Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Help!

November 21 2002 at 9:23 PM

Hallo, ik heb met spoed iemand nodig die een goed tehuis voor een 3 jarige rood met witte poes wilt geven.Ze is erg lief en komt op wel eens gezellig schoot liggen.Het gaat om een poes van iemand die haar maandag naar het asiel wilt brengen en dat wil ik niet toelaten.Ik kan haar helaas niet in huis nemen omdat ik vorige week al een poes heb opgevangen die lekker bij ons blijft en we hebben nu dus 4 katten en 4 konijnen.Weet iemand een goed adres mail mij dan z.s.m. aub....De persoon in kwestie woont in Rotterdam...als vervoer een probleem zou zijn willen wij haar wel ophalen bij de persoon en bij jullie langs komen brengen...Reageer aub snel

Groetjes,Cynthia

Respond to this message   
AuthorReply
Malou

Ik heb zelf 2 en te weinig ruimte voor een derde :(

November 22 2002, 10:51 AM 

Hoi Cynthia.

Ik heb helaas zelf al 2 katten, en 2 hamsters, en qua ruimte kan er helaas bij mij niet nog een kat bij.

Maar ik heb wel een vraag: Waarom doen ze deze mooie kat weg???

Ik hoop trouwens wel dat je snel iemand vind voor deze poes.

Groetjes Malou en haar Bengels.

Respond to this message   
Susanne

Re: Help!

November 22 2002, 11:16 AM 

Cynthia, is deze poes gewend om buiten te mogen? Want wij wonen in een (groot) appartement midden in de stad en daar is dat dus niet mogelijk.
We hebben sinds een week een kitten van 8 weken, Cosmo. Kan deze poes met andere omgaan?
Wij wonen wel in Limburg, maar wil je toch antwoorden?

Respond to this message   

RE:Help!

November 22 2002, 1:28 PM 

Hoi, ik weet niet echt veel over de poes alleen dat ze anders naar het asiel gaat....Ik heb een telefoonnummer voor je van de mevrouw waar de poes van is.Als je wilt kan ik je haar nummer wel even mailen.

Groetjes,Cynthia

Respond to this message   

RE:Help!

November 22 2002, 1:29 PM 

Hoi, ik weet niet echt veel over de poes alleen dat ze anders naar het asiel gaat....Ik heb een telefoonnummer voor je van de mevrouw waar de poes van is.Als je wilt kan ik je haar nummer wel even mailen.

Groetjes,Cynthia

Respond to this message   
Current Topic - Help!
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: