1) Als ik zo de titels van alle postings bekijk, valt het op dat veel titels vrij algemeen zijn, bijv. "Vraagje", "Gezocht" of "Kaal". Hier valt niet veel uit op te maken en weet men pas waar het over gaat, als het bericht gelezen is.
TIP - Zet je vraag, wat je zoekt of waar die kaalheid over gaat, direct in de titel van het bericht, dan kan men sneller reageren op je bericht, bijv.
- "Advies nodig ivm toedienen wormenpasta", of
- "Waarom wordt de staart van mijn kitten kaal?", etc.
2) Heb je een kitten aan te bieden, zet er dan zoveel mogelijk informatie bij, dan hoeven geïnteresseerden niet zoveel te vragen, bijv.
- in welke stad je woont
- je e-mailadres
- welk ras
- poes of kater
- leeftijd van het kitten
- kleur(en) van het kitten
- eventuele foto
- eventuele prijs, etc.
En dan nog een vraagje:
Op het prikbord staan nu zo'n 9 pagina's vol met berichten. Op de laatste pagina's staan veel berichten waar nooit op gereageerd is en ook berichten die nooit zijn 'afgemeldt' en dus niet meer gelden.
Lees je bijv. wel eens verder dan de eerste pagina? Zo niet, dan zouden er een aantal pagina's gewist kunnen worden. Laat me even weten wat jullie daarvan vinden.
Hoi Roland,
Op je vraag of alles gelezen word, moet ik eerlijk zeggen, dat ik alleen de 1ste 2 pagina's lees.
Sinds dat ik hier voor t eerst ben, sedert plm September, ben ik alleen de recente opmerkingen gaan lezen.
Dit wil niet zeggen, dat anderen dat ook doen hoor, het is van mij uit meer luiheid.
Wat ik ook erbij wil vermelden, is dat wanneer ik het forum open, altijd eerst van die reclame rotzooi op mn scherm krijg.
Dat duurt voor mij al te lang, heb daar geen geduld voor, ik klik ze meteen weg.
Maar het duurt een tijdje bij mij voor dat ik het forum eindelijk kan gaan lezen.
Nou, is mijn pc ook ontzettend traag en wil het tijdens al die reclame's ook wel vast lopen.
Dus ik hou t daarom dan ook op de recente advertenties.Maar zo zie je maar, die advertentie van de kittenopvang die in mei geplaatst is, heb ik nooit eerder gelezen, dat is weer een voordeel als je wel alles leest.
Maar het irritantste is bij mij, die reclame schermen.
Ja, dat heb je zo met gratis prikborden. Gratis is leuk, maar daar staat vaak tegenover dat je ongevraagde reclame op je scherm krijgt. Meestal krijg je 1x 4 reclameboodschappen en daarna niet meer. Het is dus niet zo dat je bij elke nieuwe pagina die je bekijkt, weer 4 schermen krijgt. Dat gebeurt maar 1 x per 'prikbordsessie'.
Graag zouden wij ook eens een ander prikbord nemen, waar geen reclame aan hangt, en dat kan ook wel, alleen zijn we dan alle berichten tot nu toe kwijt.
Als niemand dat een probleem vindt, dan kunnen we een ander prikbord nemen. Zeg het maar, beste kattenliefhebbers: Alle berichten behouden en reclame op het scherm, of een nieuw prikbord zonder reclame, maar dan zonder alle berichten?
Je wilt gaan kijken voor een nieuw prikbord met minder of liefst geen reclame...GOED plan.
Ik ben van mening als je een nieuw prikbord wilt maken, je er beter zo snel mogelijk mee kan beginnen. Het nadeel is inderdaad dat je oudere berichten kwijt bent, maar hoe langer je ermee wacht, hoe meer "oude"berichten je kwijt raakt. Ik ben er helemaal voor!!!
Oudere berichten lees ik persoonlijk zelden, maar ze zijn wel heel erg handig als naslag werk! Als er al een topic is over een bepaald onderwerp is men toch eerder geneigd om in DAT topic verder te gaan met vragen, advies etc.
Misschien is het ook een idee om in het volgende forum/prikbord een zoek optie te hebben, dat werkt makkelijker dan alle paginas een voor een bekijken. Nu zijn het er misschien nog maar negen, maar wie weet zijn het er begin volgend jaar wel honderd
Just some thoughts I wanted to share
liefs
Lisabella
Het maakt niet uit of ik er eerder mee begin. Die 9 pagina's berichten tellen er 9, omdat ik de oudere berichten (die op pag. 10 komen) verwijder. Als ik dat niet had gedaan hadden we er waarschijnlijk al 100 gehad
Ik wil in deze thread van alle mensen weten of ze liever met een schone lei en een nieuw prikbord beginnen of dat ze zo gewend zijn aan deze, dat ze dit prikbord het liefst willen houden.
ik vind de reclame geen punt ik klik het toch meteen weg
en de ene keer duurt het laden van het prikbord langer dan de andere keer en ik denk niet da het aan de reclame ligt maar aan de drukte van de server
Het zou wel jammer zijn dat alle berichten verdwijnen
categorieeen, vind ik ook een goed plan. en ik ga voor deze incl. reclame! Zonde om alles kwijt te zijn, je volgt sommige discussies toch wel regelmatig. en de reclame klik ik inderdaad ook direct weg.
Je volgende vraag: ik heb een keer het prikbord doorgespit (ben je wel een paar uur zoet mee )
maar nu kijk ik alleen de recente, omdat ze op datum staan.
Als men zich teveel ergert aan de reclame, is er wel een manier om die kwijt te raken. Bij het bedrijf dat het prikbord 'verzorgt', kun je als bezoeker van het prikbord lid worden voor $1,50 per maand, waarmee je dan geen reclame hebt en je kunt bijv. je foto bij elk bericht zetten dat je plaatst. De Kattensite heeft daar niets mee te maken, dus dat moet men dan volledig met Network54 (dat bedrijf dus) regelen.
Tussen haakjes, categorieën maken gaat niet lukken met 1 prikbord, omdat je anders onwijs lange threads krijgt (per categorie dus), waar niet doorheen te komen is.
Een manier om dit wel te doen is bijv. door voor elke categorie een apart prikbord aan te maken. Maar je kan dan weer niet gemakkelijk van de ene catagorie naar de andere overspringen zonder bijv. weer te moeten inloggen.
Ik vind dit prikbord wel ok, ondanks die stomme reclame dan, maar ik heb ook gewoon een trage pc wat ik al schreef.
En...ik kan ook tijdens het openen even een bakkie koffie maken.
Ik pas me wel aan hoor, wel of niet reclame waar ik me aan erger...
Verders vind ik het gewoon wel even gezellig te lessebessen op dit forum.
Groetjes Rolanda
jep: ben ook errug tevreden. we zeuren niet, wat mij betreft kan het zo blijven hoor! ben je erg dankbaar voor deze mogelijkheid, heb er al erg veel van geleerd!
Hallo luitjes
Ben erg tevreden over dit prikbord.en wij hebben ADSL dus de computer is in 1 sec. geladen.Maar van die reclame loopt mijn computer soms vast dus das wel wat minder.maar daar kan de kattensite toch niets aan doen,Of toch wel?Oh en trouwens zoals je waarschijnelijk gelezen hebt ga ik voortaan door het leven als 'gewoon'Annet,das mijn echte naam,temminste dat is mijn roepnaam.Antje is mijn doopnaam maar ik vond Annet toch wat leuker klinken dus als je wat van 'Annet' leest ben ik[antje]het gewoon,dat wou ik even duidelijk maken.
Trouwens nog iets:Binnenkort hoop ik foto's van Daantje[Bange Daan]en Doortje op dit prikbord te zetten,temminste als het lukt.Dat wou ik even kwijt.
Groetjes van Annet
P.S.mijn verhaal is een beetje een 'Koetjes en
kalfjes'verhaal.k'hoop dat jullie er wat van snappen
Haha
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alle reacties heb gelezen, dus misschien dat deze suggestie er al tussen zit. Maar ik zag nog berichten uit mei. Misschien is het verstandig om alles waar 2/3 maanden niet op gereageerd is weg te doen en eventueel een automatisch mailtje te laten sturen naar degene die 'm geplaatst heeft dat z'n bericht weg is, als diegene dan nog interesse heeft kan hij alsnog een nieuwe topic plaatsen. Heel veel verstand van internet heb ik nog niet, maar d'r moet toch een script voor te maken zijn.
Ja, dat klopt. Ik wilde wat voorzichtiger met de berichten omgaan en verwijder nu telkens alle bericht die op pagina 10 verschijnen, maar waarschijnlijk zou ik het wel kunnen inkorten tot pagina 5.
Oja, effe over dat script... Geef je me even een seintje als je het af hebt? Hahaha... geintje.
Groetjes,
Roland
PS - Annet/Antje, je pc hoort niet vast te lopen door die popup-reclames. Ik heb natuurlijk zelf ook ADSL en alles staat er, zonder vast te lopen, in twee seconden (helaas de reclames ook, want ik heb er net zoveel last van als ieder ander en misschien wel meer, want ik ben nu eenmaal vaker op het prikbord... alhoewel... )