Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite
--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Mag ik u even voorstellen aan ...

December 14 2002 at 1:24 PM

-
... Calico

Sinds 14 december 2002 ± 11.00 uur m'n nieuw 'kindje'. M'n ander 'kindje' reageerde goed. Ze stoeiden en speelden wat met elkaar. Nu liggen ze allebei te rusten. Calico op een eettafelstoel, Angie op de vensterbank.

Het begin was gelukkig goed en ik denk dat het ook wel zo zal blijven.

Ik ben heel blij met Calico erbij, ook al is het nog vers. Ze hadden haar in het asiel overigens een andere naam gegeven, maar die heb ik veranderd. Ze is nog maar ongeveer 6 maanden, dus luisteren doet ze toch nog niet en dus kon ik een andere naam geven

Nou m'n gezinnetje is nu compleet hoor. Ik ga genieten van de komende dagen. Voor beide dames is alles nieuw en het zal wel lachen worden.

Groetjes van een trotse 'moeder'

Cindy

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Mag ik u even voorstellen aan ...

December 14 2002, 1:56 PM 

mevrouw cindy hierbij feliciteer ik u met uw nieuwe pracht dochter! (is meisje toch??) hoop ook snel een meid te krijgen na al het slechte nieuws eerst hier op de site nu de baby boom vind het echt helemaal geweldig!!! veel plezier saampies met zijn 3tjes

Respond to this message   

Wat een schoonheid!!

December 14 2002, 2:02 PM 

Hallow Cindy, wat een schoonheid!!

En helemaal mooi dat ze mekaar direct accepteerden.
Ga er maar vanuit dat het dan wel goed komt hoor.
EN mochten ze ruzie hebben, dat hoort erbij dat doen die van mij ook .

Veel plezier met je dochtertjes

Groetjes Malou

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.

Respond to this message   

December 14 2002, 2:08 PM 

Hoi Cindy,

Wat een scheet, zeg. Ze ziet er goed uit. En wat leuk dat je zo snel een foto van haar heb gemaakt om aan ons te laten zien.

Heel veel plezier met je beestjes.
Geniet ervan!

Groetjes,
Annemieke

Respond to this message   

Re: Re: Mag ik u even voorstellen aan ...

December 14 2002, 2:39 PM 

Ik heb een digitale camera dus doe niks anders dan foto's maken Ik heb er ook al een grappige waar ze beiden op staan.

Groetjes,

Cindy

Respond to this message   

December 14 2002, 2:32 PM 

Wat een schatje! Leuke naam ook, moet ik onthouden voor als ik er toch nog een bij neem. Ben wel aan het twijfelen, maar heb voorlopig nog mijn handen vol aan Quinto alleen. Veel plezier!
groetjes Sharon

Respond to this message   

December 14 2002, 4:04 PM 

Hoi Cindy
Wat een lieve katten zeg.
Die roze snoetjes zijn zo schatig.
Groetjes Annet

Respond to this message   
deborah

December 14 2002, 6:10 PM 

wat een lieverds zeg.
ze zijn echt schattig.
leuk die foto's.

groetjes deborah

Respond to this message   

December 14 2002, 7:40 PM 

Dus als ik het goed begrijp,zijn ze nog niet eens 1 dag bij elkaar??
Sjee gaan ze leuk dan met elkaar om zeg, want zo iets kan wel een week duren.

Nou die zijn dus voor elkaar bestemd:)
Maar het zijn wel poepies hoor, als ik die koppies zo zie..raak ik weer in de verleiding, maar neeeeee haha mn verstand zegt: NEE haha..pff moet ik een ander huis aanschaffen alleen voor mn 6 katten(en binnenkort een pup).

Maar welke foto ik ook zie, het blijven gewoon lieve mooie beesten he.
Veel plezier ermee hoor.
Groetjes Rolanda

Respond to this message   

Re: Re: Re: Mag ik u even voorstellen aan ...

December 14 2002, 8:03 PM 

Ze zijn nu zo'n 9 uurtjes bij elkaar. Ze doen niet lelijk tegen elkaar.

Nou ja ... dat typ ik en dan zie ik dat Angie lelijk aan het doen is tegen Calico. Serieus ! Calico zit in het hokje (of hoe je het ook noemt) van de krabpaal en Angie zit op dat hokje en is het hokje in aan het slaan en maakt er een bepaald geluidje bij. Hoe is het mogelijk. Goed, ze laten elkaar weer met rust.

Ik wilde dus zeggen dat het goed gaat met ze samen. Niet dat ze tegen elkaar aan gaan liggen ofzo, maar ze doen niet lelijk tegen elkaar. Okay, Angie heeft 3 keer staan blazen, maar ik had erger verwacht. Meppen en ruggen omhoog enzo. Maar nee hoor, ze rennen als gekken achter elkaar aan en hebben er lol in (als ik hun 'lichaamstaal' goed begrijp). Ze staan ook af en toe met de neus tegen elkaar. Dat heb ik al vast kunnen leggen. Wel niet zo goed, zat nl. op de bank en moest moeilijk doen om een foto te maken.

Het andere grappige is dat ze tegen elkaar opbotsen, omdat de een net uit de hal komt en de ander net het hoekje om de hal in wil gaan. Maar er zijn nog veel meer grappige dingen. Ik zal maar ophouden, anders blijf ik doorgaan

Ben er heel blij mee. Was echt bang dat het niet zou gaan. Ik ga er maar vanuit dat het begin gemaakt is en dat het niet de andere kant op zal gaan.

Groetjes van een Superblije Cindy

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Mag ik u even voorstellen aan ...

December 14 2002, 8:18 PM 

Ja ze moeten nog elkaar uittesten natuurlijk, maar zo te zien gaat het heus wel ok:)

Misschien kan je gezamelijk uitnodigen voor een spelletje? met 1 touwtje??
Nou laat ze maar lekker hun gang gaan.

Rolanda

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Re: Mag ik u even voorstellen aan ...

December 16 2002, 11:32 AM 

Hi Cindy,

Nou, ik sluit me aan bij de rij hoor....wat een knoepertjes. Ik vind ze allebei prachtig (ik ben sowieso verkocht als ik een cyper zie). Ik wil al heeeeel lang cypertjes, maar ja, uiteindelijk zoeken ze mij uit en kom ik weer thuis met iets totaal anders. Te gek dat ze zo lekker met elkaar omgaan en dat in zo'n korte tijd. Goed hoor. Ze zullen heus wel eens oorlog hebben hoor, maar dat hoort erbij.
Ik wens jullie heel veel plezier met elkaar.

Groetjes,
Cis

Respond to this message   

Aaach

December 20 2002, 4:08 PM 

Wat een lieve eigenwijze koppies!
Ik zou ook zo graag een tweede kat erbij willen, maar ik weet dus niet of het zomaar goed zal gaan. Mijn huis is nu trouwens echt te klein voor twee katten, dus nog maar ff wachten dan.

P.S. Toen we hem uit het asiel haalden stond er op zijn bordje "Kan met andere katten samen: NEE" Nou vraag ik me dus af, waar baseren ze dit eigenlijk op? Op zijn gedrag in het asiel? (Hij was een zwervertje dus ze wisten niets van zijn verleden). Van de zomer heeft hij in het pension gezeten en toen ging het wel goed met de andere katten zeiden ze....

--- Luana ---

little things please little minds

Respond to this message   

Gefeliciteerd

December 20 2002, 4:47 PM 

Hoi Cindy,

Wat heeft ze een poeselig snoetje, zo'n lief rose neusje.
Ben blij dat ze elkaar zo goed accepteren.
Helaas ben ik niet zo gelukkig, heb gisteren een kater uit het asiel bij mijn twee andere katten gehaald maar dat gaat nog niet zo goed. Eén van mijn oudere katten valt mij nu steeds aan, dus ik kan niet meer lekker met haar knuffelen.
Veel plezier en een goed en gezond leven toegewenst met je diertjes.

Diana

Respond to this message   

M'n 2 schatjes

December 22 2002, 6:05 PM 

Dag allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes allemaal over m'n twee moordwijfjes.

Het is nu een week en een dag dat ze met z'n tweetjes bij me zijn. Een week vol lol. Wat lach ik af met die schatjes! Dan zijn ze elkaar weer aan het wassen en dan wordt dat ineens stoeien. De jongste heeft heeeeeeeeeeel veel streken. Te veel om te vertellen. Rond de feestdagen ga ik alles op m'n site zetten, met foto's erbij. Wordt lachen.

Fijne kerst allemaal !!

Cindy

Respond to this message   
Current Topic - Mag ik u even voorstellen aan ...
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: