Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD

December 12 2002 at 4:44 PM

Beste bezoekers,

We zijn nog een stapje verder gegaan met de inlogprocedure en het plaatsen van berichten om spammers te weren.

De nieuwe situatie is als volgt:

- Iedere niet ingelogde bezoeker mag alleen berichten lezen;

- Iedere ingelogde bezoeker mag berichten lezen en plaatsen. Het verzonden bericht zal echter pas na controle door de webmaster worden doorgelaten;

- Iedere ingelogde bezoeker die op de [Gold]-lijst voorkomt mag alle berichten lezen en berichten plaatsen. Deze berichten worden direct toegelaten en worden niet meer gecontroleerd door de webmaster.

Onderstaande inlognamen staan reeds bij ons bekend als mensen die regelmatig het prikbord bezoeken en dieren in het algemeen en katten in het bijzonder een warm hart toedragen. Ook helpen zij anderen door vragen te beantwoorden en denken zij mee met veel problemen. Zij staan nu reeds op de [Gold]-lijst.

Huidige [Gold]-leden:
ceteetje
ddeez70
esme1
Jopy
LuanaDark
marion11
mickey-dizzle
moie
Poezebal
Robin3
SharonV
Susanneke
yair209
zukilover

Kom je regelmatig op het prikbord van De Kattensite en verdien je de toevoeging [Gold], maar je staat hier nog niet bij, stuur ons dan even een e-mailtje met daarin je inlognaam.

Hieronder volgen nog even de regels op het prikbord:
- Wees tolerant naar andere bezoekers, d.w.z. geen flames;
- Reclame-uitingen en URLs naar eigen websites zijn niet toegestaan, daarvoor hebben wij andere mogelijkheden;
- Alle onderwerpen over katten in het algemeen en je eigen kat in het bijzonder zijn toegestaan;
- Spammers worden direct geblokkeerd;
- Niet ter zake doende berichten zullen worden verwijderd cq aangepast;
- Bij misbruik van de [Gold]-privelege komt dit te vervallen en worden alle geplaatste berichten pas weer na controle geplaatst;
- Gebruik bij de registratie bij voorkeur een Hotmailadres. Robots van reclame-agentschappen zoeken nl. regelmatig het internet af naar bruikbare e-mailadressen om spam naartoe te sturen.
- Bij onduidelijkheid over de regels, e-mail de Webmaster.

Nou, dat was een heel verhaal. Ik hoop dat jullie er niet teveel hinder van ondervinden en dat spammers en hate-mail vanaf nu verleden tijd zijn.

Mocht je nog vragen hebben, e-mail ons dan even.

Groetjes,
Roland

This message has been edited by WebmasterKS on Dec 13, 2002 9:47 AM
This message has been edited by WebmasterKS on Dec 12, 2002 5:23 PM
This message has been edited by WebmasterKS on Dec 12, 2002 4:44 PM

Respond to this message   
AuthorReply

Re: BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD

December 12 2002, 6:52 PM 

yeah yeah ben een goldddddd member doet een vreugde dansje ben een goldddddddd member woohoo

Respond to this message   

Re: Re: BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD

December 12 2002, 8:41 PM 

Maar ik sta er nog niet bij!
Kan ik nu geen berichtjes meer plaatsen?
Nu raak ik wel een beetje in paniek.
Ik log me in als Annet1{voor als het nog nodig is}

Timmielover Annet

Respond to this message   

Re: Re: Re: BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD

December 12 2002, 9:18 PM 

Hoi Annet,

Je kunt gewoon berichtjes plaatsen. Kijk maar onder je naam. Je hebt de [Gold] status gekregen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Groetjes,
Annemieke

This message has been edited by WebmasterKS on Dec 13, 2002 9:53 AM

Respond to this message   
marion11

Re: Re: BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD

December 13 2002, 8:50 AM 

hoera, hoera!! ik dans met je mee

goeie oplossing hoor!

groetjes, Goldmember marion 007

Respond to this message   
Susanne

WOEWIE

December 13 2002, 10:21 AM 

Wauw, die Roland, die maakt ons zomaar even gold. Nog nooit een gouden handdruk gekregen maar dit komt in de buurt!
Nou, ik vind het een prima regeling zo hoor.

I'll be back,

Greetings, Goldfinger

Respond to this message   

Re: WOEWIE

December 13 2002, 10:38 AM 

Hoi Susanne,

Ja, er is ook nog [Silver] en [Bronze] (dat je overigens nergens zult tegenkomen omdat die slechts een overgang zijn), maar dan heb je minder 'priveleges'. [Gold] is dus eigenlijk de hoogste 'status' op het prikbord. Daarnaast kunnen nieuwe bezoekers de betrouwbare prikborders hieraan herkennen.

Ik moet zeggen dat ik er zelf ook even aan moet wennen (wàs het maar een gouden handdruk ), maar het zal er wel inslijten, denk ik. Soms moet je nu eenmaal voor een bepaalde vorm kiezen en daarmee aan de slag gaan, nietwaar?

Je weet wat ze zeggen: "Alles went, behalve... als je zelf een prikbord runt."

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:14 AM 

Roland,

bij "ons" zeggen ze iets heeeel anders achter "Alles went....."

Respond to this message   

Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:16 AM 

jep!

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:26 AM 

Marion, weet jij waar ik mijn profile kan aanpassen?
Als ik jou aanklik, kan ik zien dat je 23 bent en in Overrijssel woont, maar bij mij staat alleen mijn naam..!

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:33 AM 

[onderstaande stond op het prikbord, maar bij deze nog een keertje]

"Hoi Marion (en alle anderen op wie dit van toepassing is),

Ik zie aan je laatste bericht dat je wel hebt ingelogd, maar niet je naam hebt ingevuld (Anonymous dus). Het is wel een gedoe om dat telkens te doen als je vaker per dag inlogt, dat ben ik met je eens. Maar er is een kortere weg.
Als je je profiel aanpast, dan kun je daar bij NAME (first, last) de naam 'Marion' invullen (Marion11 hoef je daar niet in te vullen want dat is je inlognaam en die staat daar los van).

Nu vraag je je natuurlijk af: "Hoe doe ik dat?"

Als je hebt ingelogd, zie je helemaal onderaan de pagina, het Copyright van Network54 staan.

- klik op het onderstreepte Network54
- klik bovenaan het scherm op het tabblad Resources
- klik rechtsboven (in het bovenste lichtgrijze balkje achter je loginnaam) op Wijzig
- klik op Profiel, vul het Name-veld in en klik onderaan op Wijzigingen opslaan.

Voortaan wordt dan je naam automatisch ingevuld als je een bericht plaatst. Overigens, waar je hierboven op Profiel klikte, kun je ook je wachtwoord wijzigen etc. Als je zelf geen webmaster bent of betalend lid bent bij Network54 kun je niets met Personal Photo, IP blokkeringen en Notifications."

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:32 AM 

Hoi Susanne,

Dat komt omdat ik al lang aan mezelf gewend ben, dus voor mij gaat dat niet op

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:35 AM 

Hahaha, dat zal het zijn Roland! Laten we dit in godsnaam maar een kattenforum houden, want daarover zijn de vragen tenminste nog te beantwoorden...

Kan ik mijn profile ergens bijwerken trouwens?

Respond to this message   

December 13 2002, 11:37 AM 

Ja, zie 2 berichten hierboven

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

December 13 2002, 11:37 AM 

oeps....blond...Ik zie het al!

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:42 AM 

gelukt

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 11:46 AM 

of eh...duurt dat een tijdje voor dat wordt aangepast? Sorry hoor, ik ben niet echt een leek op dit gebied, maar ik heb het aangepast maar ik zie het nog niet. Nouja, het zal wel goed komen, is ook niet zo belangrijk.
Ik ga zo es mijn Cosmo een kort bezoekje brengen...lunchtime!

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 12:01 PM 

Je moet dat bovenste vakje aanvinken, zodat het zichtbaar wordt in je profiel (als je dat nog niet gedaan had).

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 12:09 PM 

je vraagt wel veel van ons als (ik tenminste) pcanalfabeet. ik moest drie keer heen en weer switchen tussen jouw uitleg en de pagina waar ik alles kon wijzigen. deze info komt toch niet buiten het forum he?!
maar we zijn eruit!

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WOEWIE

December 13 2002, 12:23 PM 

Ik moet zelf af en toe ook switchen tussen de instellingen en het forum. Een gemakkelijk manier is om twee vensters te openen (control + N), met in de ene de uitleg en in de andere de instellingen, dan hoef je niet heen en weer te surfen.

Waar ik kan, doe ik alle instellingen zodat jullie dat niet zelf hoeven te doen, maar je eigen profiel of hoe je een foto plaatst, dat kan ik helaas niet voor je doen.

Als je maar lang genoeg op dit prikbord komt, wordt je langzaam aan steeds minder pc-analfabeet

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
Esmé

Re: BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD

December 13 2002, 12:09 PM 

Woohoo! Ik ben ook een gold-member! Ben ik erg blij mee! Ik ben ook erg blij met dit forum aangezien ik een heleboel tips en aanwijzingen krijg bij het opvoeden van mijn kittens!

Respond to this message   

testing 123

December 13 2002, 12:35 PM 

Hoi,

Ik heb je een mailtje gestuurd, ik hoor wel of ik ook mee mag doen ;-)

Groetjes,
Cis

Respond to this message   

Re: testing 123

December 13 2002, 12:38 PM 

Bij deze.

Gr.
Roland

Respond to this message   

Nu mis ik er nog 1tje

December 13 2002, 1:30 PM 

Ik ben ook blij om bij het goudenmeidengroep te horen.Maar ik mis toch nog 1 vaste bezoekster hoor!
En dat is toch wel jou vrouwelijke naamgenoot Roland(a).Voor mijn gevoel hoort zij er toch ook bij niet dan? Groetjes Golden Jo! hihihihi

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   

Re: Nu mis ik er nog 1tje

December 13 2002, 1:39 PM 

Golden Jo,

Rolanda heb ik gisteren al op de lijst gezet. De naam Rolanda was reeds vergeven op het Network54-netwerk (alle prikborden die onder dat bedrijf hangen), dus zij is nu bekend onder de inlognaam Boopsie.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

Re: Re: testing 123

December 13 2002, 1:31 PM 

test 456

Respond to this message   
TimmieLover Annet

Vraagje

December 13 2002, 2:00 PM 

Wat leuk!
Ik ben wel trots alhoewel het eigelijk niet zo bijzonder is.Soms dan vind ik het wel irritant om telkens in te loggen hoor.

Nog een vraagje:Blijft dit altijd zo of is het maar tijdelijk

Respond to this message   

Re: Vraagje

December 13 2002, 2:24 PM 

Hoi Annet,

Nee, het is ook niet bijzonder, maar alleen een manier om alle (serieuze) kattenliefhebbers met plezier van het prikbord gebruik te laten maken. Waarschijnlijk blijft dit zo, aangezien er altijd weer anderen zijn die roet in het eten proberen te gooien.

Het kan zijn dat je je er persoonlijk niet zo aan hebt gestoord, maar als je bijv. net je kat op een vervelende manier bent verloren en je wilt hier wat steun vinden bij anderen, zit je niet te wachten op figuren die zitten te vloeken en schelden.

Eerlijk gezegd is het op de meeste prikborden zo dat je gewoon altijd inlogt als je er gebruik van wilt maken. En het zijn uiteindelijk maar twee woorden die je in hoeft te tikken om in te loggen. Ik dacht eerlijk gezegd dat het een kleine moeite was.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   

Hier ben ik dan!!!

December 13 2002, 2:10 PM 

Jaaaa, ik ben er ook hoor, vond het wel lief dat joke me had gemist:)

Zo ook allemaal al voorbereidingen voor kerst aan het maken?
Wat zijn die bomen duur zeg.

groetjes Rolanda

Respond to this message   

Re: Hier ben ik dan!!!

December 13 2002, 3:04 PM 

We hebben niet echt veel katteproblemen vandaag he.

Mijn poesje was net heel klaaglijk aan het miauwen omdat ze dacht dat ik weg was. Ik was gewoon ff in een andere kamer, ach gut. Maar nu denk ik opeens, zou ze nu ook zo zitten te miauwen als ik écht wegben? Vind ik wel zielig hoor. Maar goed, ze is al gewend om vaak alleen te zijn, dus ga ik er maar gewoon van uit dat ze danst op tafel zodra ik weg ben...

Respond to this message   

Jippie!

December 13 2002, 3:15 PM 

Jippie, jippie. Ik ben nog maar een maand of twee op deze site en ben nu al gold! Doet me goed en ik ben blij dat deze regeling er is, het is inderdaad een kleine moeite.
Groetjes, Sharon

p.s ik wil er ook wel eens zo'n smiley bij zetten, hoe doe ik dat?

Respond to this message   

Re: Jippie!

December 13 2002, 3:22 PM 

Een Smiley met een knipoogje is bijvoorbeeld ; - ) maar dan zonder spaties ertussen.

Groeten,
Roland

Respond to this message   

Re: Re: Jippie!

December 13 2002, 3:34 PM 

Okay, bedankt!

Respond to this message   
Current Topic - BELANGRIJK BERICHT: TOEGANG TOT DIT PRIKBORD IS GEWIJZIGD
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: