Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Untitled

December 20 2002 at 7:26 PM
Robin 

AAAAAHH!!! ik heb mn katje!!!! ze is zooooo ontzettend lief joh!!!!! ze is nog wel wat onwennig, maar dat is natuurlijk logisch. ze zit nu lekker in dr mandje met dr knuffeltje te slapen, en af en toe kijkt ze naar me hoe ik zit te typen. aaaahh.. ze is echt niet normaal lief gewoon, haha. ze komt de hele tijd in mn nek zitten, en ze is al zindelijk!!! meteen toen ik er op de bak zette wist ze wat ze moest doen!! :)ik kan nog geen foto sturen, want het wil maar niet lukken... komt nog wel!

ben zo blij!!!!!!!!

Groetjes Robin.

Respond to this message   
AuthorReply

wat leuk joh

December 20 2002, 7:28 PM 

Lief he, zo'n kleintje...
Hoe heet ze?

--- Luana ---

little things please little minds

Respond to this message   
Robin

lief!!!!!!!!!

December 20 2002, 8:46 PM 

jaaaaa, echt super lief!! ze heet siri

Respond to this message   

Re: lief!!!!!!!!!

December 20 2002, 11:06 PM 

Ja, heeeel lief!
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik wens jullie heel veel knuffelplezier saampies

Grt,
Cis

Respond to this message   

Re: lief!!!!!!!!!

December 20 2002, 11:06 PM 

gefeliciteerd robin siri = coole naam :p nu nog effe onwennig maar dalijk zeker net als zuki als een gek door het huis racen! :p geniet maar lekker

Respond to this message   

Re: Re: lief!!!!!!!!!

December 20 2002, 11:34 PM 

Hoi Robin
ben nu erg verdrietig maar ik ben blij dat jij een kat in huis hebt.Je moet er goed voor zorgen want voor je het weet gebeurt er iets dat je hart kan breken,ik spreek uit eigen ervaring.
Zorg goed voor je kat en geef haar alle liefde die ze verdiend.Veel geluk met je poes.

liefs Annet

Respond to this message   

Re: Re: Re: lief!!!!!!!!!

December 21 2002, 11:12 AM 

Sorry Robin
was gisteren een beetje verdrietig.ik miste Timmie.
Maar het gaat nu weer goed en ik wil je graag weer feliciteren met je kat!
Dat je maar heel gelukkig mag worden!
groetjes Annet

Respond to this message   

Re: Untitled

December 21 2002, 1:19 PM 

Leuk joh! Geniet er maar van, want inderdaad voor je het weet is je katje gewend en dan wordt het vast een echte dondersteen. En ze blijven lief, maar af en toe dan kan je ze wel achter het behang plakken(wat hij er dus net af heeft gekrast). Veel plezier.
Groetjes, Sharon

Respond to this message   

Re: Re: Untitled

December 21 2002, 3:35 PM 

Haha
Sharon,je hebt gelijk.Doortje is ook een echte duvel,ze gooit planten om enzo en laats kwam het baasje thuis en toen hadden ze alle aarde uit een plant gehaalt en de hele keuken lag onder de aarde en later zijn Daantje en Doortje er in gaan stoeien!echt heel lachwekkend.
en als Els gaat dweilen gaat doortje glijden haha
ik lig soms helemaal in een deuk om die 2

groetjes Annet

Respond to this message   
Robin

Re: Re: Re: Untitled

December 22 2002, 10:14 AM 

dank jullie wel voor de reacties!! ze is nu al erg brutaal maar mist wel heel erg dr moeder, broertjes en zusjes... k zou me bijna schuldig gaan voelen... :S ze is ook gewend om bij 10 andere katten en 2 honden te leven, en nu komt ze opeens bij ons waar geen andere dieren zijn, naja, ze zal eraan moeten wennen. hoe lang duurt het ongeveer (is natuurlijk bij iedere kat anders) dat ze is gewend?? nou, doeoeii!
groetjes Robin & Siri

Respond to this message   
deborah

Re: Re: Re: Re: Untitled

December 22 2002, 4:52 PM 

hoi,

gefeliciteerd met siri.
Leuk he zo een kleine in huis.
maak je maar niet al te druk hoor voor je het weet is ze gewend in je huis.
Ik heb 2 kittens in huis boedhi en kira en die waren na een paar dagen al gewend in huis.

