hallo allemaal!
na maanden van allerlei gedoe met mijn katten en niemand die blijkbaar wist wat er aan de hand was.... vond ik het nu wel tijd om me aan te sluiten bij dit forum want wellicht zijn hier mensen die de dingen die ik meemaak met mijn katten herkennen en weten wat het is! Ik ben Anja, en woon samen met 4 katten, te weten Pooh, een rode htk-kater van 4 jaar en superlastig en eenkennig, Tigger, een Britje kater van 3 jaar (silver tabby) en vreselijk lief, Delphi, Maine Coon poes van ongeveer anderhalf jaar, superdruk en ook superlief en Yoda, een American Curl kater die vandaag 1 jaar is geworden en zich geheel naar zijn leeftijd gedraagt. Uiteraard beleef ik heel veel plezier met ze maar soms ook..... zo heb ik dit jaar al een schimmelinfectie doorstaan, een acute verstopte blaas (ja, blaasgruis), een kater die plukken haar uit zijn vacht trekt en geen enkele dierenarts die weet wat het is en ik ben vandaag met Tigger naar de dierenarts geweest voor foto's en die blijkt artrose bij een knie te hebben... allemaal niet heel erg en allemaal te behandelen....
Ik hoop in ieder geval hier af en toe mijn vragen kwijt te kunnen en zal natuurlijk daar waar ik kan vragen van anderen beantwoorden!
heel veel groetjs van Anja en knuffels van alle katten natuurlijk!
Hoi
Ik ben Annet,ook wel bekent als Antje,
Ik heet je van harte welkom{alsof ik het hier voor het zeggen heb}Ik heb geen katten bij mij in huis alleen ik speel met katten uit de buurt.
Daantje is er 1 van verder heten mijn vriendjes:Eddie,miausie en Doortje alleen Miausie is weggelopen sinds half oktober 2002
Ik zelf ben 12 en ik ben helemaal gek op katten
Ik heb er zelf 1 gehad:Rakker heette die.
Alleen die is toen ik 6 was naar een asiel gebracht,
Het was een zwerver die wij hadden opgevangen alleen waren onze ouders daar niet zo blij mee dus is de kat ,na een half jaar bij ons thuis te hebben gewoont, naar een asiel gebracht.
Hoe dan ook laat nog eens wat van je horen
Groetjes Annet
Dat haar uittrekken wat één van jouw katten doet, zou dat niet iets met stress te maken kunnen hebben? Ik hoorde bijvoorbeeld laatst van een kat die dat deed na een verhuizing, gewoon omdat zijn leefomgeving en de mensen om hem heen ineens veranderd waren. Dus misschien moet je eens proberen uit te vinden wat hem dwars kan zitten?
Dat haar uittrekken wat één van jouw katten doet, zou dat niet iets met stress te maken kunnen hebben? Ik hoorde bijvoorbeeld laatst van een kat die dat deed na een verhuizing, gewoon omdat zijn leefomgeving en de mensen om hem heen ineens veranderd waren. Dus misschien moet je eens proberen uit te vinden wat hem dwars kan zitten?
Dank je voor je tip! Maar als er een kat is die geen last van stress heeft, is hij het wel! Ook de dierenarts gelooft daar niet in, ik ben zelfs met hem naar Utrecht geweest en ook daar.... tuurlijk was dat een van de eerste dingen waar we allemaal aan dachten.
Enne.. beter 2 keer je reactie dan helemaal geen, toch?
groetjes,
Anja