Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

Oplossing

December 21 2002 at 4:35 PM

Hallo, ik heb een probleempje met mijn twee katten. Ze zijn 7 maanden, en hebben iets nieuws!!!

Ze beginnen midden in de nacht aan de slaapkamerdeur te krabben. Als je ze erin laat gaan ze boven op je liggen of ze gaan lopen keten, en "sjeezen" ze over ons heen. Word ik niet echt vrolijk van.
ik heb al van alles geprobeerd: een van hun lievelings mandjes naast het bed te zetten, en ook al van die spray gespoten op de deur, maar na een uurtje beginnen ze weer.
Heeft iemand een TIP ???

ps. verder zijn wel twee schatjes hoor!!!

Respond to this message   
AuthorReply

Re: Oplossing

December 21 2002, 8:42 PM 

enige wat ik je kan vertellen is je heb geluk zuki heeft uitgevonden hoe het bed lampje werkt! snachts is het disco bij mij!!! :p heb geen tip sorry maar blijf hier lezen ik heb namelijk het zelfde probleem.... hoewel ik wel merk dat als ik hem negeer hij op een gegevenmoment inslaap sukkelt

Respond to this message   

:) klinkt bekend.

December 21 2002, 10:25 PM 

We hebben hier ook een heer die t graag mag doen.

Ze mogen niet meer op de pjoeterkamer, omdat mijn ratjes en hamster hier nu staan, dus zitten ze voor de deur, een schril en een schor miauwtje van beide heren, en dan zit Gizmo rustig 5 minuten te krabben totdat ik zeg, dat ie opmoet houden.

waarna hij even stil is en na 10 minuten weer begint.

We hebben hier een binnenkomstgang, en daarnaast de gang naar de huiskamer.
Die staat snachts dus open, en tegen de tijd dat we bijna slapen, gaat Gizmo krabben op de deur van de compu kamer (denk dat die deur t lekkerst krabt haha ) en daarna naar de slaapkamer, om daar met zn pootjes onder de deur te gaan krabben naar t eerste beste wat hij beet kan pakken, meestal is t lucht hahaha.

Gewoon laten geworden en je omdraaien, t stopt vanzelf.

Groetjes Malou.

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.

Respond to this message   

Re: Oplossing

December 27 2002, 8:59 PM 

Zeven maanden is gewoon nog een erg drukke leeftijd. Het zijn nog jonge kinderen en ze worden vanzelf rustiger.

Wij slapen hiet met onze 26 katten en geloof mij, ik lig ook weleens een nacht wakker, maar slaap ook velen door

Groeten Bella.

Respond to this message   
Current Topic - Oplossing
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: