Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Ik ben zo gelukkig

December 15 2002 at 2:37 PM

Dag allemaal,

Ik heb gisteren en vandaag wederom genoten van m'n twee katten. (Voor degenen die het niet weten, sinds gisteren heb ik er 1 bij en ik was benieuwd hoe het zou gaan).

Het gaat dus geweldig. De dames lagen daarstraks samen op m'n bed te slapen. Eerst een heel eind uit elkaar, maar als ik dan weer ging kijken lagen ze steeds dichter bij elkaar. Uiteindelijk was dit het resultaat.

Toch heb ik even een vraagje. Ik zou het vast wel ergens kunnen opzoeken, maar ik wil net als m'n twee 'kindjes' gaan dutten dus vraag ik het één van jullie. Mocht niemand het antwoord meteen kunnen roepen, dan ga ik na m'n dutje zelf zoeken op het net hoor.

Zo heel af en toe blaast Angie nog naar Calico. Ik vind het een apart geluidje. Het is niet dat ze dan ook een dikke staart heeft of een gekromde rug ofzo, nee gewoon heel even dat blaasje. Heeft dat een bepaalde betekenis? Ik neem aan van wel, maar omdat er verder niks gebeurt vraag ik me af wat het precies is. Is dat bekend?

Cindy

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Ik ben zo gelukkig

December 15 2002, 3:06 PM 

Hoi Cindy,

Ja, dat korte blaasje doet die kleine van ons ook nog af en toe naar de grote. Dit betekent iets in de richting van: "Zeg, ik vind het leuk dat je er ook bent maarre, nu even niet te dichtbij komen." Daarnaast gromt-ie zelfs nog af en toe (als hij een muis met valeriaan erop in z'n bek heeft).

Soms doen ze het ook als ze hyperactief zijn en stoten ze soms van die kleine blaasjes uit (niet te verwarren met ademhalen).

Het kan ook nog zijn dat je het 'flemen' bedoelt, wat eigenlijk ruiken-met-de-bek-open is.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
TimmieLover Annet

Re: Re: Ik ben zo gelukkig

December 15 2002, 4:09 PM 

Hoi
Wat schattig zeg.
Leuke foto.Ik geniet er ook altijd zo van als 2 katten goede maatjes zijn en smen slapen en zo.
Veel geluk met je nieuwe kat.
groetjes Annet

Respond to this message   
Current Topic - Ik ben zo gelukkig
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: