Welkom op het 'oude' prikbord van De Kattensite

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  

SMOELENBOEK! k vind m superleuk.

December 21 2002 at 10:09 PM

Hoi allemaal, k heb ff weer in t smoelenboel gespiekt, en zag dat joke ook haar foto heeft toegevoegd.

Haar gezicht kende ik al, dus dat was geen verrassing voor mij.

De andere koppies zijn ook erg leuk.

Wel anders dan dat ik bij sommige mensen verwacht had, maar goed, wat kun je verwachten als je niet weet hoe een ander eruit ziet.

Qua typen kun je aardig inschatten hoe iemand is en er uitziet, en ik zat er ook niet heel ver naast bij sommigen, maar t blijft een verrassing.

Nog even over de woordenwisseling tussen annet en patries,
ik denk echt dat annet het niet zo bedoelde.
je was aardig zo als ik verwachte, echt een losse eigenwijs uitziende meid, en ik schrok ook niet van je foto, een vroegere vriendin van me had ook zon gekleurde haardos, en maakte zich ook met jou kleuren op, maar ik kan me voorstellen dat iemand een ander beeld vormt en schrikt, zoals annet het dus voelde.Omdat ik er vanuit ging dat je al aardig eigenwijs tikte, heb ik soms ook zon lekker handje van wist ik dat je van alles kunt verwachten.

Je ziet er voor mij nog eigenwijzer uit dan dat ik dacht, en je moet mensen natuurlijk nooit op t uiterlijk aan gaan kijken, want je bent echt een toppie meid, en kan lekker eigenwijs typen. EN ik denk dat annet t ook zo bedoeld.

Je bent een toppie onwijze leuke meid, anders hadden we al niet eens op ZUKIMAMA's berichten gereageerd.

Niet meer boos zijn op annet, en we gaan lekker genieten van al die leuke koppies van ons in t smoelenboek!!

Ik wacht op de volgende nieuwe koppies!!

Veel liefs van mij.

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.

Respond to this message   
AuthorReply

Re: SMOELENBOEK! k vind m superleuk.

December 21 2002, 10:24 PM 

Hoi Malou
Ik hoop ook dat het allemaal weer goed komt tussen Patricia en mij.Je had gelijk:ik schrok vanwege de make-up enzo.Ik ben zoiets niet gewent,kijk wel tv en zo maar toch ken ik niemand persoonlijk die er zo uitziet.Ik wil Patricia ook niet zwart maken om haar uiterlijk.ik irriteer me er ook niet aan ofzo.
wat betreft de foto's van ons:ik kijk elke dag of er een nieuw hoofd bij staat en vanochtend stond Joke erbij.Leuk!
Mijn vader heeft trouwens gezegt dat hij me gaat helpen met mijn koppie op de kattensite te zetten.
Ik sta trouwens op alle foto's die ik heb met een big smile!ik ben erg vrolijk en heb ook kuiltjes in mijn wangen dus wordt alles nog vrolijker.
Ik kan niet wachten mun eigen hoofd op het prikbord te zetten!

groetjes Annet

p.s bedankt Malou,ik ben weer blij{was net een beetje verdrietig vanwege alles tussen mij en Patricia}
weer een vrolijk bericht!

Respond to this message   

Hoi Annet.

December 21 2002, 10:57 PM 

Ik snap best dat je er verdrietig om bent, maar soms worden dingen inderdaad erg verkeerd opgevat.
Daar is helaas niks aan te doen.
Iedereen vat weleens iets erg verkeerd op, en dan draait het helaas uit van t een op t andere.

Ik was en ben nog steeds weleens een aardige flapuit, en zeg gewoon eerlijk wat ik zeg.SOms kan dat hard aankomen bij mensen.
Of een opmerking die grappig bedoeld is maar die verkeerd opgevat word.
Dan leg ik ook wel meteen uit wat ik daar mee bedoel, en dan is het klaar.

Net zoals dit gebeurde bij jouw bericht.

Ik denk dat jullie het allebei gewoon het beste er niet meer over kunnen hebben, en wel gewoon blijven reageren op elkaars berichten als je een tip hebt, of een vraag of noem het maar op waarover het gaat.

En vergeet voortaan niet om als je je bericht gaat verzenden, eerst op preview te klikken, dan kun je zelf checken of alles er zo instaat zoals jij wilt, en of je alles er zo inzet, dat het niet verkeerd begrepen kan worden.
Ik typ altijd wat ik wil sturen, dubbelcheck t en verstuur het als ik het goed vind.

Meid maak je niet druk, het trekt allemaal bij, en patricia zal ook vast en zeker bij trekken, he patries??

O meteen nog ff een vraagje :)aan patricia.
Hoe heb je dat met die kleurtjes van je haar gedaan??
Ik heb zelf erg donker haar, maar rode verf of beetje roodpaarsige verf pakt niet op mijn haar .
En zoals jij dat met die kleurtjes hebt vind ik wel leuk.

Groetjes Malou

Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.

Respond to this message   

Zo had ik het ook begrepen Annet

December 21 2002, 11:13 PM 

Hallo meiden,
Ik heb ook zo deze misverstanden gevolgd,en ik moet eerlijk zeggen dat ik Patricia ook anders had voorgesteld.Maar naar mate dat ik de foto's vaker zie en dus ook die van haar ga ik er wel een beetje aan wennen.Maar om terug te komen op jou opmerking Annet kon ik ook geen belediging van jou zijde ontdekken.Je zei alleen dat je een ander beeld had van Patricia en dat was gewoon jou mening niks mis mee toch.En Patricia jij ziet er gewoon uit zoals jij bent en daar is OOK niks mis mee hoor!Wij allemaal zijn zoals we zijn en dat moeten we maar zo accepteren van elkaar en geen ruzie maken om deze kleinigheden.We wilde nu eenmaal zo graag zien hoe een ieder eruit zie zodat we een beeld kunnen vormen bij de verhalen,vragen en reacties van en over onze poezenkinders.En nu we we dat(al)van enkele bezoeksters hebben moeten we gewoon elkaar gewoon respecteren ja toch?Voor mij is iedereen gelijk, en blijf lekker met iedereen gewoon lekker van gedachte wisselen op dit forum. Groetjes Joke

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   

Re: Zo had ik het ook begrepen Annet

December 22 2002, 7:19 PM 

joke er zit een hoop verschil in "goh patricia ik had me jou anders voorgesteld leuk hoor" en "patricia ziet er anders uit dan ik dacht ze stelt me teleur" kijk daar viel ik over en niet alleen over dat hoor er zijn meerdere kleine dingetjes die groot worden als er meer bij komen daarom
niks mis mee niemand weet hoe de ander eruitziet voor ze foto's zien maar om te oordelen over een persoon via foto vind ik nogal wild!

maar laat het onderwerp nu klaar zijn vind het niet leuk me steeds te moeten uitleggen hoefde ik voor de foto ook niet en heb geen zin spijt van de fotoplaatsing te krijgen! anders vraag ik straks of mijn foto eraf mag simple opgelost

Respond to this message   

Dat is ook alweer niet nodig hoor Patricia

December 22 2002, 8:05 PM 

Ik ben het met je eens,dat het maar eens ophouden dat gekibbel.Nergens goed voor,en het spijt mij als ik iets verkeerd gezegd mocht hebben.Was niet echt mijn bedoeling.Maar ik zou het ook niet echt nodig vinden om je foto van de site af te laten halen.Je hoort er gewoon helemaal bij,ja toch dames?Ik wil alleen maar zeggen ik ben ook de mooiste niet hoor hahahahaha . Groetjes Joke

P.S Dus je blijft Patricia?

J.C.F.Kooiman

Respond to this message   

Re: Dat is ook alweer niet nodig hoor Patricia

December 22 2002, 8:20 PM 

lol foto eraf halen en gelijk helemaal verdwijnen is ook zwaar LOL maar het gaat mij ook niet om de mooiste te zijn geloof me die opmerking van teleurstelling was allen maar een druppel ik blijf wel hoor! geen nood moet toch ergens over mijn kindje opscheppen! :p

Respond to this message   

Re: SMOELENBOEK! k vind m superleuk.

December 21 2002, 11:11 PM 

zoals je zeg ben eigenwijs :p nee hoor valt wel mee ben zeer meegaant en .... mmm nederlans .... openminded? ik heb alleen een aantal grenzen en zoals ik respect heb voor mensen hun doen en laten wens ik altijd ook respect voor mijn doen en laten ook mijn grenzen moeten gerespecteerd worden! het draait allemaal rond geef wat je wens te krijgen is de les die ik altijd leer!

mijn haar is trouwens nu gewoon zwart... werd beetje moe van het gescheiden verven (deed het altijd zelf) maar eind januari krijg ik weer een velrode strook voor :D vind rood wel bij me staan trouwens mijn moeder zou bij jou make up kleur opmerking roepen "WELKE KLEUR?" LOL maar goed das ik ik toon mijn karacter en ik wens dat ieder dat doet en koppig/eigenwijs is het woord echt niet moe das een beter woord ben opvoedings conculent geweest op een speciale school (naast les geven ook advies aan ouders geven enzo.) (daarom zijn mijn beestjes zo netjes LOL) maar ik heb dus de grootste horror kids langs zien komen maar het blijft een feit je krijgt alleen wat je geeft ik ben waarschijnlijk volgens horen zeggen een van de meest openminded aardige respectabele mens dat je kan treffen ik hou er alleen niet van steeds overheen gekotst te worden om het erna af te vegen en oeps te zeggen (volgens mij sporen mijn zinsdelen niet maar ik ben nog van griep aan het herstellen en heb wat paracetamol achter mijn kiezen en mijn hersens werken dan alleen op zijn engels)

kort samengevat ik hou niet van dit soort dingen dus laat het maar lekker lopen ik praat met wie ik zin heb en reageer waar ik op wil reageren

toedels

Respond to this message   
Emmie

Ik ook maar dan

December 22 2002, 3:57 PM 

Heb ook ff mijn fotootje opgestuurd. Kunnen jullie dat koppie van mij ook eens zien.
Verder heb ik gelijk ook maar een foto van mijn Doerak opgestuurd. Kan ie ook in de fotogalarij opgenomen worden.

Groeten

Respond to this message   
Current Topic - SMOELENBOEK! k vind m superleuk.
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar Index  
Find more forums on CatsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Gratis kattenklimboom bij Hart voor Dieren: