijn)
Want ze hebben de brief meer naar particulieren gericht, maar stel dat zon mevrouw de brief leest en haar man is toevallig iemand van Bijvoorbeeld abc hekwerk of noem maar een bedrijf met materiaal op.
Stel dat die oud maar wel goed materiaal hebben, wat ze alleen niet meer kunnen gebruiken, dan kunnen ze dit bijvoorbeeld voor een redelijke prijs aan de mensen van Rodamon verkopen, of misschien zelfs wel doneren.
Ik hoop dat de mensen het eens zijn, hiermee, ik heb nog geen mail teruggekregen, maar ik hoop een op reactie van hun.
Groetjes Malou
(en tuuuuurlijk krijgen jullie die brief dan ook )
gaan we de folders toch zelf uitdelen, met een babbel erbij?? ik begin warm te lopen hoor, ik ben zelfs bereid om met een collecte bus te gaan lopen, als het zou helpen.