Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Kattengras

November 3 2002 at 7:23 PM

Beste kattenliefhebbers,

Mijn kitten is nu al vier maanden oud. Hij begint nu een beetje te ruiven. Ik heb overlaatst een bakje kattengras gekocht om te laten groeien. Ons Krabbeltje is immers een binnenhuiskat. Maar vanaf wanneer kan ik hem nu juist dat gras geven? Ik weet dat het dient om haarballen in de maag te vermijden en te verwijderen. Gaan katten braken in hun kattenbak? Of zomaar in huis?

Wie kan me een antwoord geven op vraagjes?
Thx
Twixie en Krabbel

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Kattengras

November 5 2002, 2:25 PM 

Ik zie dat ik de 1e ben die reageer en weet dus niet of meerdere het met mij eens zijn...

Mijn kittens kregen het vanaf dag 1 dat ze bij mij waren (8 1/2 week) al. Alleen hebben zij het niet echt nodig omdat ze niet veel haar kwijtraken. Volgens mij maakt het dus niet zoveel uit. Omdat mijn kittens (nu ruim 14 weken) af en toe haren verliezen staat er al weer kattengras op de "kweek", en krijgen ze dit binnenkort.

Oja, katten zijn niet zo netjes dat ze het op de kattenbak overgeven. Je vindt hoogstwaarschijnlijk gewoon de haarballen door het huis, haha...

Suc6! Anita.

Respond to this message   
Current Topic - Kattengras
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: