Nou, na anderhalve week vermaken mijn kittens zich uitstekend in mijn huis! Soms vraag ik mij af of hun vader geen aapje is, want het klimt en het springt als een gek!
Maar goed, ik heb een vraagje. Het vrouwtje kauwt graag op spullen en sinds kort zie ik allerlei knauwtjes in de electriciteitsdraden zitten. Ik heb al geprobeerd de meeste zo ver mogelijk weg te stoppen, maar niet overal is dit mogelijk.
Ik straf haar wel als ik het zie, maar als ik weg ben zitten de kittens op de studeerkamer en dan kan ik het dus niet in de gaten houden.
Hi, I'm sorry to reply in english but I can read nederlands ok but can't write it well.
We had the same problems with our cats, just get some old garden watering hoses or any hose and cut along the hose, then slide the wires into the hose, it's flexible but poes can't chew through it.
Ina
Mischien kun je je elektriciteitskabels door kabelgootjes laten lopen, dan werk je ze nog mooi weg ook. En eventueel waar dat kan de stekkers eruit laten zodat je in ieder geval het gevaar van zo'n kabel weghaalt.
Nadat ik deze topic op de site had geplaatst heb ik het ook aan mijn vriend laten zien (de kapotte kabels van de muis en de keyboard). Blijkt dat het meeste gedaan is door de valkparkieten en niet door de katten...
Pffeeewwwww....
De katten knauwen af en toe wel, maar neit zo erg dus.
Ik denk niet dat het verveling is aangezien ze een heleboel speeltjes hebben in deze kamer.