heel veel plezier met siri

groetjes deborah

Respond to this message   

Re: Re: Re: Re: Untitled

December 22 2002, 5:44 PM 

Heel herkenbaar, ons katje kwam ook uit een huis met heel veel dieren. En wij hebben wel een cavia en een schildpa, maar dat is toch anders dan een hond of een kat. Quinto was in het begin dan ook heel zielig, een knuffel of een zacht kleed doet in zo'n geval wonderen. Maar na een dag of twee trok hij meer naar ons toe en ik denk dat hij nu na 3 maanden al niet meer terug zou willen. Went snel dus.
Groetjes Sharon

Respond to this message   
mijke

ik zou me geen zorgen maken

December 23 2002, 9:33 AM 

Hoi Robin,

Gefeliciteerd! Leuk he zo knuffelbol? Ik zou me geen zorgen maken hoor ze moet gewoon even wennen. In het begin heb ik ook even gedacht o jee als ze er nu maar tegen kan om alleen zonder andere poezen te zijn. Ze kwam uit een gezin met een heleboel kleine kinderen, poezen en honden. Dus het was wel wat stil bij mij (heb alleen nog twee cavia's die ook reuze interessant zijn) Soms dacht ik dat ze een beetje zielig was als ze een tijdje alleen thuis was geweest. Ik heb besloten om het een tijdje aan te kijken en te denken over misschien een maatje voor haar. Maar nu gaat het heel goed. Ze is nu bijna 13 weken en een schat van een beestje, ze vermaakt zich prima. En als ik thuis kom wordt ik uitgebreid begroet omdat ze weet dat er dan natuurlijk geknuffeld en gespeeld gaat worden. Ik heb nooit meer het idee dat ze zich alleen voelt. wat ik dus eigelijk wil zeggen: ze moet gewoon even haar draai vinden, het is niet niks ineens helemaal alleen in een nieuw huis!

Succes en geniet van Siri.

Groetjes, Mijke

Respond to this message   

Re: ik zou me geen zorgen maken

December 23 2002, 12:29 PM 

hey robin mischien een kleine tip om een warme kruik in der mandje te leggen sávonds? (wel niet te te heet natuurlijk geen gekookte poes :p) maar dan voelt het alsof mama er is ik heb zelf bij zuki zijn mand die bij de verwarming staat een elmo liggen daar knuft tie mee heb ergens keertje gelezen dat een klokje dat tikt op hartslag lijkt... mmmmm ikzelf neem zuki altijd op de borst als hij gaat slapen (nou ja deed toen hij kleiner was nu nog soms maar eerst vroeg tie het zelf) lekker warm en hij hoort je hart kloppen weet niet of je er iets aan heb hoe gaat het nu met siri? al foto's???

Respond to this message   

Re: Re: ik zou me geen zorgen maken

December 24 2002, 4:46 PM 

He robin, gaat het al wat beter?
Diesel loopt ook de hele tijd achter me aan te mekken, die mist de hele asiel-bende denk ik ook. maar zoals ik hier lees, komt het wel goed.
ik heb ook nog geen foto's maar ben ook erg benieuwd naar je aanwinst!

Respond to this message   
Robin

Re: Re: Re: ik zou me geen zorgen maken

December 24 2002, 8:51 PM 

hallo allemaal!
nou, het gaat al een stuk beter hoor. ze mauwt al wat minder en komt nu lekker vanzelf bij je zitten. ze is echt super aanhankelijk en ligt altijd (nu ook) in mn trui te slapen (ze heeft nu geen klokje meer nodig, ze hoort mijn hartslag )ook ik ze zo ontzettend nieuwschierig naar alles (vooral naar het avondeten:P) soms moet ze even als we weg zijn in één kamer zitten met daar de kattenbak (ze is toch nog niet zindelijk) maar ook dat gaat prima. je zou verwachten dat zo`n aanhankelijke kat niet goed alleen kan zitten want ze eist overal de aandacht op. maar in die kamer gaat dat goed, ze gaat gewoon lekker in dr mandje slapen en wacht tot ze weer wordt opgehaald. nog een paar daagjes en dan zal ze zich wel helemaal thuisvoelen
doeiiii, groetjes van Robin (en natuurlijk een poot van siri )

Respond to this message   
Robin

Re: Re: Re: Re: ik zou me geen zorgen maken

December 24 2002, 8:59 PM 

trouwens, de foto's moeten nog ontwikkeld worden, dus dat komt hopelijk binnenkort

Respond to this message   
Current Topic - Untitled
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: