Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Voorstellen en een vraagje......

November 12 2002 at 4:43 PM

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Monique, ben 35 jaar, getrouwd, 2 kinderen (2 heerlijke meiden), en 2 hele gezellige huis-tuin-en-keuken-katten, Moppie en Minoe!!
De gezusters zijn inmiddels 11,5 jaar oud en beginnen al wat bejaard te worden volgens mij... tis namenlijk nu echt alleen maar, slapen, slapen, knuffeltje vragen, slapen, en o ja eten doen ze ook nog heeeeel graag, maar slapen en dan vooral in het zonnetje is toch wel de grootste hobby van de dames!!
Ik zal eens kijken of het mij ook gaat lukken om een leuke foto van de zusjes op deze site te zetten....(zal eerlijk zijn; ik heb dan wel de hulp van manlief nodig...)

Wat een ontzettend leuke site is dit zeg, ik ben er door Rolanda (jullie moeten haar kennen opgewezen en daar ben ik erg blij mee!!!
Mijn dochter van 8 heeft binnenkort haar eerste spreekbeurt en die gaat uiteraard over poezen...en je raad het al aan deze site zal ze heel veel hebben....!!!!

En nu even de vraag: sinds een tijdje kan Moppie niet meer mauwen, ze doet wel haar bekkie open maar er komt bijna niets uit, als ze heel erg haar best doet (bijv als ze ziet dat ik ham op de boterham aan t doen ben...) dan hoor je een heel klein schel mauwtje.
Ze is verder helemaal gezond en eet goed, hebben jullie dit wel eens meegemaakt??

Nou tot snel......groetjes Monique!!

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Voorstellen en een vraagje......

November 12 2002, 6:53 PM 

Nog heel even, ik zie dat hier al een Monique rondhuppelt...sorry hoor dat brengt misschien verwarring, vandaar dat ik met mijn bijnaam voortaan zal reageren en dat is NIEQI.....zo word ik namenlijk vaak door vrienden en familie genoemd, mogen jullie dan ook...toch fijn he
Groetjes, Nieqi

Respond to this message   

Re:op jouw vraag

November 12 2002, 8:54 PM 

Hoi nieqi
Allereerst heet ik je natuurlijk van harte welkom{ik gebruik een beetje Volwassenen taal}
En ik weet zeker dat ik namens iedereen spreek.
Dan jouw vraag:ik weet in elk geval dat wat jouw kat heeft niks ergs is,het komt wel meer voor.Ik weet er niet veel van en ik weet ook niet hoe het komt maar het is in elk geval niks waar je je zorgen over moet maken.Daantje heeft dat ook altijd,temminste hij miauwt wel maar niet normaal en soms komt er ook niks uit zijn mond,het geluid dat hij maakt klinkt een beetje als:Mkwe in plaats van:Mauw.K'weet alleen niet hoe het komt.Dat weten anderen misschien wel...
Nou ja hoe-dan-ook laat nog eens wat van je horen{vast wel}en een hele dikke knuffel aan je Poezen
Groetjes Annet

P.S.Daantje is een kat{niet de mijne hoor}

Respond to this message   
Rolanda

Re: Re:op jouw vraag

November 13 2002, 9:06 AM 

Nieqiiiiiiiii, leuk!!!! Gaan we hier een kattendagboek beginnen:)
Maar ik had ook ooit een kat BOBO, die kon zowie zo niet zo hard mauwen, en toen die ouder werd kwam er geen geluid uit...alleen zn bekje ging open en heel af en toe, hoorde je dan iets wat er op moest lijken.

Verder zou ik het eigenlijk ook niet weten, misschien weten ze ook wel dat ze niet zo hard hoeven te mauwen?? je reageert toch wel??

Hey leuk joh, jij ook hier.

groetjes Rolanda

Respond to this message   

Bedankt

November 13 2002, 1:56 PM 

Bedankt voor jullie antwoorden
Enne Rolanda een dagboek, zouden we dat nou wel doen
Doedoeiii

Respond to this message   
Current Topic - Voorstellen en een vraagje......
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: