Wij zoeken nieuwe kittens we willen graag wat huisdiertjes in huis 2 jonge kittens zijn we aan het zoeken :-) weet u wie kittens heeft of heeft u zelf kittens kunt u hierop reageren alvast bedankt heel veel groeties Richar Mario
van ons nestje hebben we nog 2 kittens die op zoek zijn naar een goed nieuw thuis. 1 zwart-wit katertje en een wit-zwart poesje met wat grijs, 8 weken oud, lief, speels, zindelijk en gewend aan kinderen.
Via dit prikbord heeft ook Yair al gereageerd, maar daar heb ik verder niets meer van gehoord. Ik wil nog tot morgenavond wachten voor ik jullie iets beloof, maar zijn jullie nog op zoek?
Bedankt voor het reageren we hebben wel nog een vraag. Wij wonen in Nijmegen, we zouden best de twee kittens van u willen hebben. Kunt u uw woonplaats noemen? Dan weten wij waar het is :-), u hoort verder nog van ons :-), u mag ook een mail sturen naar het volgende adres: r.maasen@hccnet.nl, maar het is wat u het prettigst vind :-) ons maakt het niet uit :-), nogmaals bedankt veel groetjes Richard&Mario :-) :-)
francoise heb je mischien een foto van het meisje? zou je deze naar me willen mailen? ben zoals iedereen hier weet op zoek naar een meisjes kitten! maar in rotterdam vind ik alleen die kittens van 350 euro! wil de kittens ook graag eten geven dus gaat dat niet mischien is jou kitten iets wat ik zoek!
alvast groetjes van patricia en zuki
Mensies, we zoeken nog steeds 2 kittens. Aangezien we beiden geen vervoer hebben en in Nijmegen wonen, het liefst iemand uit Nijmegen of omgeving.
:) :) :) :)
op de site van de dierenbescherming staat geen asiel in Nijmegen, kan me bijna niet voorstellen dat er geen is daar. Maar hier in Velp , grens Arnhem zit een asiel waarvan ik weet dat ze regelmatig kittens hebben waar ze graag een baasje voor vinden.
succes.
Mona
Stg. De Dierenborgh
Asiel in Velp (Gelderland)
Larensteinselaan 32
6882 CZ Velp
tel: 026-3619861
Openingstijden: ma-wo en vr: 13:30-17:00, za: 12:00-16:00
Ik woon in Amsterdam en heb altijd twee katten gehad
maar die waren al oud en zijn vrij kort achter elkaar dood gegaan. Sindsdien vindt ik het nogal erg stil en ongezellig in huis.