Hallo dames....
Ik heb hier wel wat ervaring mee, en kan je zon beetje wel vertellen hoe zoiets over t algemeen verloopt.
Nu is het wel dat jonge katjes, net als zuki, makkelijker een ander accepteren,dan een kat die een paar maand ouder is.
Ik heb Gizmo opgehaald bij mijn ouders toen hij 8 weekjes was, maar na een paar dagen gemiauw de hele nacht door, moest en zou ik een vriendje halen.
Mocht niet van mn vriend, maar goed, ik krijg vrijwel vaak mn zin met dit soort dingen.

.
Dus ik alle kranten en internet afgezocht, maar kon niks vinden.
Dus mijn buurvrouw, ook druk aan t spitten, kwam aan de deur, met het bericht dat er in assen (halfuurtjerijden) een nestje van 2 katjes was, een rood katertje en een zwart wit poesje.
Dus ik mijn vriend gebeld dat er 2 waren, waarop hij zei, als t maar niet de rooie word

, rararara waar kwam deze meid mee thuis, dat mooi engelige bengelige rooie katje, zodra ik m zag was ik verkocht.
Dus ik kom thuis, en huppekee, deurtje van de vervoersmand open.
Gizmo zag caddy niet eens, en caddy hem niet, want die liep meteen naar buiten en Gizmo stond aan de andere kant de bak te beruiken.
Maar toen, hup staart omhoog, en dik!! pfoe, ik dacht dit gaat mis.
even snuffelen, en daar ging caddy op zoektocht in zn nieuwe huis, met Gizmo erachter aan, die vond t reuzeleuk.
S avonds, Gizmo en caddy zitten mekaar lekker te klieren, en te spelen, en van ons moet caddy nog niet zo veel weten, maar komt alwel naar ons toe, zo van hallo zijn jullie mijn nieuwe papa en mama??
en nu 7 maand later, heb ik hier 2 erg aanhankelijke knuffelkatten die ook lekker gek zijn met elkaar.
Nu denk ik persoonlijk dat een katje van 8 en een halve maand zich wat feller opsteld, omdat die al weet wat er om zich heen gebeurd.
Als je humpies hebt van zon negen week oud, die accepteren alles wel, die leven in hun nog zo kleine wereldje en weten nog eigenlijks van niks, maar een oudere kat heeft inmiddels aardig wat meegemaakt, en heeft een hele andere instelling als zon klein humpie, maar het is het proberen waard.
Ik denk dat ze mekaar de eerste paar dagen zoiezo staan toeblazen en mekaar uit de weggaan, maar met geduld en niet teveel ingrijpen, zal het wel goed gaan na een paar dagen.
Heel veel succes in ieder geval!!
Groetjes Malou