Hoi allemaal, er zijn een paar mensen die hier mijn gezicht en dat van mijn dieren al kent, maar ik las zojuist volgens mij onder timmieloverannet, een berichtje van marion... Als ik t goed heb, kan ook iemand anders zijn geweest. Maar die was benieuwd naar de mensen, want daar hoor je eigenlijk nooit wat over.
Nu dacht ik laat ik me even helemaal opnieuw voorstellen, ook vanwege mijn gezinsuitbreiding, want dan plak ik hier de nieuwe fotos even bij
Ik hoop dat er meerdere mensen zullen zijn, die ook wat over hunzelf hier neerzetten, foto zou leuk zijn!! maar als je die niet hebt of liever niet plaatst is dat begrijpelijk

.
Allereerst een foto van mijn hoofd, SCHRIK NIET hahahah.

Ik ben dus Malou.
Ik ben een jonge meid van 19 jaartjes oud, woon samen met mijn lieve vriend, in een leuke uitgebouwde stacaravan, in een klein dorpje in Drenthe.
Ik werk als winkelmedewerkster bij de Action.
Verder mag ik graag een avondje internetten.
Ik houdt van lezen en tekenen, muziek en ga zo maar door, er zijn zoveel dingen die leuk zijn om te doen.
Maar over mijn grootste hobby kun je hieronder lezen en daarbij de fotos zien

.
Bij mij en mijn vriend wonen namelijk deze heren en dames en dit zijn echt mijn kids, zo gedragen ze zich ook behoorlijk hoor hahaha, maar zij betekenen echt heel veel voor mij, en zonder hun zou ik niet weten wat ik zou moeten, dus ik stel voor aan jullie mijn kids:
Mijn poezeballen Gizmo en Caddy:

Caddy is de rooie kater en Gizmo de grijze kater.
Gizmo is bij mijn ouders geboren, en mocht met mij mee, en Caddy heb ik uit Assen opgehaald, een week later, maar zoals je ziet zijn het schatjes met zn 2 (is ook weleens anders hoor!!).
Mijn hamstertje Frummel:
Ik had eerst Bongo,Zie foto.

gekregen van een kennis van mij, maar helaas is Bongo vorige week dinsdag overleden.
Frummel heb ik ergens in oktober gekregen en vergeleken met Bongo is Frummel een knuffie, want Bongo mocht graag zn tandjes gebruiken, mede omdat hij al blind en aardig doof was.
En mijn ratjes Jessey (vrijwel zwart ratje) en Smokey(huskyratje> grijs met beetje zwart en wit).
Jessey heb ik nu zon 3 week, en Smokey heb ik zaterdag opgehaald.

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.