Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002 at 2:10 PM

De kerstdagen komen al dichterbij en mijn vriendin heeft als klein kind altijd al poesjes willen hebben, maar nooit in de gelegeheid geweest om ze daadwerkelijk te nemen. Daarom wil ik haar deze kerst verassen met een tweetal kortharige Europese kittens. Mijn voorkeur gaat uit naar kittens in de leeftijd van 6-8 weken en in zijn geheel zwart. Nu hoop ik dat iemand mij kan helpen bij het realiseren van de kinderdroom van mijn vriendin.

Respond to this message   
AuthorReply
marion11

Re: 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002, 2:17 PM 

Ik zoek ook twee kleintjes, waarvan het liefst een van de twee zwart... dus als je een nestje vindt?!

waar woon je ongeveer, voor evt. tips?

Respond to this message   

Re: Re: 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002, 2:19 PM 

ja geef even door waar je ongeveer woont aangezien we hier met zijn allen zoeken :p ik zoek een meisje omgeving rotterdam

Respond to this message   

Re: Re: Re: 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002, 2:30 PM 

Ik woon in Amstelveen en ben ook op zoek naar twee poesjes

Respond to this message   

Re: Re: 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002, 2:29 PM 

Ik woon in Amstelveen...maar heb geen enkele moeite om ver te rijden!

Respond to this message   

Re: Re: Re: 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002, 2:35 PM 

hou in iedergeval marktplaats.nl in de gaten en www.viavia.nl assiels hebben ook vaak wel iets...... maar als we iets zien! roepen we wel even

Respond to this message   
Esmé

Re: 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin

December 12 2002, 2:41 PM 

Hoi hoi!

Ik kreeg gisteren deze reply op een topic van mij. Ik heb ondertussen al twee kittens, maar misschien iets voor jou?

Groetjes Esmé

----------------------------------------------------

Nog 2 kittens December 11 2002, 2:40 PM

Hallo Esmé,

ik zag je berichtje staan net toen ik zelf een advertentie neer wilde gaan zetten voor onze kittens. Van het nestje zijn er nog 2 die op zoek zijn naar een lief baasje, een zwart-wit katertje en een wit/zwart poesje met wat grijze streepjes. Beide erg lief, zindelijk en ontwormd.
Mocht je nog op zoek zijn, hoor ik graag van je. O ja, omgeving Alphen ad Rijn/ Amstelveen
gr. Françoise

Respond to this message   
yair

reactie op mail

December 12 2002, 2:58 PM 

Ik heb dit berichtje gekregen van Esmé, omdat zij inmiddels al een tweetal kittens heeft. Zou ik mogen vragen hoe oud deze kittens zijn en of ze nog steeds geen baasje hebben?

Respond to this message   
Current Topic - 2 kittens als kerstkado voor mijn vriendin
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: