Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Gucci van Rolanda

November 18 2002 at 9:19 PM

Wauw Rolanda!
Ik keek net nog eens naar de rubriek uw foto´s en zag jouw Gucci. Wat een verschrikkelijk mooie kat is dat zeg! Ik vind ze er trouwens allemaal heel goed uit zien, maar Gucci vond ik echt appart!
Toch leuk om dat eens te horen he, of vind je dat overdreven? Ik moest het gewoon even kwijt!
xxx
Saskia

Respond to this message   
AuthorReply
Annet

Erg lief

November 19 2002, 5:07 PM 

Halloo
Ik vond ze ook allemaal erg mooi vooral Spyke was erg lief,lijkt een beetje op Timmie.Gucci vond ik na Spyke de mooiste,Dat is niet bedoeld als een beledeging voor de anderen katten hoor maar sommige zijn gewoon een klein beetje liever en mooier dan de anderen.Dat mag ik toch wel zeggen.
Hee Rolanda als je dit leest geef een dikke knuffel aan al je katten van me.
Kusjes Annet

Respond to this message   
Rolanda

wat een complimenten zeg

November 19 2002, 5:40 PM 

wat lief van jullie,Gucci is zeker apart, en heel erg lief.Zo vreemd, zijn moeder is Kisha en zijn vader is een rode bengel, maar je ziet niets roods in terug.
Spyke is de broer van Gucci, en die is zwart, ook zo raar.Disney is ook een broer van hun.

Ik wilde dus een rode kat, maar er kwam dus helemaal niets van roods uit.
Maar ik ben ook blij met hun hoor,en ze zijn allemaal erg aanhankelijk...maar die van jullie zijn toch ook lief.

Nog bedankt haha groetjes Rolanda

Respond to this message   
Malou

Sjah wat zal ik zeggen.

November 20 2002, 10:54 PM 

De kleur hoeft nooit te zijn zoals je verwacht.
ZO hadden wij bij onze Itam (pikkezwarte poes), Gizmo's oma. eens een nestje met een katje net zoals Gizmo, en met 2 witte met grijs en zwarte streepjes op allerlei delen van t lichaam, we hebben zelfs een 2 tijgertjes( net als Gizmo) en een rooie erbij gehad.
De kleur hangt allemaal af, van de beide ouder katten ende genen en de generaties daarboven denk ik.

Kijk naar onze ponys, ook zon voorbeeld, we hebben een kastanje bruine merrie, waaruit een voskleurig veulen is gekomen, een donkerbuine met een kopersnoet en een bijna gitzwart/bruine met een kolletje.
en de vaders hadden zon beetje de zelfde kleur als de moeder.

ook heb je rassen waarbij je eerst zwarte veulens krijgt, maar die naarmate ze ouder net als de moeder wit worden.

Dit is een kwestie van oorsprong, de genen, en de generaties lijkt me.

En wie houdt er nou niet van verrassingen!!??

Groetjes Malou.

Respond to this message   
Malou

EN.....

November 20 2002, 10:55 PM 

Caddy is rood-oranje met wit, en zijn zusje was gewoon zwart met wit!!

Surprise!!

Respond to this message   
Current Topic - Gucci van Rolanda
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: