Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Mister Jinx en Jody!

December 9 2002 at 11:14 AM

Hallo allemaal!

Ik wil even iedereen bedanken die geholpen heeft met tips etc etc. Via de viavia.nl kwam ik na vele pogingen in contact met een vrouw die twee kittens had. Ze waren allebei zo lief dat ik besloten heb ze allebei te nemen. En daar ben ik heel blij mee. Wat spelen ze leuk met elkaar! Ik ben echt helemaal verliefd op ze. Mister Jinx is een zwart/wit katertje en Jody een lapjespoes. Met name Jinx is erg knuffelig. Ze zijn bijna 8 weken, dus nog erg jong, maar ze zien er erg goed uit. Ze hebben hun eerste bezoekje aan de dierenarts al gehad en afgezien van wat vlooien zijn ze kerngezond! Jullie snappen wel dat mijn geluk niet op kan! Nog 1 weekje werken en dan ben ik bijna 3 weken vrij, dus kan ik lekker van ze genieten!

Wat ik erg leuk vind is dat ze allebei toch echt een eigen karakter hebben. Jody vindt het enig om met balletjes en propjes en andere speeldingetjes te spelen. Jinx daarentegen vind daar niets aan....sterker nog hij is zelfs een beetje bang voor al dat spul. Hij is daarentegen veel klimmeriger en vind het heerlijk om achter zijn eigen staart aan de lopen. Ze zijn gelukkig ook allebei vrijwel zindelijk (Alleen Jinx laat het 's ochtends nog wel eens op je schoot lopen, maar dat is volgens mij meer luiheid om niet naar de bak te hoeven te lopen)

Al met al met ik ontzettend gelukkig met ze! En ik kan niet wachten tot mijn werkdag voorbij is!

Respond to this message   
AuthorReply
marion11

Re: Mister Jinx en Jody!

December 9 2002, 12:06 PM 

Oké, ik ben overtuigd. Ik wil absoluut twee nieuwe poezebeestjes!!!
bedankt

Respond to this message   

December 9 2002, 12:16 PM 

wouw denk dat ik verlieft ben op jou beestjes ze zijn echt leuk!!! :D veel plezier met ze..... maar goed dat zal best lukken! ik ben nog aan het twisten of ik er nog 1tje bij neem.... volgens een vriend werkt het verslavend hij heeft een huis op het platteland met een bos erachter en heeft 34 katten (blijven allemaal op zijn terein) en lang geleden begon hij er ook met 2 :p ben nu echt bang hihihihi

maar ze zijn geweldig!

Respond to this message   

Re: Re: Mister Jinx en Jody!

December 9 2002, 12:29 PM 

lol marion jij ben snel overgehaalt :p

Respond to this message   

December 9 2002, 12:41 PM 

Hoi Esmé,

Tjee, wat een scheten zijn dat zeg. Ik moet meteen weer denken aan onze kleine Indy, die ook zo groot was toen we hem kregen. Dat is nu nauwelijks meer voor te stellen, dus... geniet er van en maak lekker veel foto's, want voor je het weet zijn ze groot

Groetjes en veel plezier,
Roland

Respond to this message   
marion11

Re: Re: Mister Jinx en Jody!

December 9 2002, 12:48 PM 

ja zukilover, ik ben zòòò makkelijk

Ik vond zelf dat ik even kattenvrij moest blijven, omdat m'n andere twee net overleden zijn. maar als ik dan die poepies zie... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

ze kunnen lot en boud nooit vervangen, maar wel helpen in m'n stille huisje.

Respond to this message   

Re: Re: Re: Mister Jinx en Jody!

December 9 2002, 1:27 PM 

Hoi Marion,

Ja, wat een schatten zijn het, hé? Moeilijk te weerstaan Maar toch nog even geduld hebben totdat alle bacterien uit je huis zijn, want het zou jammer zijn als nieuwe kittens hetzelfde lot beschoren zouden zijn als Boudewijn en Lotje. Maar dat zul je vast niet vergeten zijn, al is het erg moeilijk er niet aan toe te geven bij de aanblik van die twee kittens van Esmé.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
Esmé

December 9 2002, 1:25 PM 

Hallo allemaal!

Ja, ik ben ook echt helemaal gek op ze! Nooit gedacht dat ik zo verliefd kon worden op twee katjes.
Ik ga zeker een hoop foto's maken en ik ben er gblij dat ik straks bijna 3 weken vrij heb, zodat ik echt van ze kan genieten terwijl ze zo klein zijn.

Respond to this message   
Malou, Gizmo & Caddy

hallo.

December 9 2002, 1:54 PM 

Wat een schatjes zeg!!
Die van mij zijn inmiddels alweer 6 en een half en 7 maand oud.

Maar nog wel steeds even lief.
jouw lapjes ziet er wel apart mooi uit, t is echt net of de kleuren overlopen, ipv echt zwart oranje witte vlekken.

Veel plezier ermee!!

Groetjes Malou.

Hieronder zie je mijn 2 poezekinders, de rooie is Caddy en de grijze Gizmo (gemaakt op 9 december 2002).

.

Respond to this message   
Anonymous

Re: hallo.

December 9 2002, 2:20 PM 

Hoi Malou!

wat een ontzettend lieve foto van je katten! Mijn katjes lagen gisteren ook zo poot in poot te slapen...zo lief!

Jody is inderdaad heel apart. Ze heeft namelijk geen zwarte en rode vlekken, maar rode en grijs gestreepte vlekken. In haar nekje heeft ze echt de tekeningen van een tijgertje.

Respond to this message   
Anonymous

Re: hallo.

December 9 2002, 2:22 PM 

hoi roland,
zeker wacht ik wel. Maar ik ben al wel stiekem een beetje opzoek
en als ik dan zo'n foto zie...

Maar ik doe het rustig aan. heb al een afspraak gemaakt met iemand van de dierenbescherming. Zij vangt erg veel katten op, heeft ook ervaring met FIP gehad, dus kan me hier goed bij helpen.
hou jullie op de hoogte!

groetjes, marion

Respond to this message   

Re: Re: hallo.

December 9 2002, 2:26 PM 

Ja, rot is dat, hé, je wil zo graag en dan moet je wachten. Wij hebben het ook bij de hand gehad, dus ik weet hoe het voelt.

Hee, wat goed, dat je die afspraak hebt. Als de dierenbescherming je er niet bij kan helpen, wie dan wel.

Ik hoop weer snel een paar foto's te krijgen van je nieuwe 'kinderen'

Groeten,
Roland

Respond to this message   
marion11

Re: Re: Re: hallo.

December 9 2002, 3:21 PM 

ik heb net voor komend weekend een afspraak gemaakt. ik heb haar al zovaak telefonisch gesproken, dus ik ben erg benieuwd. en natuurlijk ook naar wat ze op dit moment heeft lopen... spannend!
het is alleen al heerlijk om me even weer op zoiets te richten.

Respond to this message   
marion11

Re: Re: Re: Re: hallo.

December 9 2002, 3:31 PM 

uuhhhmmmm... hij doet 't weer () stomme pc!!

nog een klein vraagje hierbij:
ALs ik twee katten van verschillende mensen neem, is het dan beter om ze tegelijkertijd in huis te nemen, of bv met een weekje ertussen of maakt het weinig uit...

groetjes, Marion

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: hallo.

December 9 2002, 3:51 PM 

Tegelijkertijd is dan het beste, zodat geen van beide zich 'meester van het huis' kan gaan voelen voordat de ander komt.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
Timmielover Annet

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hallo.

December 9 2002, 8:31 PM 

Wat een schattige foto's!!Smelt smelt....
Ik ben verlieft op die poesjes.Liefffff!!!!
Groetjes van Timmielover Annet

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hallo.

December 9 2002, 8:35 PM 

ja, en van wie was die goude tip van viavia.nl??? geintje. je katjes zijn echt super lief. over 10 dagen komt mijn kitten dan ein-de-lijk ook!!!
groetjes, Róbin.

Respond to this message   
Current Topic - Mister Jinx en Jody!
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: