Ik ben vanmiddag naar het asiel geweest en daar hadden ze het allerliefst katje uit overijssel en omgeving
Hij heeft mij eigenlijk uitgekozen, want ik was er 'alleen maar om te kijken' (yeah right ) en toen lag ie al languit voor me om uitgebreid getroeteld te worden.
Volgende week vrijdag mag ik m meenemen en morgen ga ik nog naar de dierenbescherming om hopelijk een maatje te vinden...
Tot nu toe heettie Brokje, dus bij deze daag ik jullie uit om een perfecte naam te vinden voor een cypers stoertje van drie maand... Wat dachten jullie van Sam? Ik hoop stiekem op een zwarte erbij, die ik Pimmetje wil noemen. Maar zoals ik al eerder zei, vaak zoeken ze zelf een naam. wordt vervolgd... ZUCHT!!!
Hee, wat leuk. Wel spannend natuurlijk. Nog 7 nachtjes slapen
Trouwens, dat katje hierboven is ons eigen beestje. De foto links was toen hij 8 weken was. Ook een poepie, hoor. Hij heet Indy (naar Indiana Jones) omdat-ie ook altijd op avonturen uitgaat in huis.
Dus je bent nog op zoek naar een zwarte. Ik hoop dat je die gelijktijdig kunt vinden.
Wat zeiden ze eigenlijk bij de dierenbescherming over FIP? Was het al safe?
Ik ben benieuwd naar die eerste foto's van je nieuwe kat(jes)
nog een keer proberen, had net een heel verhaal getikt, flapt alles zomaar weg.
Maar marion ik vind het leuk voor je, ik weet dus dat ik dit al heb geschreven, maar zoals ik zei, alles floepte weg...zo raar voor me zelf hihi 2x, maar goed.
Ik had vroeger 2 katten, die op indy leken, ik vind ze altijd zo mooi getekend.
Bobo en Mickey, ze zijn al overleden, maar toch wel 14 geworden.
Ik hoop dat je ook snel een andere (zwarte?) vind, zodat je weer snel compleet ben met je poezels.
groetjes Rolanda
Ja, ik kan rustig weer twee kattenbeesten in m'n huis nemen, en ze had er ook al direct een voor me klaar
Een jeweetwelkater van 6 maand. pikzwart en prachtig! ik ben op dit moment weer behoorlijk gelukkig, maar moet nog even wachten. die uit het asiel mag vrijdag pas mee, dus dan haal ik allebei op. voorlopig heten ze Han (zwart) en brokje, maar daar gaan we dus wat aan doen. han heeft alleen een behoorlijk moeilijke jeugd gehad, dus die wordt even afwachten hoe lang hij moet wennen in m'n huis. maar in 'zijn' huis was ie superaanhankelijk en heel rustig, dus dat moet goedkomen... ik kan haast niet wachten! zosnel ze hier zijn zal ik jullie de foto's laten zien!!!
voor mannetje? gato (spreek uit ingeslikte g- gatoe) is in portugees kater
of voor zwarte kat inferno? diablo? hihihi heb hoop mannen namen klaar zuki is ook portugeese naam spreek je uit als zoekie dus als ik tegen mijn moeder roep "wat zoek ie" zeg ze "zuki dies toch boven?" :p
denk dat ik mijn meisje chorar ga noemen (spreek uit sjoraar) vond ik wel mooi klinken.. maar zen is ook een leuke naam hoewel de overleden kat van een vriendin die naam had (zen kan trouwens ook voor mannetje )
o wat dacht je van marley voor de zwarte kat? ga ooit een puli (dreatlock hond) aanschaffen (als ik hem kan betalen) en die gaat marley heten :p
Ik heb al zoveel ideeen, pfffffff, kan niet kiezen.
ik denk dat ik uit dank voor de dierenbescherming Han maar Han laat (als zij 'm zo heeft genoemd) als ie daar tenminste naar luistert, nu nog voor de tijger. Nu is Tijgetje wel leuk, maar ook erg afgezaagd... Misschien bedenk ik wel wat als ik 'm thuis heb. wat denk je van Pim(metje) of Billy, Max???? hij heeft mij uitgezocht, dus moet ie ook zelf maar een naam uitzoeken...
uhm...uhm...meedenken meedenken...Ik zei ook tegen onze poes: "wat vind je van Cosmo?" Ze zei niks, dus ik denk, prima, dat dacht ik ook, Cosmo it is! Wat dacht je van Frits? Ik vind het zelf wel grappig, lekker Nederlands! Ach joh, je vindt vast een goeie naam. Laat wel ff weten he!?
Noel zou ook leuk zijn, omdat ik ze zo kort voor kerst op mag halen? mijn kerstkatjes! kerstmuts , ik zal eens buitenlandse namen voor kerst opzoeken... frits is inderdaad ook leuk. Ik vind toch een stoere hollandse naam wel leuk!
Ik moet zeggen dat ik de tip van Zukilover ook erg leuk vond: Diablo. Als ik zelf ooit nog een 2e neem dan kies ik daarvoor, mooie naam. Als ze er naar luisteren tenminste, want dat is best moeilijk met deze naam..
ik vind het echt moeilijk. alle tips zijn leuk. en op sommige sites staan honderden namen!!
ik heb ook al allerlei exotische namen bedacht, maar tot nu toe heb ik het beste gevoel bij Han (die heet dus al zo) en Billy. misschien veranderd het nog weer als 'ze' er zijn. nog twee nachtjes!!!!
ik ben gisteren weer naar de dierenwinkel geweest, heerlijk allemaal leuke dingen gekocht, en ook kattenkruid. kent iemand dat? het schijnt dat het in speeltjes kan enzo. niet de plant, maar poeder.
ik zal erover ophouden maar vind het allemaal zo spannend!!
hoi marion!!
ik weet precies wat je bedoelt!! morgen is het voor mij al zover! kan echt niet wachten!!!! naja, tis al bijna morgen... oja, ik vond noël wel een hele leuke naam marion, en veel succes vrijdag
groetjes Robin.
dank je jij ook! Ik ben soms bang dat iedereen gestoord wordt van mijn gepraat over m'n katten, vooral in m'n omgeving die zelf geen katten hebben! Lang leve deze website... morgen is het voor mij nog maar een nachtje slapen... welke naam heb jij dan, of heb je nog nix?
ja, mijn vriendinnen worden ook helemaal gek van mij, haha. de fokster vond het wel heel leuk als ik het "siri" zou noemen, dus dat heb ik maar gedaan
groetjes Robin.
ik weet niet of het een betekenis heeft... maar als je in een namenboekje kijkt heeft iedere naam wel een betekenis :)nog maar 24 uur en dan heb ik haar
Leuk is dat aftellen, tenminste op het moment zelf niet, maar zo leef je er wel echt naar toe. Ik moest bij Quinto ook nog anderhalve week wachten en ik kon de laatste nacht niet eens meer slapen van de spanning. Maar dat is hij helemaal waard. Dus nog even wachten! Laat snel horen hoe het gaat, okay?
Groetjes Sharon
nee, ze komt morgen pas. anders zou ze vanavond komen en omdat we verder geen andere katten ofzo hebben, vindt de huidige eigenaar het een beetje zielig als het de hele nacht alleen is... naja, kan me er wel wat bij voorstellen... maar toch jammer... maar nu krijg ik haar gelijk met jou! haha
Hellooo
Een naam?
eh ik vind Tommie,tijgertje,napoleon,mozart wel leuk.Ik heb nooit een probleem met een naam zoeken maar met kiezen!tommie,tijgertje,napoleon en Mozart zijn misschien namen die je vaak hoort maar leuk blijven ze!{vind ik dan}
Helllo
Die Zuki foto is leuk!met dat bacardi ding aan zijn halsbandje.ik wou dat ook bij Eddie en Daantje doen alleen Eddie heeft geen halsband en Daantje heeft um niet meer om omdat hij een chip heeft en hij heeft um verder niet nodig.Kees is haar halsbandje al 2 keer verloren dus gaat Geertje niet weer een nieuwe kopen.
Het idee had ik van die reclame van bacardi breezer,ik lag echt dubbel om die reclame's.
YEAH!!!! ik heb ze en ze zijn geweldig!!! sorry dat ik jullie zo lang liet wachten maar moest elke keer weg, tussendoor. en heb inderdaad ook erg lang languit liggen genietne van de beesten. ook met die 'bange' gaat het geweldig! hij komt nu elke keer uit zichzelf bbij me voor een giga kroelbeurt, schrikt wel overal van, maar komt toch wel weer terug. en verder zit ie onder het bed of achter de kast
en ik ren inderdaad de hele tijd achter dat kleintje aan:
nee, niet bij de kerstboom, nee, je hebt een krabpaal, nee niet poepen in de kamer, en nee: je past niet in de kerststal
leuk!!!
alles gaat goed, alleen heeft de kleine last van diarre, hopelijk door de spanning. dus even afwachten.
Ga er nu gauw weer naartoe, kom morgenavond nog wel even uitgebreider terug!!! hoe is het bij jou, robin? en bij de rest natuurlijk???
foto's duurt nog eventjes, hoop morgen een digi te hebben...
zuki had dag 1 ook diaree dag bij mezelf "o mijn god hijs niet zindelijk" (deed het op mijn tassen stapel.... en het was dun dus het liep over mijn hele tassen collectie..... geweldig plekje had tie uitgekozen) zou het even aankijken en if we get worried we always have a vet! :D
en uhm annet ....... breezer? ben je daar niet een beetje jong voor?
marion laat snel foto's zien :D ben wel benieuwt hoor!!!
Ik te jong?ik drink het niet hoor maar zie de reclame's en mijn broer drinkt en mijn zus ook.
dus genoeg dopjes in huis om aan een hals band te hangen
groetjes Annet
wat leuk dat het zo goed gar marion! bij mij gaat ook alles wel goed. ze moet nog wel heel erg wennen, maar hoop dat ze snel een beetje gewend is doegg, groetjes Robin & Siri
ben ik nog even, had het hele weekend visite enzo.
het gaat goed, alleen is de kleine (inmiddels diesel) nog steeds aan de schijt,maar daar wordt aan gewerkt en de ander gaat ook erg goed. Als het rustig in huis is, komt ie zelfs al bij me zitten!!! Ben erg blij met hoe dat gaat. schrijf vanavond wel meer,b ben nu bij m'n ouders, dsus ga koffieleuten!
dag!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ze zijn 'in the house'
December 26 2002, 7:28 PM
haha, olav is wel leuk, vinik. bij mij gaat het heel goed ze is ontzettend aanhankelijk en vrij rustig, maar kan ook als een gek door het huis rennen. en nieuwsgierig! maar gaat dus heel erg goed
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ze zijn 'in the house'
December 26 2002, 8:12 PM
Die vrouw van de dierenbescherming zei al dat dat heel normaal is, dat ze de eerste dagen rustig zijn. het kon zelfs wel dat ze na een paar dagen alleen nog maar sliepen, om bij te komen... hier gaat het op zich wel goed, alleen schijt en piest diesel nog steeds overal. ik open maar even een help-onderwerp!