Ik zie dat jullie het leuk vinden om eens te zien hoe alle forumbewoners eruit zien. Tot nog toe heb ik Cindy, Patricia en Malou gezien.
Als julie dat leuk vinden wil ik best een aparte pagina op de site inrichten (net als voor de katjes in Uw Foto's), maar dan voor de baasjes. Er zal dan alleen bovenaan het prikbord een link naar die pagina komen.
Als jullie dat wat vinden, reageer even en/of stuur ons je foto per e-mail, met de beschrijving die je erbij wilt hebben (en natuurlijk je naam hier op het prikbord).
Ik ga jullie horen
Groetjes,
Roland
PS - Malou, het was in eerste instantie jouw suggestie, dus als de pagina er komt, dan zijn alle bedankjes voor jou
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto's van de baasjes op deze site?
December 18 2002, 6:57 PM
Ik vind het wel een leuk idee alleen kan ik (voorlopig nog nietin ieder geval) niet meedoen. ik heb geen digitale camera en ook geen scanner. Vind het wel jammer want ik vind het zelf juist zo leuk om iedereen te zien. Dus sorry
groetjes, Sharon
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto's van de baasjes op deze site?
December 18 2002, 8:33 PM
Hoi Roland
Erg leuk.Alleen ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken met foto's van mijzelf plaatsen en aangezien mijn vader druk druk druk is moet ik wachten tot volgende week en dan weet ik nog niet zeker of het lukt{paps heeft nogal een gaos gemaakt in huis die hij eerst op moet knappen}
Ik hoop natuurlijk ook foto' van Daantje en Doortje te plaatsen,Eddie hoop ik ook te fotograferen.
Ik ben erg benieuwt hoe alle mensen eruit zien,ga er van uit dat steeds meer mensen foto's van zichzelf plaatsen.
En Roland,ik neem aan dat jij weet hoe het moet dus waarom plaats je niet eens een foto van jezelf op dit prikbord?Zou erg leuk zijn!
Ik kan je foto wel van je bericht halen, maar nu moet ik toch echt even vragen wat jullie leuker vinden:
Een pagina zoals bij Uw Foto's met een tekstbeschrijving (die je dan zelf mee moet sturen) of een pagina met aanklikbare pasfoto's (zodat je dan de grotere foto te zien krijgt), maar dan zonder tekstbeschrijving?
ik vind het allebei wel ok, Roland. De tekst die er bij zou komen, moet niet al te lang zijn, vind ik.
Bijv. naam, leeftijd, woonplaats, eigenaar van (poes/kat/leeftijd/naam). Ik vind ellelange verhalen niet echt nodig.
De foto van mij is al het werkelijke formaat, ik zal es kijken of ik iets groter heb. Denk het niet eigenlijk, dus gebruik die miniscule maar.
Als de foto oorspronkelijk groter is, kun je hem het beste naar ons e-mailadres sturen. Het is de bedoeling dat het er hetzelfde uit komt te zien als de poezebeestenfoto's onder Uw Foto's.
inderdaad, een korte tekst is genoeg. Als je meer kwijt wil, of juist weten, kan je dat kwijt in een ander topic, toch? ik ben erg benieuwd naar iedereen!
Ja gewoon doen Roland en Annemieke,dan kunnen we tenminste bij iedereen een beeld vormen.Die van Malou heb ik al hèèl goed ingeprent hahahaha.EEn heel lief koopie mag ik wel zeggen.En ja Malou jou komt alle eer toe bij dit idee ben ik helemaal mee eens. Groetjes Joke