Nou, de pagina met de 5 dappersten onder jullie staat er op. Bovenaan de index (1e pagina van het prikbord) zie je de link staan (WIE IS WIE op het prikbord?). Deze link brengt je naar een pagina die alleen vanaf het prikbord te bereiken is, want bezoekers die nooit op het prikbord komen snappen waarschijnlijk toch niet waar het over gaat
Fotootjes die een rood hoekje hebben kun je op klikken, dan krijg je de grotere foto in een popupje.
Groetjes,
Roland
PS - Ik heb mijn eigen foto er nog maar niet bijgezet, want ik wil alle bezoekers graag houden
ik heb de foto's eens bekeken, leuk allemaal!! grappig hoe je je een beeld vormt als je zo vaak met mensen 'praat'. leuk om daar nu eens echt een foto bij te zien.
Heel erg leuk! En ik ben er nog dus zo erg is de foto van de webmaster en masteres(is dat een woord? )dus niet. En op deze manier is het inderdaad alleen bereikbaar voor mensen die ook op het prikbord komt en dus zullen denk ik niet veel onbekenden het zien. Wij hebben een webcam gekregen, maar we krijgen het maar niet werkend. Maar ik beloof dat als die het wel doet ik mijn foto er ook op ga zetten. Want ik hoor niet zo graag bij de watjes
Groetjes Sharon
Haaaaaaaaa leuk!
Mijn foto komt er ook te staan alleen moet effe op paps wachten tot die tijd heeft me te helpen.
Jullie zien er allemaal anders uit dan verwacht!
behalve Malou.die leek wel op degene die ik me had voorgestelt.
Ik had trouwens Patricia heeel anders voorgestelt dan verwacht.
Teleurgestelt?eerst wel een beetje maar het gaat om de katten toch?!en trouwens ik vind het helemaal niet erg meer.
Ik zit trouwens ook op Rolanda te wachten.Die heb ik al een tijdje niet meer 'gezien'!
Rolanda?.....ben je er nog???????
wtf? teleurgesteld in hoe ik eruit zie? LOL owkay das niet echt mijn probleem LOL wat had je verwacht?
en ook leuk dat mensen je niet boeien maar alleen katten.... vind dit forum juist zo leuk omdat de mensen zo gezellig met elkaar zijn.. de katten brengen ons samen maar ja das mijn visie.... en wie ben ik? LOL
Ja Annet, dat klinkt inderdaad een beetje raar. Hoezo zou je teleurgesteld zijn? Het lijkt bijna of je het jammer vindt dat de berichten nu niet meer 'anoniem' zijn. Wat je eigenlijk doet is een oordeel over mensen vellen aan de hand van hun uiterlijk. Maar je doet het nadąt je de mensen hebt leren kennen.
Wat je er eigenlijk van had moeten leren, is dat mensen niet alleen het produkt zijn van hun uiterlijk.
Nou, Annet, stuur anders jouw eigen foto in, misschien neemt dat onze teleurstelling een beetje weg (!)
of niet LOL (sorrie ben in lullige bui heb griep en al redelijk wat hooftpijn pilletjes op ga ik raar van praten LOL als mensen dan gaan kaffen over mijn LOOKS mag ik nogal sarcasme tonen)
met mijn griep zal het wel gaan lukken hoor! hou alleen niet van dit "soort" opmerkingen maar goed denk wel dat dat in een hoop gevallen zal zijn opgevallen ! heb net ook besloten om het mezelf wat makkelijker te maken en mensen te negeren scheelt typetijd en frustratie
Ik denk dat het een beetje raar overkwam en het heeft niks met uiterlijk te maken.ik had alleen een beetje een print van iedereen gemaakt en dan was het ook zo en niks anders{klinkt eigewijs maar zo ben ik nou eenmaal}
Teleurgesteld is ook niet het goede woord denk ik.
ik leef een beetje in een eigen wereld{in mijn hoofd dan}en daar ziet iedereen er zo uit als ik verwacht en dat blijft dan in mijn hoofd hangen en als iemand er anders uitziet als verwacht dan schrik ik even.
wat ik wil zeggen:ik neem het terug wat ik zei.
sorry patricia,ik bedoelde het ook niet lelijk alleen het kwam verkeerd over.
het gaat hier om de katten en de gezelligheid en niet om uiterlijk.ik vind patricia nog even aardig als eerst en de rest ook.
Alles weer goed?
sorry maar ik word een beetje moe van de niet gemeende wel gezegde dingen je hoeft mij niet aardig te vinden ik hou van gezellig kletsen en over meer dan katten! dus vanaf nu laat ik je lekker kletsen! roep over me of over wat dan ook wat je niet laten kan ik trek me voledig terug van.. carring? jeetje mijn hersens werken 6x dubbel voor vertalen... laten we het plat zeggen het boeit me niet meer wat je roept! klinkt hard maar ik ben nou eenmaal eerlijk
hallo mensen, ben ik even een paar dagen weg, is t metteen ruzie in de keet! ik kan jullie ook niet alleen laten!
hoop dat jullie het weer goedmaken hoor, 't is kerst!
Patries, niet om je aan te vallen, maar ik kan me voorstellen dat iemand van 12 je een beetje shocking vind, en Annet lijkt me niet iemand om expres kwetsend te zijn. toch? misschien is het allang geen issue meer, en kom ik er weer eens achteraan kakken, as usual maar dan heb ik m'n zegje weer gedaan.
persoonlijk vind ik het juist leuk, om een beetje anders dan anders te zijn. heb zelf ook een poos met paars (en na twee keer wassen knal-knalrood ) haar gelopen, maar heb er geen gezicht voor, dus nu 'degelijk' beetje rood haar.
anyway: vrolijk kerstfeest, en ik vind het leuke foto's! ga nu snel even de webmasters checken, heb ze nog niet gezien.
Hoi
Ik ben ook heel even weg geweest,had kerst feest enzo.Ik heb Patries helemaal niet meer''gesproken''sinds die 3 dagen.
Trouwens jij ook een gelukkig kerstfeest!
Zo'n heerlijke sfeer in huis.En in het centrum van Houten{de plaats waar ik woon}Hangen allemaal lichtjes enzo.Jammer dat er nog geen sneeuw is.
Vorig jaar en het jaar daarvoor konden wij niet eens meer schaatsen want het vriesde niet genoeg.Maar...........we kunnen schaatsen deze winter,heb het zelf nog niet gedaan maar het ziet er naar uit dat we een witte kerst/winter krijgen.
heb er zin in!