Ik herken dit wel hoor

.
Ik las dat je kater 10 maandjes oud is. de mijne zijn zon dikke 6 maand nu.
Mijn Caddy en Gizmo zijn allebei zindelijk, maar ze hebben allebei weleens buiten de bak op een plastic zak of stuk krant geplast.
Maar op een gegeven moment loop ik de gang in, en zit meneer Caddy dus uitgebreid recht tegenover de kattenbak te piesen. Ik heb hem er met zn neusje doorheen gedrukt, meestal werkt dit wel, maar de volgende dag lag er weer een plas.
Nu zou ik het minder erg vinden als ik daar al zeil had, maar dat is dus niet t geval, en er ligt dus ongelakt hout!
Je snapt t al, nu trekt dat er dus meteen in.
Ik heb er febreze op gedaan, maar dat helpt niks, en beau beau helpt aardig, alleen ben de fles kwijtgeraakt, dus kan het er niet verder op spuiten.
Beau Beau is trouwens te krijgen bij de petsplace, is wel prijzig maar t haalt allerlei vlekken weg, zoals diarree of overgeefplekjes, en ook de stank ervan.
Nu hebben beide heren niet weer geplast buiten de bak, maar ik wil ze toch zo snel mogelijk laten castreren wat als ze eenmaal beginnen met sproeien, dan gaat me dat toch stinken!! dat wil je niemand aandoen. Dus als ik jou was, en jouw knoeperd is nog niet gecastreerd zou ik dit wel laten doen, want je kunt er veel stank en ergernis bij krijgen.
Ze mogen in principe vanaf 7 maand gecastreerd worden, maar ik doe het eerder omdat de DA dit heeft aangegeven en caddy nu echt met het trillen van de staart begint zoals katers dit doen als ze gaan sproeien.
Ik hoop dat jouw moppeke snel zn bakgedrag gaat verbeteren, want ik weet hoe je je voelt, je houdt van ze maar ergert je toch, omdat je zo graag wilt dat ze het doen zoals je het ze geleerd hebt.
Succes.
Malou en dr poezekinders.