Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

miauwend op onderzoek

November 28 2002 at 3:04 PM
saskia z 

Voor de liefhebbers en het bijbehorende herkenningsgehalte:

- "Miauw! Ach en Wee! Wat heb ik het slecht!"
- "Wat is er Guusje?"
- "Het is rampzalig! Dat kastje is véél te hoog. Daar kan ik nooit bij. Hoe hoog ik ook spring, het blijft te hoog."
- "Wat wil je dan? Wil je in het kastje?"
- "Nou, dat zou wel prettig zijn. Anders zit ik hier voor niets mijn klagende gemiauw op te voeren. Als jij nou eens onder dat kastje gaat staan. Ja daar sta je goed. Laat me even rekenen... Ja, dat moet lukken. MIAAAAUUWWW!!!"
- "Dag Guusje, bedankt voor je aangekondigde sprong. Dat scheelt me weer wat krassen. En nu? Nu sta je op mijn schouders te balanceren met twee achterpoten. Helpt het je met je ontdekkingstocht?"
- "MIAUW! Nee natuurlijk niet. Het is nog te hoog. Daar komt nog bij, dat het deurtje nog dicht zit slimpie. Hoe moet ik nou in dat kastje komen, miauw, miauw. Maak dat eens open, daar ben je immers voor aangenomen."
- "Zal ik het deurtje open doen Guus?"
- "Ja, hè hè, je snapt het. Maar wat ben je traag. Sta niet zo te genieten van mijn lijdensweg. Eindelijk, nu kan ik erin. Springerdespring"
- "Guusje? .... Guusje?"
- "Ja, miauw en zo... Ik ben bezig..."
- "Nee er ligt niets onder die opgevouwen was! Guusje! Dat heeft me uren gekost! Niet doen! Niet eruit gooien!"
- "Er ligt niets onder, jaja, miauwmiauw, dat bekijk ik zelf wel eventjes. Trouwens die kleren liggen daar helemaal niet handig. Zo kan je je nooit goed verstoppen. Dat kan je beter zo doen. En zoooo, en zooo ook nog een beetje. Ja, zoooow..."
- "Guusje kom eens!"
- "Miauw Neu hoor"
- "Kom maar, wil je eten?"
- "Oh best wel, als ik hier klaar ben met reorganiseren. Pom pom pom. Je hebt gelijk, er ligt niets interessants, maar goed dat dat nu bevestigd is. Nou, kom maar op met dat eten!"

Score kat - mens: 2 - 0

Groetjes Saskia

Respond to this message   
AuthorReply
Anita R.

Re: miauwend op onderzoek

November 29 2002, 9:44 AM 

Heel herkenbaar!!!

Respond to this message   

Re: Re: miauwend op onderzoek

November 29 2002, 11:49 AM 

leuk

Respond to this message   
Harriet

Variant

November 30 2002, 2:58 PM 

Een variant op dit thema:

"Op deze tafel ben ik al vaak geweest, maar die open kast is interessant zeg!"

"Nee Banjer, niet in de kast, dat plankje ligt nogal los..."

SPRING!! BOEM! Zucht...

Paar dagen later:

"Verrek, staat die kast alweer open.. dat plankje dat weet ik nu wel, maar daar hangen ook allemaal lekkere zachte kleren op een rijtje aan een stang... even de afstand inschatten.... SPRING!! BOEM!!"

Zucht... )

Respond to this message   
Alexander

Nog een variant,

November 30 2002, 8:06 PM 

Nee, Saphira. Je mag niet op de salontafel.

En dat tig keer per week.

Respond to this message   

Re: miauwend op onderzoek

December 11 2002, 8:28 PM 

Geweldig !!! Ik zit te gieren van het lachen om je verhaal Saskia. Echt super gewoon.

Groetjes,

Cindy

Respond to this message   

Lachen

December 11 2002, 9:53 PM 

Ha, herkenbaar.

Tafereel bij mij thuis:

Boef: zwarte stoere kater van 4,5 jr
Missy: witte dames kitten van 4,5 mnd, zusje van
Woody: wit heertjes exemplaar van 4,5 mnd

De onderste keukenkasten, de middelste, daar zit het kattenvoer in verstopt.
Vrouwtje heeft daar al een kindersluiting op zitten. Maar ja we hebben het over katten nietwaar.....dus.....Boef gaat op de achterpoten staan met de voorpootjes op de deuropener. De kittens zitten schuin, ieder aan een kant erachter. Boef trekt met geweld (varierend van 2 tot 4 maal) aan de deurtjes met slot. Uiteindelijk deurtje open, kittens erin, Boef op de achtergrond afwachtend....kittens slopen al het voer eruit (soms een behoorlijke voorraad). Dan ..... FEEST.
Tot.... ik eraan kom.

Leuk zijn ze toch he...!?

Groetjes,
Cis

Respond to this message   

Re: Lachen

December 11 2002, 10:00 PM 

lol ok
het is kerst en om een schilderij boven de bank hangt een slinger...

zuki slaapt word wakker kijkt om zich heen oeh slinger denkt hij hij sluipt dichterbij....... kijkt naar mij.... kijkt naar mamzie..... springt hoort van allekanten "ZUKI NEE" gaat zitten maakt zichzelf schoon "wat gillen jullie nou ik ben braaf hoor"

Respond to this message   
Rolanda

Re: Re: Lachen

December 11 2002, 10:33 PM 

Vanmorgen om 6.30 uur, was het Disneu gelukt om in onze slaapkamer te komen, ik was al wakker, maar lag nog even na te soeselen...grggrgrggrggrknnndrrggrgrggr, komt Disney tussen ons in liggen, waarvan mn man een grote iritante sssssstttttt maakte.

Disney stopte pardoes met zn knorren, keek mn man verdwaasd aan, en kort daarna kwam er een snauwende miauw naar mn man toe, echt zo van:Wat is er nou man???!!!!pfffffff, ikkon mn lachen niet inhouden, Disney keek mij daarna aan, en begon weer lekker met zn knor partijtje, met zo van: haha t vrouwtje staat achter mij, die vind het wel leuk, niemand die mij nu nog wat doet....ben toch maar opgestaan.

Ik zei, kom maar hoor Disney, mag je niet eens knorren he van het baasje om 6.30 uur..tis toch wat..Disney huppelde gezellig achter mij aan,
Of ze slim zijn??? UItgekookt zal je bedoelen!!
groetjes Rolanda

Respond to this message   
Current Topic - miauwend op onderzoek
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: