Hoi allemaal, k heb ff weer in t smoelenboel gespiekt, en zag dat joke ook haar foto heeft toegevoegd.
Haar gezicht kende ik al, dus dat was geen verrassing voor mij.
De andere koppies zijn ook erg leuk.
Wel anders dan dat ik bij sommige mensen verwacht had, maar goed, wat kun je verwachten als je niet weet hoe een ander eruit ziet.
Qua typen kun je aardig inschatten hoe iemand is en er uitziet, en ik zat er ook niet heel ver naast bij sommigen, maar t blijft een verrassing.
Nog even over de woordenwisseling tussen annet en patries,
ik denk echt dat annet het niet zo bedoelde.
je was aardig zo als ik verwachte, echt een losse eigenwijs uitziende meid, en ik schrok ook niet van je foto, een vroegere vriendin van me had ook zon gekleurde haardos, en maakte zich ook met jou kleuren op, maar ik kan me voorstellen dat iemand een ander beeld vormt en schrikt, zoals annet het dus voelde.Omdat ik er vanuit ging dat je al aardig eigenwijs tikte, heb ik soms ook zon lekker handje van

wist ik dat je van alles kunt verwachten.
Je ziet er voor mij nog eigenwijzer uit dan dat ik dacht, en je moet mensen natuurlijk nooit op t uiterlijk aan gaan kijken, want je bent echt een toppie meid, en kan lekker eigenwijs typen. EN ik denk dat annet t ook zo bedoeld.
Je bent een toppie onwijze leuke meid, anders hadden we al niet eens op ZUKIMAMA's berichten gereageerd.
Niet meer boos zijn op annet, en we gaan lekker genieten van al die leuke koppies van ons in t smoelenboek!!
Ik wacht op de volgende nieuwe koppies!!
Veel liefs van mij.
Groetjes van Malou, de katten Gizmo & Caddy, hamster Frummel & t ratje Jessey.