Ik kom wel altijd weer met de ahum lekkerste onderwerpen is t niet hahahahha!!
Is het geen plasprobleem, deze keer een vraag over poep aan de bips.
Caddy heeft een klein beetje poep aan de bips, en dat blijft en blijft maar zittenen aangezien hij mooi roodoranje is van kleur, en een lichte bips heef, kijk je er gewoon constant tegen aan.
Gizmo is grijs daarbij zie je t niet.
maar dit poeppie blijft dus hangen, terwijl het normaal er altijd direct afgaat, hoe kan dit??
Hij is verder niet aan de diarree ofzow...
Het zit gewoon vast aan zn velletje, dus ik durf het er ook niet gewoon af te halen met een doek, want dan trek ik denk ik zn velletje stuk.
Hoe kan ik dit t beste doen??
Een warm nat washandje??Of gewoon in bad doen??<< lijkt me wel leuk hahaha, kunnen we lachen, maar aangezien ik toch wel heel veel van mn poezebeest houdt, doe ik hem dit maar niet aan

Of moet ik dat Poeppie maar gewoon laten zitten en wachten tot het er afgaat???
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Verder gaat alles heel goed hier aan deze kant.
De katten zijn net wakker, en achter mijn is de kleinste hamster een aardig kabaal aan t maken, en de andere hamster ligt naast me in zn open luchtbedje van zaagsel nog te slapen

.
De katten hebben laatst hun prikje gehad, en de dierenarts vond dat ze december/januari alwel gecastreerd mogen worden, als t niet eerder is, want Caddy begint het traditionele staartwiebelen al te doen.
Maar goed, dat is even afwachten

.
Ze worden al lekker groot, Caddy schijnt inderdaad een hele andere kat qua bouw te zijn, want wij hebben altijd vrij kleine katjes gehad, en Gizmo is dus aardig klein, zoals al onze katten.
Caddy is zelfs groter dan de kat van 1 jaar oud hierachter, dus hij groeit lekker

.
En alles verder goed met jullie???
--------------------------------
Ow nog een ding:"IK HOOP DAT ROLAND EN ANNEMIEKE HET LATEN STAAN, WANT HET IS TEN SLOTTE EEN BEETJE RECLAME".
MAAR DEGENEN DIE VIA DE KATTENSITE, BV AL IN September HET BLAD HART VOOR DIEREN HEBBEN BESTELD,en deze nog NIET hebben, MOETEN EVEN NAAR DE ADMINISTRATIE VAN DIT BLAD BELLEN, WANT IK HEB HET BLAD NOG STEEDS NIET ONTVANGEN EN HEB DUS ERGENS HUN NUMMER GEVONDEN, zal kijken waar ik t zo heb, of misschien willen roland en annemieke dit nummer even geven, als ze die hebben.
WANT HET SCHIJNT DUS DAT HET VIA DE LINK OP DE KATTENSITE, NIET HELEMAAL GOED IS DOORGEKOMEN, EN IK HEB DAAROP DAAR HEEN GEBELD, EN DAAR VRAGEN ZE DAN ALSNOG JE GEGEVENS EN DAN STAAT HET ER GOED, EN KRIJG JE ALS T MEEZIT IN December AL JE BLAD MET EEN GESCHENK.
Groetjes malou.