Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

siamezen vriendje

November 5 2002 at 8:29 PM

We hebben helaas 1 van onze 2 Siamezen in moeten laten slapen. Aangezien dit katten zijn die slecht alleen kunnen, denken we erover om een vriendje of vriendinnetje voor de overgebleven Siamees aan te schaffen. We zijn niet op zoek naar een kitten, maar naar een lieve Siamees van ongeveer 6 jaar. Het maakt niet uit of het een poes of een kater is, als het maar een lieve, betrouwbare Siamees is die gewend is met kinderen in aanraking te zijn. We willen vooralsnog even wachten, omdat we aan het idee moeten wennen dat onze Joeke er niet meer is, maar als blijkt dat Django echt eenzaam is, zullen we zeker een vriendje voor haar in huis halen.Wie kan ons helpen?

Respond to this message   
AuthorReply

lief vriendje

November 30 2002, 2:09 PM 

Hallo,

ik zal mij voorstellen. Mijn naam is officieel Adonis Hurriya el Kaderi maar voor het gemak ben ik BamBam genoemd. Ik ben drie jaar, seal ticked tabby.
Ik woon nu in Maarssen bij hele lieve baasjes en veel kattenvrienden en zelfs een hond.
Een paar kattenvrienden willen mij niet accepteren terwijl ik zelf heel rustig ben en het liefst bij het baasje ben of op een lekker plekje lig.

Mijn baasje vind het heel zielig voor mij dat ik niet in de groep wordt opgenomen. Ik ben in dit huis geboren en naar een nieuw baasje geweest. Daar werd een kindje geboren die allergisch voor katten was. Ik ben toen terug gegaan naar mijn oude baasje. Omdat ik dus uit de groep ben geweest wordt ik niet meer geaccepteerd.

Mijn baasje wil mij eigenlijk niet kwijt omdat ik zo lief ben maar wil voor mij een goede oplossing. Mijn mama is er ook nog maar heeft deze problemen niet.

Misschien kan ik bij jullie wel samen met de andere siamees. Ik ben zelf geen vechtersbaas en laat alles gelaten over mij heen komen.

Ik hoop dat ik mij goed heb voorgesteld.

miauwtjes van BAM

Respond to this message   
Rolanda

Re: lief vriendje

November 30 2002, 6:20 PM 

Hoi Bambam,
Zo te lezen, lijk je ons een hele lieve kat, jammer hoor dat je vriendjes je niet meer willen accepteren.

Zo te lezen, lijk je ons er 1 om zo verliefd op te worden, dus ik denk dat het snel moet lukken om voor jou een leuk huis te vinden.

Jammer, wij zijn al met zn 6en en binnenkort krijgen we nog een hond-beest, we weten absoluut niet wat we daar bij moeten voorstellen.

Maar ons vrouwtje had je best wel willen hebben hoor, maar ja ze vind dat wij met zn 6en wel genoeg herrie, en van alles maken.
Veel succes dan maar, en we hopen dat je snel een nieuw vriendje vind.

pootje en koppies van:Mowgli-Kisha-Rambo-Gucci-Spyke-Rambo

Respond to this message   
Current Topic - siamezen vriendje
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: