Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Even weer voorstellen :)

December 17 2002 at 10:58 AM

Hoi allemaal, er zijn een paar mensen die hier mijn gezicht en dat van mijn dieren al kent, maar ik las zojuist volgens mij onder timmieloverannet, een berichtje van marion... Als ik t goed heb, kan ook iemand anders zijn geweest. Maar die was benieuwd naar de mensen, want daar hoor je eigenlijk nooit wat over.

Nu dacht ik laat ik me even helemaal opnieuw voorstellen, ook vanwege mijn gezinsuitbreiding, want dan plak ik hier de nieuwe fotos even bij

Ik hoop dat er meerdere mensen zullen zijn, die ook wat over hunzelf hier neerzetten, foto zou leuk zijn!! maar als je die niet hebt of liever niet plaatst is dat begrijpelijk .

Allereerst een foto van mijn hoofd, SCHRIK NIET hahahah.

Ik ben dus Malou.
Ik ben een jonge meid van 19 jaartjes oud, woon samen met mijn lieve vriend, in een leuke uitgebouwde stacaravan, in een klein dorpje in Drenthe.
Ik werk als winkelmedewerkster bij de Action.
Verder mag ik graag een avondje internetten.
Ik houdt van lezen en tekenen, muziek en ga zo maar door, er zijn zoveel dingen die leuk zijn om te doen.
Maar over mijn grootste hobby kun je hieronder lezen en daarbij de fotos zien .

Bij mij en mijn vriend wonen namelijk deze heren en dames en dit zijn echt mijn kids, zo gedragen ze zich ook behoorlijk hoor hahaha, maar zij betekenen echt heel veel voor mij, en zonder hun zou ik niet weten wat ik zou moeten, dus ik stel voor aan jullie mijn kids:

Mijn poezeballen Gizmo en Caddy:

Caddy is de rooie kater en Gizmo de grijze kater.
Gizmo is bij mijn ouders geboren, en mocht met mij mee, en Caddy heb ik uit Assen opgehaald, een week later, maar zoals je ziet zijn het schatjes met zn 2 (is ook weleens anders hoor!!).

Mijn hamstertje Frummel:

Ik had eerst Bongo,Zie foto. gekregen van een kennis van mij, maar helaas is Bongo vorige week dinsdag overleden.
Frummel heb ik ergens in oktober gekregen en vergeleken met Bongo is Frummel een knuffie, want Bongo mocht graag zn tandjes gebruiken, mede omdat hij al blind en aardig doof was.

En mijn ratjes Jessey (vrijwel zwart ratje) en Smokey(huskyratje> grijs met beetje zwart en wit).
Jessey heb ik nu zon 3 week, en Smokey heb ik zaterdag opgehaald.

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.

Respond to this message   
AuthorReply
Marion

aangenaam!

December 17 2002, 11:12 AM 

Hallo, ik was het inderdaad, en dan kan ik natuurlijk niet achterblijven...

Foto's volgen nog, want vrijdag mag ik mijn nieuwe hummels ophalen, jullie mogen dan direct meegenieten!!

Ik ben dus marion, 23 jaar oud en ik woon sinds juli in m'n eigen huisje. Al die tijd had ik al drie goudvissen, maar vanaf september begon het echte werk: toen kwamen Boudewijn en Lotje in huis, een poes en een kater van toen negen of tien weken. Helaas zijn deze twee een paar weken geleden allebei overleden. Maar vrijdag worden de lege plekjes dus 'opgevuld' en is er eindelijk weer leven in de brouwerij!!!

Ik werk hele dagen, dus echt veel tijd voor hobbies is er niet. Ik lees graag, en zit ook veel achter de PC (o.a. hier dus )

Wie volgt???

Respond to this message   

Ik dus

December 17 2002, 1:53 PM 

Goed,

Ik ben Susanne, 27 jaar jong. Ik woon sinds deze maand samen met vriendje Alexander. Vroeger thuis wel katten gehad maar dat is ook weer 16 jaar geleden. Nu sinds 15 november het vrouwtje van Cosmo, een poesje van nu ongeveer 12 weken oud. Gelukkig nog niet zoveel probleempjes gehad, behalve wat vlooitjes, niesziekte en nog altijd wat rondzwervende plasjes.
Ik werk ook hele dagen, maar maak toch bijna elke dag even een uurtje tijd in de pauze voor poes. Werken houdt ook in: veel internetten Vanaf eind januari heb ik een nieuwe baan, hopelijk daar ook de beschikking over internet..hihihi. Foto's van mezelf heb ik helaas niet op het net staan, maar maybe some other time!

Groetjes!

Respond to this message   
Desire

hoi

December 17 2002, 12:02 PM 

Ik ben Desire 28 jaar en woon nu 2 jaar samen in Hoorn.
Sinds 12 mei heb ik een poesje en een kater Gaya en Luna 3 weken later hebben we hun neefje gehaald hij heet Tijger.
Mijn huis is niet erg groot ik heb twee kamers, maar ze vermaken zich prima in de woonkamer/keuken ze kunnen flink rennen af en toe mogen ze naar buiten en zijn ze helemaal dol
Ik weet niet hoe ik foto's op de site moet zetten ik heb wel een homepage ik weet niet of ik die mag noemen ik doe het toch maar waar alleen de poesjes allemaal opstaan met foto's van de zomer waar ze dus nog lekker klein zijn http://huizen.deds.nl/~pickme/ ik zal proberen om een link naar de katesite op mijn site te krijgen
groetjes Desire

Respond to this message   

Re: hoi

December 17 2002, 12:50 PM 

Hoi Malou
Wel erg raar hoor.Je lijkt bijna precies op diegene die ik me had voorgestelt.Nu ik weet hoe je eruit ziet vind ik het af en toe wel raar om reactie van jou te krijgen.Die eerste foto van jou vind ik trouwens wel erg leuk hoor.Ik wil graag ook een foto van mijzelf op deze kattensite zetten alleen ik heb nog niet helemaal door hoe dat moet.Ook Door en Daan zullen zeker in de toekomst op deze kattensite verschijnen!ik moet alleen wel mijn vader inschakelen haha
Leuk om je te hebben gezien!
groetjes Annet

Respond to this message   
Marion

foto's

December 17 2002, 1:05 PM 

Webmasters, vraagje:

Ik zie bij Malou alleen maar kruisjes in haar tekst. hoe komt dat en kan ik die foto's ergens anders toch bekijken. heb dat namelijk wel vaker op de site...

groetjes, marion

Respond to this message   

Re: foto's

December 17 2002, 2:43 PM 

Ik heb geen idee. Ik zie ze zelf wel (en de anderen kennelijk ook). Ehhh... zit je vanaf je werk te internetten Misschien dat het daaraan ligt. Anders zou ik het niet weten. Probeer eens met je rechtermuistoets op zo'n kruisje te klikken en kies dan Afbeelding weergeven. Misschien helpt dat.

Groetjes,
Roland

Respond to this message   
Marion

Re: Re: foto's

December 17 2002, 2:57 PM 

helpt ook nix maar oké, betrapt... ik zal het thuis eens proberen... maar ik zie bv de foto's van Zuki wel?!

Respond to this message   

Ik zal me ook even voorstellen

December 17 2002, 1:13 PM 

Hoi! Ik ben Sharon, 21 jaar oud (of jong?)en woon in Apeldoorn. Ik heb altijd al dieren gehad, vissen, hamsters, cavia's, konijnen, een parkiet en een hond. Maar goed in april van dit jaar ben ik gaan samenwonen met mijn vriend Pepijn en toen was ik dat allemaal kwijt. Tenminste mijn konijntje is vlak voor de verhuizing overleden, daar had hij waarschijnlijk geen zin meer in en mijn hondje moest ik bij mijn ouders achterlaten evenals de parkiet die officieel van mijn zusje is. Die andere dieren waren van daarvoor en die had ik inmiddels dus allemaal al niet meer. Toen hadden we dus alleen Paddo nog, een schildpad van mijn vriend. Kan aan mij liggen, maar dat beest is niet echt knuffelig en dus heb ik er niet zoveel aan. Dus binnen twee weken kregen we Gizmo erbij, een cavia. Heel erg leuk en ook echt een schattig beest, maar ja die komt je niet tegemoet als je thuiskomt en dan blijft het huis toch leeg. Dus ben ik via het internet op zoek gegaan naar een kitten en in September heb ik die gevonden! Quinto, een katertje van toen nog maar 7 weken. Inmiddels is hij al 5 maanden en wordt hij echt groot. Helaas heb ik geen digitale camera en ik had een foto van de fokster maar die krijg ik er nu niet ingevoegd, dus helaas.
Volgens mij heb ik nu wel genoeg over mezelf verteld, dus wie volgt mij?
Ik ben erg benieuwd en vind het leuk om te zien dat de mensen hier jonger zijn dan ik dacht.
Groetjes Sharon.

Respond to this message   

Re: Ik zal me ook even voorstellen

December 17 2002, 1:40 PM 

alles wat je over mij wilt weten kan je vinden op http://www.geocities.com/angeltrisha22

:p lekker makkelijk maar er staan best boel foto's enzo op beestjes staan onder familie

toedeloe

Respond to this message   

Re: Re: Ik zal me ook even voorstellen

December 17 2002, 4:27 PM 

Hallo
Ik heb de babysite van Zuki bekeken.Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zuki is zo'n dropie en aan die oogjes kun je meteen zien dat hij wel een beetje ontdeugend is haha
Echt leuk!
groetjes Annet

Respond to this message   

Re: Re: Re: Ik zal me ook even voorstellen

December 17 2002, 4:59 PM 

Halllloooo
Ik stel me ook even uitgebreid voor:

Ik ben Annet,ik ben 12 jaar en ben geboren op 1 juni 1990,Ik hou uiteraard heel veel van katten!
Naast katten hou ik ook van internetten,heeel lang douchen{nee echt!}én ik hou veel van kletsen en lachen met vrienden,je weet wel.Ik zit in nieuwegein op school en heb het nu wel naar me zin.alleen als ik terug naar me oude school+klas mocht zou ik dat doen.Ik mis me oude klas heel erg snik.
Ik zit nu trouwens in de eerste klas,ik ben dus een brugpieper haha.
Ik ben erug druk en heb ADHD alleen ik schaam me er niet voor hoor.Ik word er ook nooit mee uitgescholden dus ik vind het niet zo heel erg.

ik woon in Houten en dat ligt in de provincie Utrecht,houten ligt vlak bij zeist.{op de kaart dan}
Mijn beste vrienden heten:Geertje{peer}rosalie{roos}
Samantha en Dilek.Peer en Roos ken ik nog van mijn oude school en de anderen zitten in mijn nieuwe klas.
Mijn beste kattenvriendjes heten:Doortje,Daantje en Eddie.

nu nog iets over mijn katten vriendjes:

Daantje is 3 jaar maar we weten niet precies op welke datum hij is geboren omdat hij van een boerderij komt.
We weten wel dat het in oktober is dus we houden het op 1 oktober.
Daantje is erg bang voor harde geluiden en heeft dus ook een doodhekel aan de stofzuiger.
Hij houd er van om druppels uit de kraan te drinken dus af en toe zetten we de kraan een beetje aan.
Hij heeft de neiging om aan veel dingen een hekel te hebben.hij is niet echt speels alleen heel soms dat rent hij achter een balletje aan.
Daantje trekt zich vaak terug op de tweede en tevens laatste verdieping van zijn baasje en dit is ook de plek waar wij hem meestal met rust laten.
Hij houd van naar buiten gaan maar blijft niet de hele dag buiten{in tegenstelling tot Timmie}
tot zover Daantje want anders durt het te lang

Doortje:
Doortje is een dove kat met blauwe ogen en een witte vacht.Toen Els{baasje} haar kreeg had ze een wit vlekje op haar kopie alleen die is nu verdwenen.
Doortje is geboren op 9 september 1999.
9-9-99 dus,das wel grappig voor als ze 9 wordt{ga er van uit dat ze zo oud word}
ze is erg eigenwijs maar kan af en toe de verleiding om op schoot te komen niet weerstaan.
Doortje is ondanks haar leeftijd erg speels.
Ze heeft geen hekel aan de stofzuiger want die hoort ze toch niet haha.Ze moet altijd even aan je neus ruiken als je binnenkomt maar als je te lang met je neus tegen haar aan zit geeft een rake tik.
Ze heeft daartoe de neiging om,als je haar zit te aaien,ineens naar je toe te slaan.
Ze is niet geintreseert in mijn nep kat {die er trouwens hetzelfde uitziet}en als ze die ziet dan loopt ze met haar staart omhoog weg alsof die kat te 'laag'voor haar niveau is hihi.als die kat ergens zit waar zij wil zitten dan bijt ze er op in de hoop dat die kat bang voor haar is.
tot zover Doortje.

Eddie:

Tja,wat kan ik zeggen?!
Eddie houd niet van speeltjes maar van heel veel knuffelen.Maar als je hem opteelt dan mauwt tie en moet je hem los laten.
Hij is één van de kittens uit het nest van de inmiddels weggelopen olijfje.
hij is zwart met wit en erug lief.
tot zover Eddie want geboortedatum en zo weet ik niet van hem.

Het was een lang verhaal maar....er is een einde aan gekomen...eindelijk

groetjes Annet

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Ik zal me ook even voorstellen

December 17 2002, 5:03 PM 

O,zie ik dat mijn verhaal helemaal niet zo lang was om te lezen hihi

Respond to this message   

dan zal ik maar niet achterblijven :-)

December 17 2002, 10:19 PM 

Mijn naam is Cindy. Sinds 3 november ben ik 20-er af Ik werk als secretaresse op een advocatenkantoor.

Sinds 26 oktober jl. woont Angie (8,5 mnd) bij me. Op 14 december is Calico (6 mnd) daar bij gekomen. Hieronder is een foto van de twee (eigenwijze) meiden (vers van de pers: 17/12/02 21.41 uur; eerste keer dat ze samen op een stoel liggen). Met het wit is Calico.

Hier laat ik het maar bij, kan nog zoveel meer vertellen. Vooral over m'n twee "kindjes". Wil je meer weten over mij of over m'n kindjes, dan moet je eens kijken op mijn site http://www.ceteetje.com of die van hen. De link naar Angie en Calico's site staat bij de links hier op de kattenpagina.

Groetjes,

Cindy

Respond to this message   

Hoi allemaal!!

December 18 2002, 10:50 AM 

Wat ontzettend leuk dat er al zoveel meiden hebben gereageerd !!
Nu de heren ook hoor, kom op jongens haha.

Ik vind het ook leuk dat er bij zoiezo een bericht van Cindy een eigen foto is geplaatst, en die fotoshot van die 2 prachtige dames van haar, oei ik ben al verkocht, mijn Gizmo kan ook met zulke grote ogen als Calico kijken .

Nu hoop ik dat er meerdere personen hun fotootje bij hun berichtje gaan plaatsen, daardoor word het berichten aan elkaar versturen toch nog weer wat Meer persoonlijker.

In ieder geval ben ik al blij dat er zoveel met de kattebillen bloot zijn gegaan om t maar even zo te zeggen

Veel liefs Malou en the kids.

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.

Respond to this message   
Marion

Re: Hoi allemaal!!

December 18 2002, 11:19 AM 

tsja, ik heb geen foto's en weet ook nog niet hoe ik die hierop zet... slecht he. zal me er eens in verdiepen!

Respond to this message   

Leuke site van cindy!

December 20 2002, 6:46 PM 

Hoi Cindy
Ik heb een tijdje op jouw site van je katten zitten rondneuzen en heb jouw verhaal en die van je katten gelezen.Echt leuk.en die foto dat een kat vast zit in de computer draden!echt te gek!
het is een aanrader voor iedereen die dit leest.

groetjes Annet

p.s ik heb ook een berichtje achtergelaten

Respond to this message   
Current Topic - Even weer voorstellen :)
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: