Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Poep aan de bips.

November 19 2002 at 11:10 AM
Malou 

Ik kom wel altijd weer met de ahum lekkerste onderwerpen is t niet hahahahha!!
Is het geen plasprobleem, deze keer een vraag over poep aan de bips.

Caddy heeft een klein beetje poep aan de bips, en dat blijft en blijft maar zittenen aangezien hij mooi roodoranje is van kleur, en een lichte bips heef, kijk je er gewoon constant tegen aan.
Gizmo is grijs daarbij zie je t niet.

maar dit poeppie blijft dus hangen, terwijl het normaal er altijd direct afgaat, hoe kan dit??
Hij is verder niet aan de diarree ofzow...
Het zit gewoon vast aan zn velletje, dus ik durf het er ook niet gewoon af te halen met een doek, want dan trek ik denk ik zn velletje stuk.
Hoe kan ik dit t beste doen??
Een warm nat washandje??Of gewoon in bad doen??<< lijkt me wel leuk hahaha, kunnen we lachen, maar aangezien ik toch wel heel veel van mn poezebeest houdt, doe ik hem dit maar niet aan
Of moet ik dat Poeppie maar gewoon laten zitten en wachten tot het er afgaat???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Verder gaat alles heel goed hier aan deze kant.
De katten zijn net wakker, en achter mijn is de kleinste hamster een aardig kabaal aan t maken, en de andere hamster ligt naast me in zn open luchtbedje van zaagsel nog te slapen .

De katten hebben laatst hun prikje gehad, en de dierenarts vond dat ze december/januari alwel gecastreerd mogen worden, als t niet eerder is, want Caddy begint het traditionele staartwiebelen al te doen.
Maar goed, dat is even afwachten .

Ze worden al lekker groot, Caddy schijnt inderdaad een hele andere kat qua bouw te zijn, want wij hebben altijd vrij kleine katjes gehad, en Gizmo is dus aardig klein, zoals al onze katten.

Caddy is zelfs groter dan de kat van 1 jaar oud hierachter, dus hij groeit lekker .

En alles verder goed met jullie???

--------------------------------
Ow nog een ding:"IK HOOP DAT ROLAND EN ANNEMIEKE HET LATEN STAAN, WANT HET IS TEN SLOTTE EEN BEETJE RECLAME".

MAAR DEGENEN DIE VIA DE KATTENSITE, BV AL IN September HET BLAD HART VOOR DIEREN HEBBEN BESTELD,en deze nog NIET hebben, MOETEN EVEN NAAR DE ADMINISTRATIE VAN DIT BLAD BELLEN, WANT IK HEB HET BLAD NOG STEEDS NIET ONTVANGEN EN HEB DUS ERGENS HUN NUMMER GEVONDEN, zal kijken waar ik t zo heb, of misschien willen roland en annemieke dit nummer even geven, als ze die hebben.
WANT HET SCHIJNT DUS DAT HET VIA DE LINK OP DE KATTENSITE, NIET HELEMAAL GOED IS DOORGEKOMEN, EN IK HEB DAAROP DAAR HEEN GEBELD, EN DAAR VRAGEN ZE DAN ALSNOG JE GEGEVENS EN DAN STAAT HET ER GOED, EN KRIJG JE ALS T MEEZIT IN December AL JE BLAD MET EEN GESCHENK.

Groetjes malou.

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Poep aan de bips.

November 19 2002, 12:32 PM 

Hoi Malou,

Ik zou het poepie er gewoon met een warm nat doekje voorzichtig eraf proberen te halen. Wast hij zichzelf niet? Of alleen niet op die plek?

Wat betreft Hart voor Dieren:
Heel erg vervelend. Je bent trouwens de eerste waar de bestelling de mist in is gegaan, want ik heb verder nog niemand gehoord hierover. Als het bij iedereen die via De Kattensite een abonnement neemt het geval is, dan is er iets niet goed. Onze abonnementen lopen namelijk via TestNet naar Hart voor Dieren. Het kan zijn dat er ergens een 'verstopping in de pijplijn' zit.

In ieder geval hebben jullie hier de gegevens, voor eventuele vragen:

Abonnementen en bestellingen:
076-5301722 of abo.hvd@vipmedia.nl

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

Re: Re: Poep aan de bips.

November 19 2002, 1:19 PM 

bij mij was het ook misgegaan hoor!! (hart voor dieren) maar ik had ze gemailed! heb het blad al gehad en heb het abo al betaalt heb alleen mijn geschenk nog niet gekregen!!! mmmmmm wacht nog effe en dan bel ik wel effe

Respond to this message   
Webmaster Roland

Re: Re: Poep aan de bips.

November 19 2002, 1:35 PM 

Ik heb voor de zekerheid Testnet even een e-mail gestuurd en hen het probleem voorgelegd. Ik hoop snel een antwoord te krijgen waarom het zo lang duurt of waarom het (soms) misgaat. Zodra ik iets weet zet ik het hier meteen neer.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
Rolanda

Re: Re: Re: Poep aan de bips.

November 19 2002, 6:04 PM 

Ik heb ook besteld, ook niets meer gehoord.
Malou, het kan zijn dat de poep aan een haartje vast zat, is opgedroogd en zo is het vast blijven zitten.

Als je het niet met water wil doen, neem je een doekje(zonder pluisjes, dus geen watten)met een beetje baby olie..Zo week je het en kan je het verwijderen.

Geen pluisjes, omdat je dan kans maakt op hetzelfde effect, het gaat opdrogen op zijn huid en blijft vastzitten.

Je moest eens weten hoveel kontjes ik heb schoongemaakt, hihi.
Succes Rolanda

Respond to this message   
Patricia 2

Re: Re: Re: Re: Poep aan de bips.

November 19 2002, 7:48 PM 

Ik heb een langharig poesje dat regelmatig een cadeautje meeneemt van de bak (zal het zo maar zeggen). Nou is het probleem dat het bij haar gewoon aan de haartjes blijft plakken en ze krijgt dat er zelf ook niet af, ze doet haar best, maar het lukt niet.

Nou weten we allemaal hoe kattenpoep kan ruiken, dus ik wil er wel vanaf en daarom was ik haar achterste dan meestal met een beetje babyshampoo.(wel goed uitspoelen) Als het niet te dicht op de huid zit pak ik gewoon de schaar.

Groeten Patricia

Respond to this message   
Emmie

Abonnement HvD via Testnet

November 20 2002, 12:01 AM 

Ik heb op 6 november via Testnet een abonnement aangevraagd. Kreeg ook keurig een bevestigingsmailtje van hun terug.
Het is nu nog iets te vroeg om te zeggen dat er iets niet goed is gegaan, ik wacht het dus nog ff af.

Respond to this message   
Malou

He allemaal, bedankt voor de reacties.

November 20 2002, 10:48 AM 

T poeppie zit vast aan de huid, hij wast zich erg vaak, maar die plek dus schijnbaar niet of niet goed genoeg.

Zoals patricia zegt t haar eraf knippen is een idee, maar ik heb een aardig kortharig katje.

Bij de ponys deden we t wel eens en bij t langharige hondje van de buren weken ze t eruit, of knippen t er inderdaad een beetje uit.

Nu ik zie t even aan, of ie t zelf gaat schoonmaken en anders maar een goed natte washand, want het zit echt vast aan zn velletje van zn poepgaatje en niet aan zn haar << anders had ik t er allang afgehaald, en het is gewoon niet fijn om wondjes op je bips te hebben, want dan doe je je behoefte gewoon niet lekker, omdat dat wondje steeds opengaat.

Over het aanvragen van hart voor dieren,....

Bij Rolanda is het waarschijnlijk ook fout gegaan, want die heeft m volgens mij zon beetje tegelijk met mij aangevraagd en die heeft ook nog niks gezien of gehoord.

Ik hoop voor mezelf dat het deze keer gelukt is, want ik zit te wachten op mijn leesvoer en mijn bengels op hun krabpaal.

Groetjes Malou, Gizmo en Caddy.

Respond to this message   

De heren zijn wakker, heb heb ff gekeken....

November 20 2002, 11:28 AM 

Ze zijn net wakker en k heb ff gekeken, maar t zit er nog steeds.
Dus als ik vanavond terugkom van mn werk en t zit er nog dan haal ik t weg met n natte doek, want het is geen gezicht hahhaha .

Groetjes Malou

Respond to this message   
Rolanda

Re: De heren zijn wakker, heb heb ff gekeken....

November 20 2002, 3:07 PM 

hahaha, ja maak dat beest zn poepkont eens schoon joh.
groetjes Rolanda

Respond to this message   

Re: Re: De heren zijn wakker, heb heb ff gekeken....

November 20 2002, 3:12 PM 

erg hoor zuki heeft steeds bullebakken en slaap in zijn ogen! hij is wit dus dat zie je echt zitten!!! en mams maar schoon maken :p gelukkig schoon poepertje! 1x is tie tijens het poepen zijn bak uit gerent (hij zat in diepe concentratie toen de deurbel ging en layka naast zuki zijn toilet ging blaffen.... ) toen sleepte die wel zoon geweldig cadootje mee!

Respond to this message   
saskia z

bah

November 20 2002, 3:40 PM 

poepies zijn bah! ha ha
gelukkig gaat je kat nog geen 'spoortje trekken'. Dat is met z'n gat op de grond zitten en voortbewegen met zijn voorpootjes. Heb je een mooie kleurige en geurige streep in je woonkamer. Gelukkig heb ik het maar 1 keer meegemaakt.

groetjes saskia

Respond to this message   

Re: bah

November 20 2002, 10:30 PM 

spoortje trekken nee.... daar heb ik een hond voor

Respond to this message   
Malou

Hahaha geweldig wat een reacties....

November 20 2002, 10:37 PM 

Spoortje trekken en poep mee zeulen aan de bips geweldig!! t werkt zo lekker op me lachspieren....

Mijn Caddy is rood-oranje met wit, en heeft dus bij de ogen mengeling wit met rood, waardoor je inderdaad wat slaap kan zien zitten, maar dit haal ik sochtend meteen weg met n doekje.
Maar het valt op zich niet zow heel erg op, met een vrijwel witte kat wel, net zoals met die maltezer hondjes enzo, die hebben ook altijd van die rode traanlopers, noem ik t.
Jammer dat dat zo is, want t is niet mooi lijken als je een hondje hebt met rode walletjes onder zn oogjes

OWJAH de poep is eraf hoor, ik kwam thuis en t was al weg!!
Heb ik ff mazzel....

Groetjes Van Ons.

Respond to this message   

Re: Hahaha geweldig wat een reacties....

November 20 2002, 10:44 PM 

lucky you!! heb zuki zijn bak moeten verhuizen! en hij is boos!! (weet wel waar die staat hoor gaat niet ergens anders.... zitten?) maar nu heeft tie AL ZIJN KORRELS INCL. POEP EN ZO VOOR UIT ZIJN BAK GEGOOIT!

en weet je omdat tie zo heerlijk heeft staan rouzen in zijn bak..... zat tie ..... laten we zeggen het was geen wit met bruine stippen kat maar een bruine met witte stippen kat geworden..... :D u begrijpt..... zuki heeft zojuist zijn 1ste douch gehad :D en hij is lekker nog bozer dan voor zijn uitbarsting :D

hij heeft trouwens ook wallen as ie net wakker word.. echt een vent he!!

Respond to this message   
Malou

grijns grijns grijns whahahah

November 20 2002, 11:03 PM 

Goh ik kom ook weleens thuis en dan ligt er inderdaad weleens een hoopje gritt ( met soms een poepke) voor de bak. Zijn ze lekker bezig geweest met woelen in de bak.

Wat ik helemaal geweldig vind, is dat als ik de bak verschoon Gizmo zijn kans schoon ziet, en zn pootjes op de rand van de bak zet, als een modelletje staat, en zo gaat staan poepen. ik hoop dat hij dit binnenkort nog eens gaat doen, want dan ga ik even een paar leuke fotos van maken....
als je t zou zien zou je je vast bescheuren!!

Ik heb nu ook een grotere bak (caddy is nu al groter dan alle katten die wij thuis hebben gehad, Gizmo is net als zijn familie een kleine slanke kat) maar aangezien caddy waarschijnlijk uit een familie met grotere katten komt, moest er ook een grotere bak.
Dus ik naar mn ouders en hun oude bak opgehaald, en warempel, je had caddy lekker moeten zien kijken, toen hij wat meer ruimte had, hij ging er uitgebreid voor zitten haha.
Nu zul je wel denken wat begluurt ze die beesten toch, maar Gizmo doet alles al op de bak als ik m nog aan t vullen ben (lang leve de schepjes die je bij kattenbakken krijgt!!!!!) en caddy deed altijd kleine plasjes, en dit controleer ik dus even voor t geval er wat met de blaas is of iets dergelijks.

Groetjes Malou en Gizmo en Caddy!!

Respond to this message   

Re: grijns grijns grijns whahahah

November 20 2002, 11:31 PM 

hey malou..... wat begluur jij die beesten als ze poepen zeg!

trouwens heb het woord poep nog nooit zoveel in mijn vingers (mond is zo raar via een toetsenbord) gehad!

krijgen we echt poepie foto's? ja zuki wacht ook naast de bak tot tie schoon is om hem te bevuilen... lijkt wel of ze DAAROP wachten! stelletje stinkers

Respond to this message   
Annet

Re: Re: grijns grijns grijns whahahah

November 23 2002, 7:50 PM 

Hoi Malou
Ik weet niet of je nog steeds een probleem hebt met Poep aan de bips maar zo wel dan het volgende:
Het kan zo zijn dat de ontlasting te dun is als dit zo is is het verstandig haar/hem te ontwormen aangezien wormen hier de oorzaak van kunnen zijn.
Helpt dit niet dan is het verstandig haar/hem andere voeding te gaan geven geef haar dan een tijdje een merk van goede kwaliteit en niet allemaal verschillende merken en smaken.
Succes groetjes Annet

Respond to this message   

Re: Re: Re: grijns grijns grijns whahahah

November 23 2002, 7:58 PM 

annet..... soms....

Respond to this message   
Annet

Re: Re: Re: Re: grijns grijns grijns whahahah

November 23 2002, 10:31 PM 

Ehh...wat betekent Annet.......soms.....

Respond to this message   
Marieke

Re: bah

November 26 2002, 9:08 PM 

Nog even over dat spoortje trekken.
Wanneer ze met hun gat over de grond schuren dan doen ze dit vaak omdat ze last hebben van hun achterste.
Hou dat dus wel in de gaten want als ze het vaak doen is er misschien toch wel iets aan de hand. Bijv het verstopt zitten van de kliertjes naast het poepgaatje of ook wormen veroorzaken soms dit gedrag.

Respond to this message   

olieën/licht invetten misschien

November 24 2002, 9:19 AM 

Hoi

Misschien helpt het, om naast een kort geknipt/trimt bibsje, de billetjes wat te olieën/in te vetten met een of ander baby-oliëtje, dat de boel lekker soepel blijft er zo vanaf valt, niet de kan krijgt om te plakken. Let wel, niet te veel olie anders gaat het tenkoste van je meubilair.
Succes!

Sphynx-mom-to-be

Respond to this message   
Current Topic - Poep aan de bips.
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: